Hoi te joilla palkattuna lastenhoitaja yksityisesti!

  • Viestiketjun aloittaja Iittalaan
  • Ensimmäinen viesti
Iittalaan
Paljonko on yleinen palkkataso, jota maksetaan lastenhoitajalle? Olemme etsimässä hoitajaa yksityisen kodinhoidon tuella ja hän tulisi joko meille tai hoitaisi omassa kodissaan, eikä siis olisi muita lapsia hoidossa. Onko 1650e/kk riittävä? Työ olisi 40h/vko ihan päiväsaikaan. Hämeenlinnan seudulla.

Ja jos joku tarvitsee täälä päin perhettä jakamaan hoitoa, olisin kiinnostunut myös!
 
"vieras"
Palkka riippunee vähän myös hoitajan koulutuksesta. Meillä oli osa-aikaisena Mll:llekin hoitokeikkoja tehnyt lukiolainen, jolla ei siis ollut muuta alan koulutusta kuin Mll:n kurssit. Hänelle me maksettiin 8,20e/h. Me maksettiin hänelle 25h/vko (vaikka todellinen työaika oli lähempänä 20 viikkotuntia) eli 4 viikossa hän sai 820e. Siihen nähden mun mielestä tuo suunnittelemanne on ihan hyvä. Me tehtiin aina kaikki ruuat valmiiksi sekä lapselle että hoitajalle (eli söivät samoja ruokia) ja hoitajan työtehtäviin kuului vain lapsen hoito (ei esim. mitään siivouksia yms.)
 
Iittalaan
Kiitos vastauksesta! Juu ei meilläkään siihen kuuluisi siivoamista, mutta varmaan sitä voi edellyttää, että ruuansotkut on korjattuna pois ja lelujakin.. Katsotaan jos tulee vielä kommentteja :)
 
"nipsu"
Mun mielestä toi on tosi hyvä palkka siihen nähden, ettei työhön kuulu käytännössä muuta kuin se lasten hoitaminen ja heidän "sotkujen" siivoaminen!!

Näin vertailuna todettakoon, että mun palkka sairaanhoitaja ei oo kun pari sataa tota enemmän ja koulutus ja vastuu kuitenkin himpun verran eri luokkaa..! Tulisin siis teidän lapsia hoitamaan koska vaan tolla palkalla! :D
 

Yhteistyössä