Hoikat naiset kysymys teille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 koivunkäpy kirjoitti:
\No kivat sulle...Onko sulla matoja? :eek:


(...älä suutu.... :wave: )
Ei matoja vaan liian vilkas aineenvaihdunta.. että jos joku tietää miten sitä hidastetaan niin kiva.. Ravitrsemusterapeutin mukaan tyypin joka syö jatkusvasti yli 3000kaloria päivässä pitäs kyllä lihoo.. :snotty:

[/quote]
Mäkin aina kuvittelin että mulla on vaan vilkas aineenvaihdunta ja sen takia olen aina ollut alipainoinen, mutta selvisikin tässä hiljattain että mulla on esim. imeytymishäiriöitä jonka takia en lihoa. Nyt on jonkun aikaa ollut uusi ruokavalio ja painoa on tullut pikkuhiljaa lisää ihan mukavasti.
 
Katjuza, miten sulla todettiin imeytymis häiriö? Pistävaik yynä jos haluut! mulla on otettu kokeilta ja koepalaa jajajajaja, ja kaikki on kunnossa..

Määristä, mä syön kerrallaan 4-5perunaa semmosta hyvän kokosta, ihvejä (esim. kyljyksiä) 2-3, kermaperunoita voi helposti syödä jonku 300-400g kerrallaan jne.. Ja kahdella makkaralla ei tuu ku äkäseks :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:34 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:29 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:26 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Näin minäkin. :D
Jaksatteks te syödä kokonaiset pitsat?

Tai montako makkaraa uppoaa kerralla?

Kun mäkin luulin syöväni runsaasti, mutta Äijä tiputti mut maanpinnalle.
(mies joka voi syödä kerrallaan kilon perunoita ja soossit päälle)
Nyt on treenaaminen jäänyt vähemmälle :D Äitienpäivänä meni kyllä 5 sisäfilepihviä, kolme annosta valkosipuliperunoita, kaksi satsia salaattia, pippurikastiketta, 3 halloumi viipaletta ja tietenkin, mitä lapsilta jäi. Ja normaalit kahvit ja kakut päälle. Kotona jatkoin vielä syömistä...

Ja kyllä koko pizza uppoaa, helposti! :saint:
(silti en krapulaiselle siskolleni pärjännyt)
:eek: :eek: :eek: *sanaton...*

:D

Mä en ikimaailmassa pystyisi syömään edes kahta pihviä ton sun muun satsin lisäksi... :D
JA kokonaisen pitsan saan kyllä minäkin uppoamaan, mutta sitten on kyllä loppupäivän tosi paha ähky olo.
Puolikas pizza olis semmonen annos että nälkä lähtee ja on hyvä olla.<br><br>
 
kaikkea tuota mitä muutkin, en nyt ole mikään toooossiiii laiha mutta hoikka kumminkin, mulla varmaan vaan jotenkin "tehokkaampi" aineen vaihdunta. ja voihan sitä ruokaa ottaa vaikka vähän vaan että yks makkara ei kolmea :)

mun mies on tosi laiha, suhteessa paljon laihempi kun mä, mutta syö kun hevonen ja kaikkee epäterveellistäkin, se vaan #&%?$!* kolme kertaa päivässä niin mihkäs se pääsis lihomaan...
 
ottaa vaan kunnon aterian maggaroineen, perunoineen ja saalaattinenn.syö ekaks ne salaatit pois, ja sitten siirtyy perunaan ja makkaraan, se salaatti vie sen enimmän nälän ja sit ei jaksakkaan koko makkaraa..
 
VinoKettu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:33 Emilyn kirjoitti:
En tiedä miten hoikkia tarkoitat, mutta kyllä niitä herkkuja voi syödä ja mässätä ihan yhtälailla kuin muutkin (näin sanoi minulle eräs mallikaverinikin).

Eihän itse grilliruokakaan (liha, ilman rasvaisia kastikkeita jne) ja täytekakku silloin tällöin lihota.

En tiedä syökö lihomiseen taipuvat ihmiset oikeasti jatkuvasti enemmän kuin hoikat, vai onko aineenvaihdunnoissa niin suuria eroja. Sen olen kyllä huomannut, että lihavat tuttavat syövät seurassa tosi vähän ja terveellisesti. Mässäilevätkö he sitten salaa, jolloin kilot kertyvät..?
Saman homman oon huomannu noista enemmän kiloja kantavista. Esim. meillä töissä jos on pullaa, niin muu porukka ottaa sivistyneesti sen yhen palan, ja mä voin syödä vaikka kolme. :p Taidan olla kuitenki porukan pienin, muut työpaikan naiset on keskimäärin 80-100kg.
Että kyllä ne taitaa salaa syödä, eipä sitä kai muuten niihin mittoihin pääsis.
 
Minä syön ihan samoha herkkuja kuin muutkin ihmiset. Pitää vain muistaa, ettei joka päivä ole herkkupäivä, vaan siinä välissä syödään ihan tavallista ja terveellistä arkiruokaa. Keskivartaloa kehittävä liikunta (esim. tanssi) sitten vielä päälle muokkaamaan vartaloa, niin timmissä kunnossa ollaan.
 
