Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
moi

mulla on itsellä nyt tuo ostajan opas ja sit toinen opus missä selvemmät ja helpommat ohjeet pisteiden laskuun kun en paljon valmis juttuja ostele..mut miten te olette saaneet tietää tuon oman tarkan pistemäärän päivässä..perustuuko pituuteen ja painoon vai miten..entäs saiko täysimettävä 10 pistettä lisää vai miten se oli...itse imetän siis enkä halua tavallaan laihduttaa ,mutta tuo makkara pitää saada pois ja siksi haluankin laskea vähän pisteitä kun huomasin että makea maistuu ihan liikaa ja painoa alkoi tulla lisää...ehkä haluaisin noi 4 kg painosta pois..eli en siis edes paljoa mutta mikä tärkein haluaisin oppia syömään terveellisesti ja välttää noita piilorasvoja ym...eli laittakaa vähän omia pistemääriä ylös..yks tuttu sanoi et n. 18-20 on yleinen
 
viiden äide
Hei ja Hoi Kaikki :wave:


Missäs olette, kun meinataan ihan tippua... :wave:

Tulin juuri tunnin lenkiltä ukon, tyttöjen ja koirien kanssa...ihana ilma kun ei sada, ja tuntui melkein KEVÄÄLTÄ kun oli niin lämmin...( +8,5) eikä tuullut yhtään !!! Mutta mutta...eilen tuli taas leivottua 3 peltiä pizzaa, ja sekös vasta houkuttaa syömään... :kieh: Sanoin jo ukollekkin että ensi viikolla meille ei tule mitään herkkua tähän torppaan...Siis mitään ylimääräistä namia ! En voi ymmärtää, miksi minulla on niin huono itse kuri tuon herkun suhteen. Eilen autossakin "en huomannut" että ajatuksissani popsin nuorimman nameja, kun tarkoitukseni oli vain pitää niitä KÄDESSÄ ja ojentaa tytölle tarvittaessa...ja yht äkkiä huomasin popsivani itsekkin niitä tytön sienikarkkeja...!!! Heh heh, milläs tuon nyt selittää, olenko karkkivaras vai todella niin hajamielinen...oikeen Uuno Turhapuro kun ruoka menee melkein "itsestään" suuhun !!! :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta kirjoitelkaa kuulumisia !!! Ja minä otan jo TÄNÄ ILTANA itseäni niskasta kiinni ja lopeta napostelemisen, että maanataina on helpompi taas jatkaa pisteilyä ja TIISTAINA ON PUNNITUS !!! :saint:
 
viiden äide
...niin Susulle vielä että päivän sallittu piste määrä lasketaan juuri painon ja pituuden mukaan...Sitä en muista miten paljon tulee lisäpisteitä kun imettää, mutta joku raja siinä oli että liian aikaisin ei saanut alkaa pisteilemään...jos nyt ihan oikein muistan niin minun pv:n cd-rom levyssä oli että kun imettää yli 4 kk. vauvaa, joka syö jo kiinteääkin, niin sitten lisättiin ne lisäpisteet päiväpisteitten mukaan...ja siinä suositelttiin myös syömään kaikki pisteet että saa tarpeeksi energiaa kun imettää ! Mutta kannattaa ottaa ihan painonvartioihin yhteyttä ja kysyä sieltä, niin saa varman tiedon.
 
viiden äide
...heh heh...olimpas selittänyt monimutkaisesti tuon edellisen...mutta korjaisin vielä, että tarkoitin kun imettää vähintää 4 kk ikäistä vauvaa, niin voi alkaa pisteilee... :)
 
Heipä vaan!!!
Täälä ollaan kanssa ihan huomaamatta :LOL: :snotty: ratkettu popsimaan jos jotakin :headwall: :headwall: Hitsi soikoon, kun tuo motivaatio alkaa jo jotenskii olla välillä hukassa.. :kieh: :kieh: Niin mä olen 165,5 cm lyhyt, viiden äidee sitä tais tuola kysellä ja paino tällä haavaa 70,2
Tsemppiä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mun itsekuri (?), jaa...
... mulla vain taitaa olla hemmetin moinen näyttämisen halu! :/ .

