Hoitaako miehenne vauvaa?

Meillä kyllä hoitaa ja viettää aikaa, mutta nyt tämän toisen kanssa kyllä selvästi vähemmän. Johtuuko sitten siitä, että toinen on tyttö.. No, kylvetykset, syöttäminen, nukuttaminen jne on kyllä kaikki minin vastuulla..
Esikoisen kanssa mies sitten touhuaa enemmän, heillä on kaikkia kivoja "poikien juttuja"..
 
Kyllä hoiti esikoista joka on tyttö ja takuulla tulee hoitamaan myös kuopusta jonka arvellaan olevan poika. Esimerkiksi kylvetykset ja navan hoito oli isin hommia ja tulee olemaan nytkin. minulla tulee olemaan sektio joten se on luonnollista, että näin toimitaan.
 
meilä ei paljon hoida,mut en sitä oota enkä vaadi.mies käy töissä,hoitaa pellot yms.nautin olla vastuussa enemmän.olen sitä mieltä että vauvana vauva kuuluu äidille enemmän.siihen side on syntynyt jo kohdussa ja ne ovat yhtä.(pari eka kuukautta) kyllä isäkin pärjää.mut siks on äitiys lomat et äiti hoitaa eniten.olen vanhan aikainen mut hyvin pärjäsivät ennen.
 
Meillä isä ei hoida paljoa poikaa työssä käymisen takia(ei säännöllisiä työ aikoja). Poika ku syntyi oli painoa vain 2080g ja ukko kamalan iso joten ei uskaltanu syliin ottaa paljoa... mutta en hoitamisesta paljoa mitään valita. Ainoastaa silloin ku itellä alkaa voimat loppua. Tarviinhan minäkin välillä pientä lepoa :)
 
ei liiemmin. kun pyytää että nyt on se hetki, ni sen aikaa hoitaa kun ite teen jotain kotihommia, eli en suinkaan kerkee rentoutumaan sitä hetkeä vaan imuroin, laitan pyykkejä jne...

mut ei paree valittaa, ukkohan sen leivän pöytään tällä hetkellä tuo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sissihullu82:
ei liiemmin. kun pyytää että nyt on se hetki, ni sen aikaa hoitaa kun ite teen jotain kotihommia, eli en suinkaan kerkee rentoutumaan sitä hetkeä vaan imuroin, laitan pyykkejä jne...

mut ei paree valittaa, ukkohan sen leivän pöytään tällä hetkellä tuo...
No johan sul on mies.. :x

Mitää merkitystä tuoko hän leivän pöytään vai ei, hänkin voi lapsen hoitoon osallistua ja antaa sinunkin joskus rentoutua. Jos mun mies ois tollane niin pihalle joutais samantien. Ei näin. Ei saa unohtaa tasa-arvoa. Lapsen hoitaminen ja samalla oman kodin siisteyden ylläpitäminen on paljon rankempaa kuin mikään muu työ... Mies voi auttaa.
 

Yhteistyössä