Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
Emilis
Kuulumisia...tänään oli "viikkopunnitus" ja 800g oli lähtenyt. En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa...jotenkin odotin, et olis lähtenyt enemmän. On ollut todella vaikeeta tää alku, mut josko se tästä, toivottavasti. Palaillaan ja tsemiä kaikille :flower:
 
taas yksi vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 14:35 pikkuGreippi kirjoitti:
itellä ei kyllä niin sitä ylimäärästä rahaa että painon vartioihin lähtisin mutta onko näitä pisteittä mahdollista seurata jostain muualta ja mitä ne ylipäätänsä tarkoittaa..

voisko joku antaa vinkkejä ja kertoo onnistuuko tää pistehomma imaseksi :D
Ei sun kauhean paljon tarvitse rahaa tuohon upottaa jos haluat kaikki tarvittavat pistetiedot. Käy vaikka ihan yksi kerta ryhmässä ja osta samalla itsellesi peruspistevihon lisäksi sellainen isompi kirja jossa elintarvikkeiden tarkkoja pisteitä. Siis kaiken saat reilulla 20 eurolla. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 17:19 taas yksi vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 14:35 pikkuGreippi kirjoitti:
itellä ei kyllä niin sitä ylimäärästä rahaa että painon vartioihin lähtisin mutta onko näitä pisteittä mahdollista seurata jostain muualta ja mitä ne ylipäätänsä tarkoittaa..

voisko joku antaa vinkkejä ja kertoo onnistuuko tää pistehomma imaseksi :D
Ei sun kauhean paljon tarvitse rahaa tuohon upottaa jos haluat kaikki tarvittavat pistetiedot. Käy vaikka ihan yksi kerta ryhmässä ja osta samalla itsellesi peruspistevihon lisäksi sellainen isompi kirja jossa elintarvikkeiden tarkkoja pisteitä. Siis kaiken saat reilulla 20 eurolla. =)
juu kiitti tiedosta mutta miten saan sen kirjan ja vihon hommattua ja kuinka pääsen yheks kerraks painon vartioihin?
:)
 
ememama
hei vaan kaikille..!täällä kans pisteillä ollaan.tutulta kerran sain vihkon ja aiemminki yritin mut meni muuton takia hulinaksi,sillon oli lähteny 4kg..mutta nyt siis 2 viikkoa olen pisteillä ollut ja lisänny liikuntaa ku ennen en liikkunu muuten ku autolla:)ja 2 viikon aikana lähteny 3kg.ihan tyytyväinen olen.kunhan vaan sais jatkettua ja pudotettua kun tavoite olis ainaki-20kg.meillä kans toimii ja pakko saada et yks päivä viikosta on nani päivä et vähän saa olla rennommin.tsemppiä kaikille:)
 
tarttis tehä jotain
Juu..se on nyt silviisii, jotta tämä rouva tarttis mennä painonvartijoihin. Olen sen vakaasti päättäny ja sain aviomiehen täyden tuen. Ensi tiistaina olisi sitte tossa meijän lähellä tapaaminen. Mutta...pitääkö mun kaikkien nähren käydä vaa´alla?? Mulla kun tuota ylipainoo on se 50kg...kahren raskauden jälkeen on kaikki jääny. Yksin en lairuttamaan pysty, tartten sen ryhmätuen ja siksi päätin painonvartioihin liittyä. Saanko ison naurunrymäkän aikaseksi ku sinne menen? Nolottaa kovasti tämä ylipaino.. Auttakaa toista hädässä!
 
terve kaikille uusille!

mulla on nyt taas iloisia uutisia, viime viikon pudotus oli - 2kg. Jeee!!!! :D

Nyt on sitten 7 viikkoon lähtenyt 13,5 kg. Lähtö painoa oli tällä kertaa 9.7.06 97 kg ja nyt vaaka näyttää 83,5 kg. Olen kyllä joskus painanut 109 kg. Ihan vain lohdutuksena niille joilla pudotettavaa yhtä paljon. Kyllä se "matka" taittuu, kun pieniä tavoitteita itselleen asettaa. :wave:
 
hei kyselin jo aikasemmin siitä pistevihosta ja sanottiin että saa painon vartioiden netti sivuilta mutta ei löydy.. tai minä en löytyäny.. ja sit joku sano et huutonetistä kans ja kun menin kattoo niin dääm just 5min ennen kun kirjauduin niin se aika oli menny umpeen :/
 
