Hoitojen määrä TAYS

Osaisko joku täällä sanoo nollautuuko TAYS:ssa hoidot lapsen saamisen jälkeen?

Aiemmin ei nollautunu mutta oisko tähän tullu muutosta. Mun mielestä aika eriarvosta toimintaa kun joissakin paikoissa suomessa nollautuu.
 
Itse oon hoidossa Taysilla niin, että oma sairaala tekee muut ja Tays punktiot ja siirrot, mutta pitäisi olla samat käytännöt..

Ennen vauva nollasi tilanteen, mutta nyt se on muuttunut niin, että 3. ivf:ää kaikki mukaan laskettuna (tai 2 lasta)...
En nyt siis ole sata varma, mutta koska omassa sairaalassa on näin, niin olettaisin tuleven Taysin käytännöistä...
Yhteys polille, niin sillä se selviää..:) Tsemppiä!!
 
Tähän asti ei oo ollu sama käytäntö. Esimerkiks turussa hoidot nollautuu edelleen lapsesta.
tiedän että polilta selviää ajattelin vaan josko täällä ois ollu tietoa polilla kun ollaan kiireisiä muutenkin :)
 
Tuntuuhan sekin vähän epäreilulta, että ne jotka "menestyy" hoidoissa, saa niitä periaatteessa vaikka kuinka monta, jos lapsesta aina nollautuu, ja ne jotka ei saa tulosta kolmesta, niin koko homma oli sitten siinä.
 
Siis ei se aina lopputtomiin lapsesta nollaudu tai jos nollautuu niin kuitenki se on se kaks lasta ja sit ei saa enää julkisen hoitoja.

L@ura82, täytyypä nyt sit TAYS:sta kysellä kun nyt tuli joku ahaa elämys, että oisin joskus kuullu tuosta 10%:ta.
 

Yhteistyössä