Hoi Turku!

Hei nyt ois hakusessa uusi kaveri tai miksei useampi! Semmoinen ihan tavallinen... Ja jos 1,5v poikani saisi kavereita siinä samalla niin mitä mahtavampi homma! Voitais keitellä kahveja, samoilla ulkona ja kesällä vaikka lähteä telttaretkelle. Mitä sitä nyt ikinä kaverit tekeekään.

En huutele varsinaisesti yksinäisyyttäni. Osa muutti pois ja osa ei lapsiarjesta niin välitä. Ja suuri osa tuntuu olevan niin kovin paljon kiireisempiä kuin tällainen kotiäiti. Ja tällaiselle sosiaaliselle ihmiselle se arki muuttui yhtäkkiä kovin harmaaksi ja tylsäksi.

Ei mulla mitään vaatimuksia ole ystäville. Synkkaa jos synkkaa, ollaan rehellisiä. Mutta mä kuulemma nauran paljon ja oon ihan hauskakin. Muiden murheita ja iloja on säilöttynä olkapäille paljon. Eikä ne ole mikään taakka. Mä luulen et oon tolleen yleisesti aika hyvä ja rento tyyppi. Uudet, jännät ja vaativat jutut, ne houkuttaa aina! ja Luontoa rakastan! Kaljallakin tykkään joskus käydä. Mitä vielä? Ainiin, mulla on aivan mahtava poika! Humputuksia ja kiukkuja, mahtavia hetkiä ja hermojen menettämistä... Kaikkea sopivissa määrin:)

Jos koit pienen kutinan, niin kerro mulle! Ja kerro vaikka vähän empisit... Niin minäkin tein kun tähän ryhdyin:)
 
Mä vähän emmin, koska olen niin introvertti tapaus. Enkä tykkää ihmisistä yleensä. :D

Rohkeasti nyt vaan, kun ei noita perheellisiä kavereita kauheasti ole. Olen vuosimallia -86 ja asun Raisiossa. Käytännössä Turussa, joten koenkin olevani ns. turkulainen, vaikka liekö tuo nyt mikään ylpeydenaihe? ;) Mulla on kaks poikaa, nuorempi on 6kk ja vanhempi vähän reilu 2-v. On mulla mieskin, ja hänen puolestaan yksi extra-lapsi, 7-v. tyttö. Ihmisväen lisäksi meillä asuu 4 kissaa. Perhe-elämä tuhosi lupaavasti alkaneen crazy-cat-ladyn. :D

Tällä hetkellä viettelen tällaista leppoisaa mutta aika ajoin vähän tylsääkin kotielämää, ja vaikka joutenolo usein maistuukin, niin pimeä ja kylmä talvi alkaa kaatamaan seiniä päälle pikkuhiljaa. Oon koettanut keksiä jotain tekemistä itselle ja pojille, mutta näin talvella kaikki mielekkäät tekemiset on joko turhan kalliita tai sitten ei niin mielekkäitä alkuunkaan.
 
Minäki emmin, vaikka mammaseura ei olis ollenkaan pahitteeksi. Mulla on 1,5-vuotias tytär ja ite olen syntynyt -92. Me asutaan kahdestaan piikkiössä, mutta turussa käyn/käydään usein, ja olisi tarkoitus muuttaa sinne takaisin kesällä.

Tyttönen kaipaisi oman ikäistään leikkiseuraa ja mulle tekisi hyvää jutella toisten äitien kanssa.

Laita vaikka yv:tä jos natsaa :)
 
Minäkin emmin ihan pikkuisen, mutta koska kaipailen uusia kavereita niin rohkenin laittaa tähän vastauksen :) Minulla on 9-vuotias tytär ja 1,5v poika. Asun lasteni ja aviomieheni kanssa ihan kivenheiton päässä Turusta. Olen vuosimallia 81.
Jos edelleen kaipailet uusia kavereita, laita yv:tä :)
 

Yhteistyössä