Ripsis
Uusi ilmoittautuu mukaan!
Nyt olen pisteillyt reilun viikon ja mukavaa kun tällainen ryhmä osui silmään, jos sais vähän tukea tähän urakkaan... Painoa nimittäin olis tavoitteena pudottaa noin 30 kg, mutta uuteen vuoteen mennessä tavoite on -20 kg. Aikaa tähän on vielä 19 viikkoa, joten kilo/viikko, niin olis aivan mahtavaa =) saas nähdä miten käy... Laihdutetaan samaan aikaan miehe kanssa ja yhteensä pitäis lähteä 50 kiloa. Tuntuu tällä hetkellä aika mahdottomalta,että niin paljon, mutta ekalla viikolla multa lähti 1,5 ja mieheltä2,0 kiloa, että toivotaan parasta :saint:
 
Moi!!! Kiva kun on tullut uusia mukaan!!!
Mitenkäs kaikilla sujuu?

Tänään oli punnitus ja voi yöks...ainoastaan 300g lähteny :eek:
Noh, tänään kyllä alkoi menkatkin ja olo on kyllä aika turvonnut...
Mutta nyt tämä viikko tehojumppaa ja paljon keittoja ja kasviksia niin toivottavasti ensi viikon tulos on vähän parempi!

Ihanaa oli huomata että vanhat ennen inhottavan kireät farkut sujahti vaan jalkaan ja mieskin sanoi yksistä housuista että et kyllä noita voi enää pitää kun ne jo ihan roikkuu pepusta :D
Eli kyllä jotain on tapahtunut! Ja se kannustaa kummasti jatkamaan!!!

Edelleen kaipaisin hyviä vähäpisteisiä ruokaohjeita jos jollakulla sattuu sellaisia olemaan!!!

Tsemppiä ja vähäpisteistä viikkoa taas toivotellen,

Magenta
 
Tuonne toisaallekkin jo "ilmoittauduin" punnitus jutskiin, kunnes huomasin tämän aloituksen.
Huomenna tulee 2 vko:a , kun aloitin pisteilyn cd rompun avulla. Lähtöpaino oli silloin 74,4 pituutta huimat 165 cm. Aiemmin jo muutaman kilon sain pudotettua. Noita raskaus kiloja on huimasti jäljellä, kun ennen raskautta painoin 54 kg. Tyttö nyt reilut 8 kk:tta ja paino samoilla lukemilla kuin raskauden loppuilla :ashamed: Imetän vielä eikä neiti syö paljoakaan muuta kuin tissiä, vaikka kovasti yritetään tuputtaa kiinteitä.
Nyt siis oli aamulla paino 74,2 ellikkä 600 g enemmän ku viime keskiviikkona :x Olen kyllä niin retkahdellu, että oikein sapettaa :kieh: :kieh: Mistäkähän sais tilattua tuota itsekuria ripakopallisen.. ;) :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 09:10 Iitu kirjoitti:
Tuonne toisaallekkin jo "ilmoittauduin" punnitus jutskiin, kunnes huomasin tämän aloituksen.
Huomenna tulee 2 vko:a , kun aloitin pisteilyn cd rompun avulla. Lähtöpaino oli silloin 74,4 pituutta huimat 165 cm. Aiemmin jo muutaman kilon sain pudotettua. Noita raskaus kiloja on huimasti jäljellä, kun ennen raskautta painoin 54 kg. Tyttö nyt reilut 8 kk:tta ja paino samoilla lukemilla kuin raskauden loppuilla :ashamed: Imetän vielä eikä neiti syö paljoakaan muuta kuin tissiä, vaikka kovasti yritetään tuputtaa kiinteitä.
Nyt siis oli aamulla paino 74,2 ellikkä 600 g enemmän ku viime keskiviikkona :x Olen kyllä niin retkahdellu, että oikein sapettaa :kieh: :kieh: Mistäkähän sais tilattua tuota itsekuria ripakopallisen.. ;) :snotty:
Mulle kans, KAKSI ripakopallista :wave:

