höyrypesuri

Olen miettinyt höyrypesurin hankintaa, mainonnan uhri kun olen. Onko kenelläkään käyttökokemuksia sellaisesta ja mitä erityisesti sillä on hyvä puhdistaa? (aihe kuuluis varmaan tuonne arki ja kodinhoito-osioon, mutta mietin käykö siellä ketään)
 
No meille ostettiin kans, sellainen pieni käsikäyttöinen. Ja olen kyllä tyrmistynyt. Kaikki pinttynyt paska lähtee hönkimällä, ei tartte sen kummemmin hangata eikä voimia käyttää. Lähti puhtaaksi kaikki nurkat ja jalkalistat, pesukone, hellan alusta, lasten lelut ja muutenkin kaikki sellaiset vaikeat paikat, joita ei rätin kanssa tavoita. Eli kannustan hankkimaan. Meillä sellainen malli, että niin kauan hönkii, kun vettä piisaa, sitten taas lataus:) Ei ollut edes markkinoiden kallein malli ja hyvin pelittää! Kotiäidin pelastus, sanoisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
No meille ostettiin kans, sellainen pieni käsikäyttöinen. Ja olen kyllä tyrmistynyt. Kaikki pinttynyt paska lähtee hönkimällä, ei tartte sen kummemmin hangata eikä voimia käyttää. Lähti puhtaaksi kaikki nurkat ja jalkalistat, pesukone, hellan alusta, lasten lelut ja muutenkin kaikki sellaiset vaikeat paikat, joita ei rätin kanssa tavoita. Eli kannustan hankkimaan. Meillä sellainen malli, että niin kauan hönkii, kun vettä piisaa, sitten taas lataus:) Ei ollut edes markkinoiden kallein malli ja hyvin pelittää! Kotiäidin pelastus, sanoisin.
Aikalailla peesaan... tulis vaan käytettyä...
 
Meillä on semmonen kalliimpi malli, Kärcher. Pidin ensin ihan hulluna ostoksena (miehen idea), mutta olen joutunut sanani syömään. Sillä on sitten pesty suunnilleen kaikkea lattiasta kattoon. Siivottiin semmosessakin paikassa, jossa oli tupakoitu 20 vuotta sisällä (ällöttävää, yäk) ja ette voi kuvitella sitä tervan ja muun p...kan määrää, joka irtosi kaikista pinnoista... Hajukin raikastui, vaikka ei tietysti kokonaan lähtenyt.

Meillä oli aiemmin se pingviinimallikin, mutta se tuntui lopulta pieneltä ja välillä kömpelöltäkin. Tuossa kalliissa vekottimessa on kaikenlaisia suuttimia, että voi todellakin vaikka sen katon pestä. Mies on putsannut myös esim. auton penkkejä.

Ja niin, melkein jäi sanomatta, että mies meillä on tuota laitetta käyttänyt paljon enemmän kuin minä! Itse olen ollut lähinnä työnjohtotehtävissä... Miehille kai pitää aina olla jotain tekniikkaa, että innostuvat "tavallisista kotitöistä". :LOL:
 

Yhteistyössä