Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

No eipä tullu hullua hurskaammaks sillä reissulla.. Ei siellä näkyny minkäänlaista sykintää vieläkään. Ultraaja tosin moitti "lumisadetta" ruudulla, joka haittas näkyvyyttä. Millonkas ne terveyskeskuksen kojeet ois ihan kunnossa ollukkaan... :| Vielä pitää oottaa ens viikkoon niin mennään sitte sairaalaan kattoon, että mikä siellä on.
Mutta kohtu oli kasvanu! :/ Onko se sitten positiivista vai ei... No mutta ei tosiaan mitään uutta. Ja taas ootellaan.....................

Mitenkäs muilla?
 
no, kylläpä sua taivaan..... pidetään jännityksessä....


täällä tuhruttanut jo 4pv ja menkat alkaa huomenna tai perjantaina...vituttaa suomeksi..alkaa siis yk12 (1,6v)..hohoijjaa.....

kipeenä tässä vielä kaiken lisäksi...poika ja mä ukko oli aiemmin..kuume ja nuha kurkkukipua...menee järki kaikki vaan kitisee... :headwall: :'(
 
Toivottavasti Taivaanrannanmaalarilla olisi kaikki massussa hyvin! Mulla on ollut kerran tuulimunaraskaus, jossa kohtu kasvoi normaalisti mutta sikiötä ei kehittynyt, vain sikiöpussi jossa ei siis mitään ollut sisällä. Toivotaan että teidän terveyskeskuksen ultravehkeet on vaan niin aatamin-aikaiset ettei siksi näkynyt mitään!
 
Itse asiassa epäilen myös, että olisiko tämä tuulimunaraskaus... Mielessä on pyörinyt jo siitä ensimmäisestä ultrasta jossa ei mitään sykettä näkynyt. Ylihuomenna pitäisi alkaa (menkoista laskettuna) rv 11+0... :headwall:
Niin toivon, että siellä kuitenkin olisi se pikkukaveri joka nauraa napanuoraansa, että ettepä näe sykettä.. Tiistaihin tuntuu olevan taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkä aika..... Ei jaksais enää odottaa, mutta pakkohan se vaan on.
Gardenia: toivotaan, että kerta riitti! Ja riittäähän se jos ajoitus on oikein. ;) Jäämme siis odottamaan! B)
 
Kohdussa oli elämää! Jee! :)

Kyllä mie ajattelin, että mitenkähän tässä käy... Makasin siinä sängyllä ja se lääkäri katsoo kuvaruutua pää kallellaan ja siristelee silmiään ja kurtistaa otsaa ja sitte se pyytää toisenkin lääkärin paikalle... Mietin jo, että mitä HEL***IÄ se siellä oikein näkee...
Mutta vika oli siinä, ettei se osannu sanoa, onko siellä sykettä vai ei kun se ei osannut tarkentaa sitä ruutua. Siellä se pikkunen pötkötti. Pituutta oli 2,5 cm ja tänään on rv 9+3. :heart: Iso kivi tipahti sydämeltä. Niin ja laskettu aika olis 9.11 - isänpäivänä! Hyvä ettei itku tullu kun sen kuulin. Nyt vaan olen sitten sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menis hyvin loppuun asti.
Eli minä siirryn varmaan taustailemaan ja pitämään teille peukkuja!

Toivon niin kovasti, että teilläkin pian tärppäisi! :hug:
 
Mariq: :hug: juu pidetään me ketjua pystyssä, jospa saataisiin seuraa muista kuumeilijoista taas joku päivä! =) Negaa testasin, kp37 meneillään ja tätioireet jyllää...että kyl mä ainakin täällä näyn pysyvän kuukaudesta toiseen!
 
Kiitos onnitteluista!
Tuntuu, että tää raskaus on ainoo iloinen uutinen vähään aikaan. Kyllä nyt elämä heittää.. Appi-ukko löytyi kuolleena tänään ja äitilläni todettiin torstaina emätinsyöpä. Että kait sitä sukuun uusia tarvitaan kun tuntuu olevan nyt poistumaa. :( Mutta pää pystyssä huomiseen, ehkä se on sitten jo valoisampi. :snotty:

Plussatuulia teille: ++++++++++ :whistle:
 
Minäkin tänne hivuttaudun,,, Meidän esikko sai alkunsa Clomi, inseminaatio-ja tuore ivf hoitojen jälkeen ensimmäisestä PAS:sta. On nyt 8kk ja alkaa jo kyteä toive sisaruksesta. Ei olla paljon ehditty vielä yrittämään luomua. Meillä selittämätön lapsettomuus oli syynä hoitoihin. Ikää meillä molemmilla 33,,,
 
Kiitoksia taivaanrannanmaalari :) ! Ja onnittelut raskautumisesta =) !!! Mitä sitä takavasemmalle kun on asiaa jaettavana kuitenkin! Ja sinunkaltaisistahan saa tsemppiä parhaiten. Onko jo iskenyt pahoinvoinnit ja muut odotetut herkut? Me ollaan tosiaan vasta pari kiertoa lämmitelty mutta toissayönä pläjähti täti vierailulle että odottelu kannalla taas,,,
 