:)
 
Tänään siis "virallinen" punnitus päivä ja puntari näytti 73,6 saman ku viikko sitten ja 600g vähemmän ku eilen :eek: Kuitenkin vyötäröstä kadonnut mukamas 4 cm viikos :eek: :eek: Elikkäs 8 cm olis lähteny 2 vko:s ja paino tippunu sen 800 g, onkohan mun mittaa ja puntaria kopeloitu (isäntä kuiteski jotain tehny, ku ei jaksa mua kuunnella, jos mitään ei tapahdu) :p Täytynee kyllä sanoa, että yhdet housut meni heittäen kiinni vaikka joku aika sitten ei voinu hengittää ne housut jalas :D Mutta tuo että paino ei tipu, mutta sentit lähtee... :/
 
viiden äide
HEIPPA KAIKKI :wave:

Ihanaa että löysin teidät !!!

Minä kanssa kuulun siihen sarjaan joka aina ns. innostuu jostain dietistä, ja pudottaa vauhdilla parikiloo, ja sitten tietty repsahtaa, ja kilot tulee vauhdilla takaisin...ÄLKÄÄ NAURAKO MUTTA voi sanoa että melkein kaikki on kokeiltu....atkinsista-laihdutuspohjallisiin... :LOL:

Sen verran fiksu tietty olen, että tiedän mikä laihdutuksen periaate on, mutta kun AINA PITÄÄ MUKA KOKEILLA JOTAIN "KIKKASKONSTIA" ja senhän ME kaikki tiedämme että oikopolkua EI ole...Painonvartioitakin olen aiemmin kokeillut, mutta taas on tullut jotkut synttärit, joulu,,,ym... että on ollut MUKA LUPA repsahtaa....MUTTA NYT, olen vakaasti päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja laihtua !!! En ota heti mitään hirveää tavoitetta, koska tiedän että repsahdan jos ei heti pysy aikataulussa...

MINULLAKIN ON TUO PAINONVARTIOIDEN CD- ROM, se on mielestäni tosi hyvä, kun löytää pisteet valmiiksi...ja muutenkin kiva kun siinä pystyy pitää hyvää "päiväkirjaa" syömisistä"...

En ole koskaan käynyt painonvartioitten ryhmissä ( tuttuni kylläkin ) mutta nyt otan teidät ryhmäkseni jos huolitte... :wave: :heart:

Minun heikkokohtani on se, että jos painon lasku ns. tössähtää ( tiedän että painonpudotus välillä tasaantuu kun elimistö tottuu pienempään kalorimäärään ym. ) niin silloin usein repsahdan, kun ajattelen että ei oo tippunu paino vaikka kuin olen sinnitellyt...ja sitten suklaata :ashamed:
....no täytyy pitää herkkupäivät kurissa...ja miettiä hoikempaa minääni...

Tässä vuodatukseni...niin ALOITIN E I L E N pisteitten laskun, ja aamulla oli 500 g pudonnut :LOL: eli ensin taitaa ylimääräiset nesteet lähteä... :)
 
viiden äide
:) niin Iitulle vielä... :)

Tottahan se on että lihas painaa enemmän kuin läski, mutta olet Sinä kovasti kuntoillut kun noin monta senttiä olet pois saanut viikossa... :wave: kerroppas jotain vinkkejä :wave: ...ja moni sanookin että ei se puntari aina totuutta sano vaan peili :D ..eikö niin...