Siis meidän suku (isänpuolelta) on suurimmaksi osaksi ylipainoisia, kun tarkemmin ajattelee yhtä setää lukuunottamatta kaikki ylipainoisia. Ja kun näin on on myös ajatus että kun niin moni on yrittänyt niin ei se onnistu multakaan. Minä haluan näyttää että multapa onnistuu.

Olen ollut vielä 16 v laiha (tai silloin aloin lihoa) ja jotenkin en itseäni tuntenut ylipainoiseksi vasta kuin tuossa yli 90 kg painavana. Ja kun paino vain kerääntyi haaveilin taas olevani laiha kuin 16 vuotiaana.
Vihdoin päätin että minähän voin olla, on vain luovuttava (pysyvästi) tietyistä asioista ja tavoista. Ja siitä se lähti. Nyt painan sen mitä olen 16 vuotiaana painanut ja vielä sen viimeisen 7 kg rutistettuani olen sellaisessa painossa mitä olen 16 vuotiaana painanut.

Painoin isoimmillani 109 kg ja nyt painan 71 kg. Eli olen 38 kg kevyempi. Olen laihduttanut enemmän kuin mun tytöt panavat yhteensä. :kieh:
 
mä painoin tammikuussa 2005 79,5 kg ja sillon päätin et nyt saa kilot lähtä! Tässä pikkuhiljaa pienissä pyrähdyksissä olen painoo puottanu ja välillä on pari tullu takaskin, mut heti olen pois ne saanu. Nyt 9 viikkoo sitten painoa oli 71,4 (kun viime keväänä painoin 66kg..) ja sillon päätin taas alkaa pisteilemään, kun olin niin repashtanu syöpöttelemään.

No nyt painan 64 kg ja viellä meinaan rutistaa tuon 4 kg tuosta pois. Tavoite ois et tämän vuoden puolella, eikä se tunnu yhtään mahdottomalta.

Olen 174 cm pitkä
2005 tammikuussa 79,5 kg
14.8.2006 71,4 kg
nyt 64 kg
ja tavoite on 60 kg

Elikkäs reilut 15 kiloa on lähteny kokonaisuudessaan. Motivaatio on korkeella, ihan mahtava fiilis, kun joka viikko nytkin on ollu aina jonku verran pudotusta, ei kertaakaan nousua! Tänään mulla on harvinainen lupapäivä pisteilysta, on nimittäin mun syntymäpäivä ja kaapissa kakku odottaa syöjiä ja katkarapupiirakkaa juuri leivoin :p Näitä päiviä mulla on todella harvassa ja huomenna taas pisteiden mukaan!
 
Mulla on pari viikkoa menny vähän niin ja näin. Jotenki motivaatio meinaa olla hukuksissa, vaikka into laihtua onkin kova. Sekavaa =) Mutta luovuta en, vaikka mikä olis! Pakko saada tätä läskiä pois! Tänään olis taas PV ryhmään meno, joten tulen joku päivä ilmottelemaan miten kävi :\|
 
viiden äide
Non niin....tässä taas minä olen oikein ERKKI ESIMERKKI !!! Jo kerroinkin aiemmin että tuli viikonloppuna leivottua pizzoja ja tein siinä sivussa tietysti "lapsille" mokkapaloja ym...ja tulihan siinä tietysti itsekkin vähän niitä maisteltua :headwall: tai vähän ja vähän, ainakin oli paino noussut edellisestä viikosta 1100g eli yli kilon !!! Joo, et aika laaja käsite tää mun " vähän maistelu"...Se tässä kotiäitinä olossa on paha, kun laihduttaa että minun ainakin tulee aina "näpsittyä" esim. aamupalalla pöydästä makkaran tai juuston siivuja tai jos pienimmältä jää syömättä niin popsasen omaan suuhuni jne...Eli taas pitäisi ottaa KOVA KURI JA ITSEÄÄN NISKASTA KIINNI :kieh: !!! Se ruokapäiväkirja juttu on kyllä hyvä, jos merkitsee ylös KAIKKI mitä päivän aikana suuhun pistää. Minä ainakin yllätyin täysin, kuinka paljon sitä napsii huomaamatta ylimääräisiä kaloreita, kun ottaa esim. yhden keksin, yhden juustonsiivun, yhden lihapullan ym...vain niinkuin huikopalaksi huomaamattaan...MUTTA TAAS KERRAN TÄMÄ MAMMA päättää näyttää, että kyllä tämäkin mammeli saa kilot tippumaan vaikka mikä olisi :LOL: ;) ...Niin ja vielä kannustuksena meikäläiselle, MINÄ PÄÄSIN kuin pääsinkin sinne hakemalleni kursille, niin kiva päästä täältä hellan ja JÄÄKAAPIN välistä päiväksi pois opiskelemaan...jos se vaikka antaisi lisää potkua pudotukseen !!! Tsemppiä kaikille pisteilyyn !!! :wave:
Ja lenkkeily iloa syksyiseen tuiskuun ja tuuleen :xmas: :D
 
