Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
Kahdeksas viikko alkoi tänään eikä oikein hyvin mene.. mutta ei muuta kuin uudella sisulla eteenpäin! Multa oli lähtenyt jo 8,4kg kun viime viikonlopun mässäämisen jälkeen oli tullu vajaa pari kiloa lisää :headwall:
 
Tervehdys kaikille! Täällä juuri pojoilua aloitteleva kohta 3kk:n ikäisen prinsessan äityli. Joskus 6 vuotta sitten olen pojoilulla tiputtanut kiloja varsin menestyksekkäästi, mutta nyt tässä vuosien varrella elämän vakiinnuttua on niitä pikku hiljaa salakavalasti alkanut hiipimään takaisin :headwall: Raskauskiloistakin näyttäisi 5 jämähtäneen. Päätin sitten että nyt on aika palata takaisin kunnon kuosiin ja tilasin kirjekurssin. Edelliskerralla kävin ryhmässä, mutta silloinkin oli jotenkin aina niin lähtemisen takana se ryhmään meno, että nyt tuumasin helpompaa olevan kirjekurssi kun on tuo pieni neitikin. Neiti kun on varsinainen tissitakiainen niin se ryhmään lähtö vaatisi sitten aina hiukan järjestelyjä. Nyt siis aloittelen ja taivalta olisi tuollaiset 13kg B)

Kysäisempä vielä, että mitä te muut kotiäidit olette laskeneet pisteitä siitä työ- kohdasta?

Tsemppiä kaikille ja onnittelut hienoista tuloksista!
 
Viikonloppuna pidin pistevapaata aikaa sekä lauantaina että sunnuntaina. Tuloksena oli 2kg plussaa maanantai aamuna.. :ashamed: Mutta yllätyksekseni jo 1,5kg oli tippunut tähän aamuun mennessä, eli nestettä ilmeisesti oli ollut. Musta ainakin on kivaa SILLOIN TÄLLÖIN pitää päivä-kaksi ihan vaan herkuttelun merkeissä. Nyt sitä taas jaksaa tsempata.

Motivaatio meinaa aika ajoin olla hukassa, kun paino junnaa viikko tolkulla paikoillaan. Nyt mittari näyttänyt tuon 73kg jo kolmisen viikkoa. Ärsyttävää, kun on kuitenkin ollut niin kiltisti noitten pisteitten kanssa. Mutta täytyy muistaa, että vielä elokuun lopussa vaaka näytti sen 82,5kg, joten suunta on oikea.

Mulla on kaksi lasta, joista toinen 4kk:n ikäinen. En muista kirjoitinko jo tästä, mutta mitä mieltä olette, kai se vajaa vuosi menee, ennenkuin kroppa täysin palautuu raskauden tuomista muutoksista, niin ellei satu olemaan mallia janinafrostell, joka varmaan vetää vanhat farkkunsa synnäriltä kotiutuessaan... Jotenkin mulla on sellainen kutina, että vaikka kiloja onkin tippunut jo tuo 9, niin kropassa se ei vielä täysin näy...

Tsemppiä kaikille!!
 
viiden äide
...no viehän se lantion palautuminenkin aikansa.... =) Nyt en tarkalleen muista kauan se minulta on vienyt...oli vain aluksi tapana verkkareissa ja trikoissa kulkea...mutta sitten kun veti verkkarit jalkaan, huomasi eron... :D
 
Tervehdys kaikille!!!
Täälä on ollut aikas vauhdikasta meininkiä... Ei meinaa keretä mitään, kun nuo työt alko ja rupesivat häiritsemään tätä päivärytmiä.. :snotty: Piti siirtää aloitus päivääkin, kun unohdin koko puntaroinnin keskiviikkona ja jotta kaikki ei olis menny niinko suunnitelmien mukaan niin siirsin sen perjantaille. Voi että, kun tämä viikkovilleys ja hätäsyys ilahduttaa.. :LOL: :LOL: Tsemiä kaikille!!!!!!!!!
 
pulleepimu
Moi
Mulla oli tippunut paino vaan - 100 g / viikko vaikka olen noudattanut erittäin tarkkaan pisteitä.
Mutta en lannistu moisesta sillä tiedän että se on ihan hyvä vauhti sekin. Ja kaikki mikä on miinusta on mulle plussaa.Vaikka se menisi 100 gr viikkovauhdilla, ei haittaa.
Tsemppiä kaikille ja hyvää viikkoa...

p.s. nyt 5 viikkoa takana ja yhteispudotus on - 3.7 kg.
 
Heissan.
Mullakin olis aikomus aloittaa taas toi pistelasku. Sektiosta tulee tällä viikolla kolme viikkoa ja olen miettinyt, että miten paljon minä söisin niitä pisteitä kun vauveli on täysimetyksessä. Uskallanko vielä edes aloittaa koko painon pudotusta??? :/
Pituutta minulla on 164cm ja painoa kunnioitettavat 82kg. :eek:
 
Mulla on taas pisteet pysyneet kurissa ja tänään pitäs astella ryhmään ja vaakalle. Vähän jänskättää, että miten on käyny :whistle: Mutta hyvä fiilis on, sisulla eteenpäin! Huomenna alkaakin jo vissiin yhdeksäs viikko jos oikein muistan..
 
Eilen oli punnitus päivä ja :ashamed: tämä on olo.