:wave: tsemppiä vielä KAIKILLE :wave:
 
kalamama harmaana
Hei, mua kiinnostais mennä painonvartioihin ihan vaikka kerran vaan että sais ne matskut kaikki, pistetaulukot ja sen kirjasen mis on pisteet kaikista kaupoissa myytävistä elintarvikkeista. Mut kuka osaisi kertoa että mitä sieltä aloituskerralla ihan tarkalleen saa, että kannattaako maksaa se melkein 40e? Painareitten nettisivuilla ei kerrottu mitä aloituspakettiin kuuluu. Kertokaa jos tiedätte!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 13:42 viiden äide kirjoitti:
:) niin Iitulle vielä... :)

Tottahan se on että lihas painaa enemmän kuin läski, mutta olet Sinä kovasti kuntoillut kun noin monta senttiä olet pois saanut viikossa... :wave: kerroppas jotain vinkkejä :wave: ...ja moni sanookin että ei se puntari aina totuutta sano vaan peili :D ..eikö niin...

:wave: tsemppiä vielä KAIKILLE :wave:
Heips viiden äide ja tervetuloa höykkään!!! Tällä Iitulla on kans viis joille äiti :D
Tuota mä oletan, että tuossa mun mitassa on vikaa...tai mittaajassa :LOL: :LOL: Ja saattaahan olla, että kun aloitin ja mittasin olin niin tottavie turvoksissa kuukautiset alkoikin sitten pian.
Olen toki liikkunutkin paljon, tosin nyt menneellä viikolla vähemmän kuin sillä ekalla. Ratsastamassa aloin nyt taas käymään kesän tauon jälkeen. Se vasta puuhaa on, hiki jo enneko selkään pääsee..
Nyt täytyy tsempata, kun viimeviikko meni aivan poskelleen niillä kuuluisilla hyvillä syillä :snotty:
Otetaan kaikki nyt oikein asenteella tuleva viikko!! :D
 
viiden äide

:LOL: hah haa, katsokaa nyt tätä mun intoa taas :LOL:

Olin jo ennen kuutta vaa`alla seisomassa vaikka tiedän että
kannattaisi punnita kerran viikossa samaan aikaan vuorokaudesta...mutta tämä mamma ei malta... :headwall: ...joka aamu on tarkistettava paino...ainakin nyt alku innostuksessa... :D

Joo, kyllä se ylimääräinen neste poistuu ensin,,,eilen ramppasin vessassa koko päivän ja nyt on jo kilo tippunu !!! siis 2:ssa päivässä !!

Huomenna on taas koettelemuksen päivä kun on perjantai ja LASTEN KARKKIPÄIVÄ....JA MINÄ YLEENSÄ OLEN SE JOKA HAMSTRAAN TALON TÄYTTEEN NAMIA...ei muuta, mutta kun se suklaa.... :eek: :'(

No täytyy vaan lähtee lenkille heti kun tekee makeeta mieli, niin sitten ei raaski syödä turhia kaloreita kun on vähän uurastanut niiden eteen.

Meilläkin on koiria, eli hyvä syy lähtee ulos...ja muutenkin liikun kyllä paljon, kun ukolla on auto töissä mukana niin tämän pienemmän kanssa menemme aina rattailla tai pyörällä joka paikkaan...

Tsemppiä kaikille ja kirjoitelkaa kuulumisia,,,,ja jotain hyviä vinkkejä kun makean nälkä yllättää :p ...joo, ja yksi juttu vielä, teen tilauksista voileipä kakkuja, ja taas tuli viikonlopuksi tilaus...eli nyt pitää sitten huolella tehä, ettei koe maistele liikaa... :kieh: :kieh: :kieh:
 
Täälä kanssa vaikein hetki tuo lauantai kun meillä on herkuttelupäivä :p :p Olen kyllä ajatellut, että säästäisin vähän pointseja sinne, koska minä en suostu olemaan kokonaan hyvästä erossa. :D
On muuten aivan sairaan hyviä noi Solero jäätelöt ja pointseja tosi vähän.. Hyvännälkää ehkäisen myös light limsalla, mulla vie kyllä hetkeks karkin himon pois...
Päiväunia mun ei passaa ottaa ollenkaan, kun herään niin menis vaikka mitä hyvää ja paljon :headwall: :headwall: :headwall:
 
viiden äide
HUOMENIA TAAS :wave:

Pää on vielä aamulla niin pökkyrällä, että kirjoitin vahingossa tuolle toiselle palstalle teille terveisiä.....kun minun piti eilen ostaa prismasta sellainen stepperi, joka menee myös sivuttain...niin on kuulemma HETI loppuun myyty kun on kauppoihin tullut...( Eli kävin tuolla STEPPERI pinossa )...