,,,Muuten täällä on niin hiljaista että pyörittelenpä omaa napaani,,,
Meillä ei siis löydetty koskaan syytä miksei natsaa. Ainoa elimellinen(onko tuo edes sana) poikkeama oli että mun kohdunkaula teki mutkan minkä takia tutkimukset oli tuskaa kun piti päästä kohtuonteloon. Monta vuodatusta ja kiristystä tehtiin ja nukutettiinkin että saatiin survottua instrumentit tupaan. Varsinainen syy se ei ollut lapsettomuuteen koska pääsihän sieltä tätikin aina poispäin. Yksityisellä viimein osasivat ultrata ja totesivat samantien ettei siellä ahdasta ole vaan kurvi. Käskivät juoda rakon piripintaan, se painoi mutkat suoriksi ja sen jälkeen homma kävi kuin leikki. Hieman katkeroitti kun tajusin että ne aiemmat tuskat olisi voitu välttää sillä että olisin juonut ennen vastaanottoja vaikka pullon Jaffaa,,,
Ovikset olen aina tuntenut sen verran kivuliaina että niitä ei mun tarvi testailla. Ensimmäistä siis yritettiin 3.5v ja odotettuaan vuoroaan pakkasessa pääsi meidän prinssi näyttämään kyntensä. Meidän kemiat toimi kupissa hhyvin ja pakkasessa on vielä 2 alkiota jotka jossain vaiheessa kokeillaan. Ihmetystä riittää että mikä mättää kun vikaa ei ole ja kupissa onnistuu mutta perinteisellä ei. Mutta katsellaan ja kuunnellaan olisko kroppa vaikka herjoitusta saatuaan vastaanottavaisempi =) Siinä se vuodatus, kiitos.
 
Kiitos onnitteluista Merili.

Mulla on taas niin helpon oloinen raskaus, että... Siksi tätä on jotenkin vaikea uskoa vieläkin. Viime raskaudessa oli sentäs tissit niiiiin kipeet, että kävely oli liitelyä, ettei ne vaan heilahda! :LOL: Ja se oli varmaan näky!
Nyt ainoona "oireena" on tää tunteiden herkkyys, siis ei ollenkaan normaalia minua. Vauva-lehden lapsettomuusjuttukin sai kyyneleet silmiin. Ja sitten kun ei tää elämä tässä muutenkaan oo normaalia appi-ukon kuoleman vuoksi, niin kyllä sitä tulee itkettyä päivittäin. .. Mutta tää on nyt tämmönen jakso.

Mulla oli (tai varmaan on vieläkin) muuten tuo "mutka" kohdunkaulassa. Inseminaatiossa se lääkäri otti siitä sellaisilla pihdeillä kiinni ja "suoristi sen" jotta sai "letkun" laitettua. Oli muuten sellainen kokemus joka ei ihan heti unohdu! huh huh. Mutta hyvä, että tiedät vastaisuuden varalle Jaffa-konstin! ;)

Niin sinulla on 8kk ikäinen lapsi? Oma tyttöni tulee kuun lopussa myös siihen ikään. Toivotaan, toinen saa sinullakin alkunsa helpommin kun on yksi näyttänyt jo "tietä". Itse en tuohon uskonut ennen kuin niin oikeasti kävi...


Mitäs Mariqlle ja Gardenialle kuuluu?
 
Tervetuloa Merili!

Tätiä odottelen, on se taas kurjuuden maksimointia että nyt jo kp42 menossa ja negakin on jo testattu useamman kerran eikä punahelma suostu siltikään tulee kylään. argh! :kieh:
 
Voi Gardenia vieläkö sä täällä keikut... :( Sattui pitkästä aikaa silmään tämä ketju, tänne kirjoittelu kun jäi omalta osalta siihen kesäiseen plussaan. Kyllä harmittaa ihan tosissaan sun puolesta ettei teillä vieläkään ole onnistanut niin että nyytti olisi sylissä. :hug: En voi edes kuvitella miten rankka vuosi sulla on ollut...Meillehän kävi onnellisemmin kuin teille sen kesäisen plussan kanssa-kovasti toivottu tyttö :heart: syntyi helmikuussa, neiti nyt siis 2kk.

Oli kyllä itselleni niin tärkeä tämä ketju silloin vuosi sitten, oli oikeastaan ainoa paikka jossa pystyi mieltään purkamaan kun ei aina miehellekään viitsinyt itkeä. Näin jälkikäteen kyllä huomaan että päästiin kuitenkin melko helpolla myös tämän kakkosen yrityksessä vaikka se ei viime keväänä siltä tuntunutkaan. :ashamed: Pientä vauvakuumettakin oli tuossa joku aika sitten, että jos vielä joskus kolmatta koitettais-sitten muistin vuoden takaiset fiilikset ja totesin että taitaa meidän lapset olla nyt tässä, näistä on kyllä niin onnellinen ettei tosikaan. Jaksamista Gardenia ja muutkin tämän ketjun myöhemmin löytäneet, hirmuisia plussatuulia kaikille!
 
Mariq, tässä tulee ovis-potku------> !!!!! Siis oliko niin että et vielä oo saanut clomeja? Luulisi että vanhalla historialla olisi merkitystä. Vähän selailin sun tekstejä ja näin ymmärsin. Kuinka usein sulla jää luomusti ovis väliin ja onko säännöllinen ajankohta silloin kun irtoaa?
 

Yhteistyössä