Fleur de la Cour
Syön tasan samaa kuin muutkin! Lisäksi syön iltaisin yleensä popcorneja kun olen popcorniaddikti! Mutta liikun ihan mahdottoman paljon, töissä lähes koko ajan ja lisäksi vapaa-ajalla punttiurheilua tai jotain muuta. Kun sitten arkena laitan ruokaa niin saatan jättää hiilarit syömättä eli en syö leipää ruuan kanssa enkä pastaa tai perunaa välttämättä. Leipäni nautin aamukahvin kera.. Mittani on 170cm ja 56 kg ja painoindeksi on 19.
 
Pihviähän saa grillata ja syödä.

Mun grillaus koostuu yleensä mm. tällaisista:

iso kulho tuoresalaattia (se on tärkein)
lihaa
maissia
bataattia
ananasta
herkkusieniä
kokonaisia tomaatteja
sipulia
kesäkurpitsaa


Makkarasta en ole oikein koskaan suuremmin välittänyt. :p
 
Mä kyl syön herkkuja muidenkin edestä :ashamed: Nyt kun ikää alkaa jo olla ja aineenvaihdunta on hidastunut täytyy kyllä pitää linjoista, ettei tarvitsisi laihduttaa (nyt yritän imetyksen ohella), joten liikuntaa lisäämällä iltaherkuttelut lopetettamalla täytyy päästä tasapainoon kulutuksen ja syömisen kanssa.
 
kohtuus
En usko kuureihin vaan uskon kohtuuteen.

Kaikkea saa syödä kunhan syö kohtuudella. Mässäilyynkin saa sortua kun ei sorru joka päivä.

Myös säännöllinen ruokarytmi on tärkeää ja arjen perusvalinnat; kevytkermat, -juustot jne.

Ja liian vähän ei saa syödä ettei aineenvaihdunta tyssää. Näin ainakin minulla ja hoikkana olen pysynyt, BMI 20.
 
Tiia
Aivan kuule niinkuin muutkin... Vejän nuppiini mehevät rasvaiset pihvit, makkarat kakki menee alas mitä tuodaan eteen.. Eikä mikään yksinkertaisesti vain näy. :D
Elikkäs ja kokoni on 34 painan vain 47
 
vieras
No joskus syön samaa, toisinaan ei tee mieli. Joskus vetelen hirveitä määriä, toisinaan vaan vähän on tarpeeksi. Mutta. Jos syön kerralla paljon, niin sitten ei todellakaan ole nälkä pitkään aikaan. Toisinaan myös unohdan syödä ja olen syömättä melkein koko päivän. Ja olen tosi hoikka.
 
large
ahahahaa. Avasin tän ketjun muistamatta et olin hoikka ja sit synty lapsi. Pitää kävellä useaamin peilin ohi, niin ei unohu! :)

Nykyään syön kuin hevonen ja ne kaikki on työn alla. Ja ei muuten liittyny mihinkään.
 
vieras
Juu juu, kaikki hoikat ja laihat syövät iiihan mitä vaan eivätkä laardiinnu :D tän uskoo kaikki! Ai että mä niin odotan jo sitä päivää, kun olen laiha ja kaikki ihmettelee mitä ihmettä mä syön, kun pysyn niiiiin laihana, niin sanon: "mä syön ihan mitä tahansa, mä vaan en liho :saint: "
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
luulen ettei nämä hoikat naiset syö kuin kylässä, kotona paastotaan ;)
näin minä tein kun olin hoikka.
hoikkana pysyminen vaati multa vuosien ajan tarkaan laskettua 1200kcal ruokavaliota ja päivittäistä liikuntaa enkä ollut silti kuin normaalipainon alarajoilla, bmi oli 20-21 eikä niissä mitoissa mulla ollut edes kuukautisia.
Nykyisin olen edelleen normaalipainoinen, syön terveellisesti ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan, liikun kohtuudella, hormonitoiminta on normaali ja kuukautisetkin on palanneet mutta bmi on ollut jo useamman vuoden normaalipainon ylärajoilla, tosin paino ei nouse eikä laske näillä syömisillä ja liikunnoilla .
pakko hyväksyä se että minä en ole luonnostaan hoikka vaan raskasrakenteisempi, sillä hoikkana en ole terve.
moni muu varmasti on mutta minä en ole.
 
no
syön paljon ja sitä mitä haluan. kahvi vilkastuttaa aineenvaihdunnan. juon paljon kahvia. veriarvot sen takia lienevät melko heikot. epäterveellinen rasvapitoinen ruoka ja kahvia...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu juu, kaikki hoikat ja laihat syövät iiihan mitä vaan eivätkä laardiinnu :D tän uskoo kaikki! Ai että mä niin odotan jo sitä päivää, kun olen laiha ja kaikki ihmettelee mitä ihmettä mä syön, kun pysyn niiiiin laihana, niin sanon: "mä syön ihan mitä tahansa, mä vaan en liho :saint: "
Joo, no hoikat ei välttämättä mieti ruokaa koko ajan. Läskit yleensä koko ajan vouhottaa ruuasta, mitä saa syödä, ja missä on kaloreita, ja kuinka monta jugurttia saa syödä, ja miten paljon lihaa saa ottaa, ja monta perunaa. Laihat syö nälkäänsä. Piste.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja no:
syön paljon ja sitä mitä haluan. kahvi vilkastuttaa aineenvaihdunnan. juon paljon kahvia. veriarvot sen takia lienevät melko heikot. epäterveellinen rasvapitoinen ruoka ja kahvia...
ja bmi 20 ja kuukautiset ovat aina ollett runsaat (luin edellisen kommentin) ja kipeät.
 

Yhteistyössä