hohhoijaa tuota armasta exää

eli lapseni isää :whistle:

lähes joka kerta kun se tuo poikaa,sillä on joku syy miks mun tarvii "seurailla poikaa" kun sillä on taas jotai häikkää,mut tänään se veti pohjat...
se on nyt diagnosoinu pojalla diabeteksen,kovan vatsan ja virtsatietulehduksen :whistle:
 
minä ja 3v
olisit iloinen että on ainaki huolehtiva. jos mä sanon mun exäl että on sattunut vahinko ja aivotärähdyksen takia tarkkailta yöllä..niin lässytän turhasta.vaik lääkäri olis käskeny seurata
 
siis juu kyllä mieluummin noin päin ku et ei olis ollenkaa kiinnostunu,mut välillä menee niin överiks :|

poika yskäsee kerran niin lähtee päivystykseen ja koskee korvaansa niin tilataan lääkäri kun nyt on varmana korvatulehdus,kesällä tulee näppyä joka paikkaan ja sillonkin juostaan lääkärissä kun on allergiaa ja rokkoo ja vaikka mitä..... exällä ei oo minkäänlaista maalaisjärkeä,se menee iteki lääkäriin ja jää töistä pois jos on pieni nuha :xmas:
 
mul on usealla sukulaisella diabetes ja jopa meidän koiralla oli ja tiedän mitkä on oireet jne ja niitä ei kyl pojalla ole.. kakkakin luistaa normaalisti eikä pissaaminenkaan ole ongelma -kuten vois kuvitella virtsatietulehdustapauksessa :whistle:
välillä todella kyllästyttää sen diagnoosit :ashamed:
 
sil on sellanen kirja päässään,ollu niin kauan ku oon sen tuntenu :whistle: että siis ei nää yllärinä tuu,jotenkin vaan ärsyttää kun alkaa sit iteki ihan vainoharhasena kyttään poikaa :ashamed:
 
taavi
Meillä isäntä sanoo jos lapset kerrankin yskäsee, niin se on keuhkoputken tulehdus tai keuhkokuume. Jos on korkea kuume se on aivokalvontulehdus. Häntä itseään kun kolottaa jostain se syöpä.
 

Yhteistyössä