Höyrypesuri, kannattaako satsata??

Maksaa ne muutkin siivousvehkeet, kun niitä pitää uusia ja pesuaineet.. jos tuolla säästää aikaa ja vaivaa, niin maksan sen 650€. Olen kyllästynyt konttaamaan puolet talosta yksien saumojen takia! Sillä saa sitten muutakin puhtaaksi, kuin vain lattiat. En ole vielä tarpeeks tehokasta ainetta siihen saumojen putsaukseen löytänyt. Sinillä meillä siivotaan nyt.
 
"vieras"
Maksaa ne muutkin siivousvehkeet, kun niitä pitää uusia ja pesuaineet.. jos tuolla säästää aikaa ja vaivaa, niin maksan sen 650€. Olen kyllästynyt konttaamaan puolet talosta yksien saumojen takia! Sillä saa sitten muutakin puhtaaksi, kuin vain lattiat. En ole vielä tarpeeks tehokasta ainetta siihen saumojen putsaukseen löytänyt. Sinillä meillä siivotaan nyt.
Mulla on tuommonen Sinin moppi ollut jo useamman vuoden ja hyvänä on pysynyt kun kerran maksoi vähän enemmän mutta ei 650 euroa :D Sellainen aina kuin Universal Stone on hyvä saumoihin ja muihinkin tahroihin. Purkki maksaa n. 20 euroa mutta riittää meillä pari vuotta. :)
 
[QUOTE="vieras";25052226]Eipä mitään :) Se on joku ammattilaisaine jolla ne putsaa työpaikalla paskoja mutta en muista nimeä, voisin kyllä kysästä jos mies tietää.[/QUOTE]
Hjuva :) eipä tuolla niin "väliä" :) mutta joo jos toisaalta sais ainevinkkejä kun ainahan niitä putkahtelee uusia ja noi laattojen saumat on kaikkein paskimmat paikat siivota toisinaan :)

Päivän ilot :wave: kauppaan
 
[QUOTE="vieras";25052222]Mulla on tuommonen Sinin moppi ollut jo useamman vuoden ja hyvänä on pysynyt kun kerran maksoi vähän enemmän mutta ei 650 euroa :D Sellainen aina kuin Universal Stone on hyvä saumoihin ja muihinkin tahroihin. Purkki maksaa n. 20 euroa mutta riittää meillä pari vuotta. :)[/QUOTE]

Lähteekö tolla aineella moppaamalla saumatkin puhtaaksi?
 
"vieras"
Lähteekö tolla aineella moppaamalla saumatkin puhtaaksi?
Universal Stone ei ole sellaista nestemäistä pesuainetta vaan kiinteää josta sitten kostutetulla sienellä tai liinalla otetaan ja puhdistetaan. Meillä on puhdistunut saumatkin mutta en tietenkään vanno että jos on kovasti pinttynyt niin lähtee. Mutta tuo on ihan huippuaine kyllä kaikkeen muuhunkin ja myrkytön :)
 
"akka"
Mä pähkäilen tvinsin ja kärcherin välillä enkä tiedä kumman valitsisin kun kokemusta ei ole.
Haluan pestä sillä ikkunat,saunan ja pesuhuoneen ja vessan kaakelit,muovimattolattiat.
Tvins näyttää kevyemmältä mutta kumpikohan mahtaa olla parempi?
 
[QUOTE="vieras";25052060]Meillä ei ole lankamoppia mutta moppi kuitenkin ja kyllä minä tiedän että höyrypesuri saisi puhtaammaksi mutta mitä ihmettä minä sillä tekisin kun on laminaatit eikä muovimatto?[/QUOTE]

Kuten kirjoitin, niin jokainen siivoaa kotonaan miten itse parhaaksi kokee.Jos ei halua tai tarvitse höyrypesuria, niin järkikin sen sanoo ettei sellaista silloin hanki.
Höyrypesuri soveltuu moniin eri kohteisiin; muuhunkin kuin lattioihin.
 

Yhteistyössä