Niin uudestaan, että KIITOS Iitu siitä Solero vinkistä,,,,en minäkään halua katsoa vierestä kun muut herkuttelee,,,varsinkin illalla telkun edessä....Eli täytyy heti käydä kaupasta ostaa "omat herkut" varastoon... :D Kiva kun tuo paino putoaa alussa niin rivakasti, että pysyy tää alkuinnostus hyvin päällä...

Niin minä sitten ostin sen AB RIDERIN, jolla siis keikutaan ja vahvistetaan vatsa lihaksia...tuntuu ainakin nyt alussa ihan tehokkaalta...ukkokin kokeili sitä...Niin ajattelin että on joku "uusijuttu" tsemppaajana "huonoina päivinä"... :heart: :heart: Kaikki se on yritettävä että saisi nämä ylimääräiset kilot pois,,,meikäläiseltä kun saisi sitä lähteä n. 15-20kg ihan kevyeen... :headwall: =)
 
Gerbeera
No, viikko on nyt pisteilty ja tuloksena oli +600g. Voi pee. Karkkilakossa olen ollut pari viikkoa ja itsetehtyä korvapuustia olen syönyt kahden viikon aikana. Että tosi hyvin alkaa. :ashamed:
 
Heips!
En malttanut olla menemättä puntarille äsken...nyt on kolmessa viikossa lähtenyt sitten vähän vajaa 4kiloa! Ihanaa!
Ja edelliselle kirjoittajalle...mullakin oli yksi p.askaviikko mutta seuraavalla viikolla lähti sitten enemmän! Häntä pystyyn vaan ja korvapuustin tilalle vaikka edes pikkupulla :)
Mähän olen tehnyt niin että lauantaina saa herkutella kunnolla, sillä jaksaa hyvin koko viikon kun odottaa lauantaita ja silti on lähtenyt kiloja!

Mitenkäs muut tänään?

Mä olen niistä Danonen 0,9% rasvaa suklaa- ja vaniljavanukkaista jo jauhanutkin mutta jauhan lisää =)
Niistä tulee siis vain 2 pistettä ja on hyviä!!! Eilen tein niin että dippailin mansikoita ja hunajamelonin paloja siihen suklaavanukkaaseen ja voi että oli hyvää. Lostikaan ei pelottanut ihan niin paljon kun samalla herkuttelin ;)
Mulla tuon raskauden jälkeen jäi joku kummallinen himo saada aina ruoan jälkeen jälkkäriä ja noita vanukkaita olen nyt sitten vetänyt :whistle:

Tyttö on päiväunillaan ja ajattelin sillä välin laittaa pilatesDvd:n pyörimään ja alkaa hommiin
...tai sitten menen nukkumaan...
Olikos se täällä kun joku sanoi siitä että päikkärien jälkeen tekee kaikkea mieli...SAMA TÄÄLLÄ :wave: .
Aivan mielettömästi ja paljon!
Eniten tekee mieli Snickerssiä... :ashamed:
Siis jumppaamaan!!!

Voimia taas kaikille pistepirkoille :hug:
 
Kävin kurkkaamassa ... (älkää kertoko kelleen)...vaa'alla... sunnuntain
on mun "virallinen" punnituspäivä... arvatkaan se näytti 82 kg......

15 kg olisi siis tämä muija pienentynyt!

...oho nyt tuli korotettua ääntä toivottavsti kukaan ei kuullut. Mutta päivä paistaa ja toivottavasti niin myös sunnuntaina ;) .
 

Yhteistyössä