Paino nyt 70 kg (97 kg 9.7.06)
viikko pudotus +/- 0
yhteipudotus 27 kg heinäkuusta
matkaa olisi 6 kg

olin valvonut edellisen yön eli voi olla että johtui tuo siitä, mutta oli mikä oli ensi viikolla siirryn 60-luvulle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 15:38 Taivaanvuohi kirjoitti:
Katjuska, painonvartijoiden ohjeethan on että kun lapsi on 4 kk niin silloin saa alkaa pisteilemään, 10 extra pistettä kun täysimettää ja 5 sitten kun lapsi saa muutekin kun rintaa.
Paljon kiitoksia tiedosta. =) Onpa hyvä, että kysäisin asiasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 15:38 Taivaanvuohi kirjoitti:
Katjuska, painonvartijoiden ohjeethan on että kun lapsi on 4 kk niin silloin saa alkaa pisteilemään, 10 extra pistettä kun täysimettää ja 5 sitten kun lapsi saa muutekin kun rintaa.
Tästä on kanssa näköjään montaa eri tietoa.. Juuri kun sieltä asiaa itse tiedustelin, niin sanottiin että aloittaa voi vaikka heti synnytyksen jälkeen! Ei niissä imettäjän lisäohjeissakaan mitään aikarajaa mainita.
Ei se siitä sen kummemmaksi muutu siinä neljässä kuukaudessa kun noudattaa imettäjän lisäpisteitä. Tiedän monta, jotka ovat aloittaneet muutaman viikon päästä synnytyksestä eikä mitään ongelmia ole ollut. Itselläni nyt 3kk:n ikäinen tytteli ja aloitin juuri pojoilun B) Mutta kukin tietysti aloittaa silloin kun itse hyvältä tuntuu =)
 
Jos aloittaa heti synnytyksen jälkeen pisteilyn niin maidontulo voi loppua kokonaankin. Se neljä kuukautta on ollut suositus. Itse kun keväällä asiaa kyselin, niin minulle sanottiin että se 4 kk ennen kuin edes ryhmään huolitaan. Lapsen parasta siinä kai ajatellaan.
Tämä oli minun saamani tieto. :/
 
Paino pysyy samassa... Ärsyttää, vaikka tiedän tämän olevan välivaihe, joita tulee, kun paino eka tippuu muutaman kilon. Viikonloppuna kokeilin vanhoja farkkujani ja täytyy sanoa, että:"Niin lähellä, niin kaukana...!" Muutama sentti siihen, että nappi on kiinni, vähän enemmän siihen, että ne jalassa voi puhuakin! :LOL:

Vaaka näyttää siis 72 kg (Pituus 173cm), kun se vielä muutama kuukausi sitten oli yli 80kg. Jokohan uskallan haaveilla, että joulun jälkeen paino alkaisi kuutosella? Olis se vaan aika ihanaa!

Tsemppiä kaikille pisteilijöille!! :hug:
 
minä myös
Moi kaikille!

Minäkin taidan alkaa laihduttamaan teidän kanssa.
Tavoitteeni ois saada painoa pois noin 14 kiloa. Aluksi otan tavoitteeksi, että 84kg muuttuisi 80kg. Sen jälkeen vois ottaa uuden tavoitteen.

Tsempataan toisiamme!
 
Eilen kävin taas ryhmässä ja kahden viikon pudotus oli -2,4kg! Vaikka sorruin monen monta kertaa.. :ashamed: Mutta täytyy olla kyllä todella tyytyväinen tuohon tulokseen!! Eli nyt on kahdeksassa viikossa lähtenyt yhteensä -10,8kg. Tavote olis jouluun mennessä vielä -4,2kg, mutta kattellaan.. en kyllä stressiä tuosta ala repimään :x
 
Piti tänne laittaa teille et yritin jo tossa aiemmin myydä (aika kalliilla) noita painonvartijoiden juttuja mitä vuosien varrella kertynyt ja laitan nyt ilmotuksen tänne jos joku olis kiinnostunut! meillä muutto edessä ja heitän ne muuten menemään jos kukaan ei niitä halua! Itsellä painonvartijat vaihtui kiloklubiin jossa olen pudotellut painoa 16kg ja harmittaa kun hyvät tuotteet on tuolla kaapissa turhaan ajelehtimassa... Elikkäs 25e sis. pk:t ja tällaisia olis tarjolla:

-7kpl viikkopäiväkirjoja
-1-12 points plus lisäpotkuja (en muista miltä vuodelta, mut toimii nykyäänkin) ja niihin viel osat 3+ ja 8+
-Express 5 ruokakalenteri (tms. vastaava)
-Imetyspistetaulukko
-8. painos ostajan oppaasta (on iso ja laaja ja pelaa hyvin 9. painoksen kans mikä löytyy myös!
-Pieni pistehakemisto 03 ja 04 (eli se perus)
-Ravinto-opas 04
-ravintolat ja kahvilat opas 2005-2006
-Joulupukki lisävihko 2004
-Pistepotkuri liikuntapisteille
-"tätä on painonvartijat"
-Vihkot "Me yhdessä", "Minä menestyksen avain", "Liikunta" ja "joulukuu"

Siinäpä ne :)
<br><br>
 
pulleepimi
Onnea ihan hurjasti Taivaanvuohelle. Hienoa ja varmaan hieno tunne !!
Perässä tulee myös Pulleepimu hitaasti mutta varmasti !!
6 viikkoa oon nyt ollut pisteillä ja yhteispudotusta tähän mennessä - 5.5 kg! Olen siitä ylpeä ja onnellinen. Tänään aloitin 22 pistettä /päivä kun aikasemmin menny 23.
Tsemppiä kaikille ja hyvää alkavaa laihdutusviikkoa!
 

Yhteistyössä