HOI Tampereen tulevat äidit!

Juu en mä ainakaa parempaa ainakaan nyt keksi, siel sokoksella kummiski oli plussaa se leikkinurkka! Mut sovitaaks alustavasti se sokos taas ja heitellään ilmoille sit ehdotuksia jos tulee mieleen? =)
Joo, tykkäisin kans et olis mieluummin ton 3,7kg kun 4,5kg.. :D Kun nyt viä pitäs paikkansa sit! :D Ja pakko mun on noi vaatteet silittää ku ne on ollu jostain marraskuusta asti tuolla ihan lytyssä ku en sillon jaksanu edes laittaa niitä kaappiin.. :D
 
En mäkään noille vaatteille silitysrautaa näyttäny. Pesukoneeseen-> narulle kuivuun-> kaappiin :D Meille syntymäpainoarvioks annettu 2990g, mikäli pysytään käyrillä. Huonomman vaihtoehdon takia tarkkailuun taysiin. :(
 
Juu eiks me niin sovittu :)

Tuli tosta vaatteiden silittämisestä mieleen, ite oon lähes kaikki vaatteet ehtiny peseen ja alettiin miehen kanssa niitä silittäänkin yks päivä, mut oli siinä hommaa :D Varsinkin kun en oo oikeestaan ennen silittänyt mitään, varsinkaan niin pieniä vaatteita. Mut todettiin vaan et tää taitaa jäädä ainooks kerraks kun silitetään, sit kun vauva on tullut, niin tuskin enää jaksaa, kyl se pesulajittelukin varmaan unohtuu :D
 
Noniin hyvä sit, en oo siis ainakaan yksin siel huomenna! :D

Joo siis tosiaan mun on pitäny silittää noi vaatteet mut enpä vieläkää oo alottanu :D Luulen kans et jää kyl ainooks kerraks, en ehtis kyl kaikkia aina silittäänkää pesun jälkee ja toi ukko ei oo vissiin silitysrautaa nähnykkää eläissään joten siitä ei olis oikein apua :D Ja nytki siis siks silitän noi, ku sillon ku pesin niitä niin ne oli kuivaushuoneella kuivumassa ja sieltä ne vaan hätäsesti pakattiin koriin jolla tuotiin ne sisälle ja samassa korissa ovat edelleen sillai puoliviikattuna :D
 
Noni, hyvä Laalaa! Koitan ny viä saada ton nennen kiinni et tuleekos sekin. :D Mullakin on toi silitysrauta siis ihan ollu jo aikojen alusta asti, mutta ennemminki se on toimittanu virkaa koristeena tuolla kaapissa :D Oon mää verhoja joskus silitelly, nytki onneks ku muutin nii äiti teki senkin kun en saanu kiivetä porrasjakkaralle :D

mariz tervetuloo vaan sekaan! =) Meillä onkin tänää treffit Sokoksella jos haluat jo tänään mukaan? :D Mistä päin Hervantaa oot? :) Asun siis itekkin Hervannassa..
 
Mulle kyl passais Hervantakin, mutta muiden kannalta vissiin parhain kokoontua kaupungissa? :) Kaikilta sinne kuitenkin suunnilleen sama matka.

Niin ja kiitos leidit taas seurasta, olipa taas hyvin virkistävää käydä ihmisten ilmoilla ja kermamunkki oli kyllä hyvää, namm :D
 
Laalaa, enpä kauheesti ihmettele :D Mut ehkä ihan hyvä, helppo nukkumaanmeno tais olla ettei tainnu kauheesti lapset ainakaan kiukutella ku näyttivät kaikki kolme sitten loppujen lopuks aika väsyneiltä :)

Uutta sumppihetkee hei sitten heti suunnitteille! :D En kehtaa käydä kermamunkilla yksin... :D
 
Oli kyl kiva nähdä, mää oon vaan niin kauhee kälättään, et aina näin jälkeen päin miettii et hitto, mitä tulikaan sanottua.. :D Mullekkin kyllä käy kaikki päivät, paitsi maanantai, ku sillon on jooga aina neljästä puoli kuuteen. Saa kyllä nähdä, kehtaanko enää muutenkaan tulla paikalle :D
 
Mullekkin käy taas mikä päivä vaan! Torstaina vaan siis on muistaakseni neljältä se perhevalmennus, niin sillon vähän huonommin. (Siis jos ees mennään sinne.. :D) Mutta ehdotelkaa! Ja onks se taas se Sokos vai tuleeko mieleen jotain muuta jo? :D
 
Sokos sopii mulle ainakin ja mulle käy kaikki muut päivät paitsi torstai :) Ai niin ja keskiviikkokaan ei käy, kun sillon olis koulua kuuteen saakka. Eli siis olisko se sitten tiistai tai perjantai et kaikki pääsis paikalle? :)
 
mulle käy molemmat, tosin huomenna siis pitäis olla jo menossa vähän ennen seittemää, kun ukko heittäyty hurjaks ja haluaa viedä mut huomenna leffaan :D mut perjantaina ei vissiin pitäis olla mitään ollenkaan, ainakaan näillä näkymin. mut siis molemmat päivät kyllä käy kumminkin! :)
 
sopiiko teille joku sellanen paikka kahvitteluun jonne olis helppo tulla autolla? esim. hatanpäänvaltatien neste (poliisiaseman vieres) tai muu vastaava?..jos tulisin jamin kanssa niin autolla on ainut mahdollisuus tuohon aikaan tulla kun ei nuku... :)

ja olisko esim ensiviikon torstaina 2.2 kello 18?
 

Yhteistyössä