Hip hei!!!
Täälä puntaroitu aamulla ja taas näytti +-0 elix samassa pysyny nyt jo piiiitkäään. Onneksi jumpat alkaa lomien jälkeen niin joskos taas jaksais skarpata.. Eilen kovan päivän ja syömättömyyden jälkeen upposi ääntä kohde helposti tupalahampurilainen juustolla ja paljon ranskalaisia ja limppaa jälkkäriksi kermajäätelöä puol litraa etc.. :p :snotty: :headwall: Elikkäs itsekuri on totaalisesti kadonnut :headwall: :headwall:
Mutta nyt on uus viikko alkanu ja uudet pisteet!!! :wave:
 
viiden äide
Hei taas...tuli sopiva rako niin pinkaisin koneelle kurkkaan tänne...No hyvä Iitu kumminkin ettei paino ole noussut !!! Sehän on tulevaisuutta ajatellen hyvä, jos saa painon pysymään samassa, ilman tarkkaa pisteitten laskua !!! ( =) minä ikuinen optimisti =) )

Juu, pakko oli tulla kehumaan, mikä itsekuri oli kaupassa tänään...Ukko oikein minua ärsyttääkseen osti kasan nuita Maxi Tuplia ( tietää minun olevan heikkona niihin ! ) niin kotona sitten kun ruokaa laitoin niin mussutteli niitä..siis ukko-kulta !!! Minä sitten suutuspäissäni ryntäsin koneelle katsomaan paljonko yhdestä Maxi-Tupalsta menee pisteitä...niin 5,5 pojoo !!! Minua jo hymyilytti kun ukko taisi jo kolmatta patukkaa syödä että siinähän syö, minä ainakin saa hyvälläomalla tunnolla syödä KUNNON RUOKAA :snotty: että niitä suklaita jos oisin vetänyt niin sinne oisi päivän pisteet huvenneet !!! Ja nyt on hyvä mieli, YKSI TAISTELU VOITETTU !!! :LOL: Että pienestä se ilo voi tulla, ja nyt on hyvä taistella eteen päin... :wave: Eilisestä pudonnut jo 700 g että äkkiä se kilo pois tasoitetaan !!!!!!!! =) Pisteily iloa kaikille !!! :wave: :wave:
 
Jippiii!!! Motivaatio löytyi tänä aamuna puntarista!!!!! Paino oli 69,4!!!!!!!!!!!!!! :D :D Nyt vaan pitää yrittää se saada pysymään 70 alapuolella.. :snotty: :snotty: Viiden äide sulla oli sitten tosi hyvä tuplan vastustus kyky :p :p Mä jo tänä aamuna autossa huomaamatta popsin irtokarkkeja autossa.. on se hassua kun jo salaa itseltänsä popsii jos vaikka mitä hyvää.. :LOL: :LOL: :snotty: :p :x Voi sitten ku on hyvä mieli B) Kaikille tsemppiä pojoiluun. Täytyy nyt taas itekkin tarkemmin aloittaa tuo pojojen lasku. On niin notkahtanu.. Rompulle saatan ihan summis pojoja heitellä, mutta nyt tämä täti skarppaa! POJOILEMISIIN!!!! :wave:
 
viiden äide
ONNITTELUT Iitu !!! :flower: :flower: :flower:

Eikö oo IHANA kun paino alkaa 6:s numerolla !!! :D :D Mulla on kauhee tsemppi samaan !!!!!!! Joo, ja sit tunnustus... :ashamed: ...niin kehuin sitä Tuplan vastustus kykyä, niin enkö sitten illalla 9 jälkeen yhden tuplan mässäilly :kieh: :kieh: :kieh: !!! Mutta oli silti ONNEKSI paino pudonnut aamulla kun punnitsin...vähän, mutta pudonnut kumminkin !!! No tiukasti yritän että perjantai olisi vasta "herkuttelu" päivä... :saint: Ja rajoissa tietysti !!! Yritän pitää nuo porkkanat nenän eessä, että rouskutan niitä kun tekee mieli popsia !!! :p :heart: :p
 
Vieläkö huolitte mukaan?? :wave:

Muutaman kerran olen painonvartijoiden pisteillä onnistuneesti laihduttanut. Jälleen pudotan raskauden myötä tulleita kilojani. loitin syyskuun alussa ja tällähetkellä pudonnut 9kg! =) Tavoitteena olis pudottaa vielä ainakin 6kg. Ryhmässä en enää käy, kun motivaatiota on muutenkin.

Mun ainut heikkous on malttamattomuus. Tätyis saada kaikkitännemulleheti... Ärsyttää, kun ei oo oikein sopivia vaatteita, kaikki on joko liian isoja tai pieniä. Hirveesti ei viittis uusia tässä vaiheessa ostaa, kun kroppa on kuitenkin pienenemään päin, ainakin toivottavasti.

Tsemppiä kaikille pisteilijöille!! Mahtavia saavutuksia teillä onkin!! :flower:
 
Moi!
Jos taasen kerran yrittäis, mutta sillä erotuksella että tällä kertaa ihan oikeesti. Aikoinaan olen laihduttanut painonvartijoissa yhteensä 40 kiloo, mutta pari raskautta ja arvaatte kuinka kävi. Kiloja on vaikka toisille jakaa, en edes kehtaa kertoa, että hurjasti yli sadan, mutta toivon että tsemppaaatte silti muakin. Huomenna aloittelen pisteiden laskemisen, joten palaillaan!
Jaa, tuolla olikin tuommoinen kolminumeroisten laihdutusporukka, kuulun kaiketi sinne.<br><br>
 
viiden äide
:wave: Juu tervetuloa kaikki uudet !!! :wave:

Tulkaa vaan kirjoittelemaan meidän joukkoomme kuulumisia,,,piristää kuulla toisten edistymistä iloineen ja suruineen :hug: .

Ja eihän se aloitusluku merkitse mitään, vaan se että on intoa laihduttaa, ja olemme kaikki toistemme tukena....tässä pisteilyssä !!! ...Ja KEVYITÄ VINKKEJÄ antamassa :heart: :heart: :heart: !!!

Juu, näin sanoo taas viiden äiti, joka alkaa juuri paistamaan lapsille munkkeja,,,JA JOKA TODELLAKIN AIKOO PITÄÄ ITSE NÄPPINSÄ EROSSA NIISTÄ !!! :kieh: :D
 
Pulleepimu
Hei !

Olen seuraillut palstaa jonkin aikaa. Haluaisin liittyä mukaan koska olen painonvartijoiden pisteillä ollut nyt 4 viikkoa. Olen pudottanut yhteensä - 3.6 kg ja olen ylpeä siitä ! Lähtöpaino oli 95.1 kg.
Motivaatiota riittää vaikka matkaa on vielä parikymmentä kiloa tavoitteeseen. Mutta eiköhän ponnistelu kanntata aina , enemmin tai myöhemmin.
Minä käyn vaa`alla aina sunnuntaiaamuisin.
 
viiden äide
Tervetuloa mukaan pulleepimu !!! Hyvin on alkanut Sinulla pisteilyt kun noin mukavasti on paino pudonnut !!! Minä olen taas niin ylpeä itsestäni kun tänään kahvilassa en sortunut herkkuihin...itse asiassa kävin VAIN HAKEMASSA isännälle ja tytölle kahvit ja herkut pöytään ja itse suunnistin vessassa käymään ja sitten menin rauhassa kiertelemään muita kauppoja kun he söivät... :LOL: Eli ei tullut turhia kiusauksia kun ei ollut katselemassa ihania viinereitä B) B) B)
 

Yhteistyössä