Hoitaja lapsille kotiin(?)

Itselläni alkaisi koulu tuossa syksyllä ja tarvisimme kotiimme hoitajan. Mitä mun pitäis tietää?:)

Tarvitsemme hoitajaa korkeintaan 4-5 pvä/kk.. Eli aika harvoin. Ja korkeintaan sen 8h/pvä. Opiskelupäiviä on kerran viikossa ja voi olla että silloinkin mies on kotona, jolloin hoitajaa en tarvita.

Mitä vaihtoehtoja tuossa olis? Ollaan harkittu ite maksavamme palkan..Kun hoitopäiviä ei tule paljoa, mitä meidän tulee maksaa? Kertokaa kellä hoitaja on ollut.
 
Riipus
Meillä ei ole ollut (vielä) hoitajaa lapsilla, mutta samaa olen miettinyt. Meidän seudullamme ei MLL lastenhoitopalvelua ole edes tarjolla, mutta mitäs teillä päin? Mietin, että yksittäisiin päiviinhän varmaan sieltä kauttakin voisi saada hoitajat?
 
"simppa"
Meillä tulee hoitaja kotiin syyskuussa myös n. 15h/ viikko ja maksamme 9,20 plus työnantajakulut. Saamme yksitysenhoidontukea ja kotihoidon tuen ja loput maksetaan omista.

En usko että kovin paljoa pienemmällä palkalla saat ketään tulemaan tekemään päivisin osa-aikaista työtä, ei sillä summa elä mitenkään.
Päiväkoti tulee oikeasti halvemmaksi.
 
Täällä on vain se ongelma että kun nämä kunnat nyt ovat yhdistyneet, niin saatat sitten joutua viemään lapsesi parin kymmenen kilometrin päähän hoitoon. Että eipä innosta. Ja kun en tuota pienintä varsinkaan halua ulkopuoliseen hoitoon laittaa, mieluummin kotona. Jos ottaa hoitajan yksityisenhoidontuella, niin minkälaista vakuutusmaksua tulisi maksaa? Joku vakuutushan hoitajalle tulee ottaa, näin olen ymmärtänyt..
 

Yhteistyössä