Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

tarana! Vitsit, niin jännää! :popcorn:

YAW Pahoitteluni :hug:

Mari Kylläpä kurjaa tuon aukkaritutkimuksen jälkeen :( toivotaan kuitenkin vielä parasta.

Liikunnasta Mä käyn pari-kolme kertaa viikossa aerobic/jumppa/venyttely- tunneilla ja päivittäin työmatkoihin sisältyy yleensä myös muutama kilsa kävelyä. Hyötyliikuntaa pyrin aina harrastaan, vaikka välillä liukuportaat vetääkin enemmän puoleensa :D Jos tulisin raskaaksi, jättäisin varmaan nuo kovimmat rääkkiaerobicit pois ja jotain mukavaa ja rentouttavaa venyttelyä enemmän...
Ensikäynnillä olin aika järkyttynyt, kun meidän lääkäri piti mulle "saarnan" painoasioista. Oon hoikahko joo, mutta ihan normaalipainoinen ja sopusuhtainen. En todellakaan "liian laiha", painoindeksi kurottelee 20. Lääkäri mm. sanoi, että kaikki mun kierto-ongelmat voisi parantua, jos lihottaisin muutaman kilon :O Menin ihan sanattomaksi, koska en osannut odottaa sellaista ja tiedän, että tämä on mun normipaino, koska oon painanut tästä n.+\-2kg ja aina se on tasaantunut tähän ja siis suunnilleen jo 10v. oon ollut aika lailla täysin samankokoinen kun nyt.
 
Saadaanko me ketjun eka plussa huomenna, Tarana? ;)

Stella meillä on käynti 29.5, mutta kyllä jännittää jo!!! :D

Mojito aika nopsaan ne sit näköjään puuttuu tuohon painoasiaan noinkin päin. Yhdellä ystävällä oli kans vähän samanlainen tilanne painon kans kun sulla ja hänelle muutama lisäkilo auttoi! :)

Liikunta on mulla hyvin viikko- ja päiväkohtaista, 3-vuorotyötä kun tekee niin aina ei pääse esim aamulenkille, josta tykkäisin kovasti. :) Mutta lenkkeilyä, pyöräilyä yms. missään salilla tai jumpissa en käy.
 
miss_piggy
Liikunnasta, mun paskojen työvuorojen takia mun body pump-harrastus on nyt jääny vähemmälle, ennen kävin noin 3krt/vko ja nyt se on noin 1krt/vko. Lisäksi koitan käydä kävelylenkeillä aina ku vaan jaksaa ja ehtii, tänään tosiaan jääny väliin ku keli on ollu aivan kamala. Myös body balancessa käyn ja cxw-vatsalihastreenissä, jos vaan mitenkään ehdin. Kuntosali-harrastuksesta en oikein oo osannu innostua vaikka mulla on siis oma saliohjelmakin. Mutta jotenki tuo ryhmäliikunta on enemmän mun juttu.
 
Joo ooo yks hoitsu täälläkin!!! Ja ystävät rakkaat, musta se ei oo hyvä juttu että meitä on näin monta! Sillä olen jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota, että pelottavan monta kollegaa kärsii lapsettomuudesta, tavalla tai toisella, niinku todellakin siinä määärin että ei mee kyllä minkää todennäköisyysprosentin sisään enää! siinä oliski tutkimuksen paikka jollekki gyne-erikoistuvalle, miksi hoitotyö aiheuttaa lapsettomuutta/ altistaa lapsettomuudelle??? heti ainakin tulee mieleen: 3-vuorotyö, kiire, stressi, epäsäännällinen elämänrytmi, kemikaaleille/lääkkeille altistuminen/ rtg-säteille altistuminen jne. Monet asiat tulee myös esim ravintolatyössä eteen kuten kiire ja vuorotyöjne. Mut tosiaan, olen tätä ihmetellyt ennenkin, kun tiedän useita hoitsuja jotka jollaintapaa ovat kärsineet lapsettomuudesta, ja useampi kuin yksi on jäänyt kokonaan lapsettomaksi.

tarana ootko testannu? Jänääää!!!

Mari ootko yleensä herkkä vuoteleen, esim papan otossa jne?

liikunnasta liikun ihan kohtuudella, n 3-5 krt viikko, ( juoksu/sali, joskus jotain jumppaa). Tosin sillon ku on viikko täynän ilta/yövuroja, jää liikunt aika vähälle, sillä en todellakaan ole mikäään aamuliikkuja :D
 
K Hmmm... Meillä kävi niin, että n. viikko siitä eteenpäin, kun gyne oli laittanut lähetteen julkiselle puolelle tutkimuksiin, tuli kirje. Ja siinä oli aika, joka oli n. 3 viikon päästä meidän ensikäynnille. Että se kävi yllättävän nopeaan. Mutta en tiiä oliko se gyne rustannut siihen lähetteeseen sitten jotain, kun tarjosi sitä lähetettä jo 2kk aikaisemmin (kun vuosi oli juuri tulossa täyteen) ja silloin kieltäydyin, mutta sitten tultiinkin toisiin aatoksiin ja hyvä niin :)

No mä en oo hoitsu! :D vaikka luonteeltani hoivaava olenkin.

taranaaa :popcorn: mietin töissäkin, että onkohan se tarana tänään testannut? :D
 
Heippa,
Pikasesti piipahtamassa ja sori jää varmaan osa kommentoimatta nyt!

Tarana, ihan jännitää sun puolesta, peukut pystyyn! Olis hienoa että saatais plussatili auki palstalla=) On se muuten jännä miten sitä alkaa elää myös muiden tilanteissa mukana!!

Mojito/evangelinaJa siitä,aukkarista, en oo kyllä papoista kummemmin vuotanu tms, en tiedä mikä oli, mutta onneks kivut tuntuvat loppuneen nyt tohon ovikseen! Mojito, hienoa että ovikset tuli bongattua ajoissa!:)

Stella viittasin siis siihen että nuo vasta-aineet ovat seuraus siitä tehdystä vasektomiasta, usein niitä jää siis purun jälkeen :(

Mielenkiintoinen pointti tuo mahdollinen yhteys :hoitotyö & lastensaannin vaikeus:confused: Mutta onhan toki muitakin ammatteja missä on samat "huonot" puolet. Mutta kiistatta varmasti selvää että stressi, epäsäännöllinen rytmi ym ym eivät ainakaan paranna kenenkään terveyttä :( mutta noiden ehkäsyssä on kyllä varmasti kaikilla tekemistä! Ja välillä tuntuu niin "hullulta" kommentti että älä stressa se ei auta.. Kai sitä nyt kaikki sen tietää, mutta miten tätä asiaa, joka on maailman isoin- voi muka olla stressaamatta/murehtimatta?

Mukavaa viikonloppua kaikille!!:)
 
Viimeksi muokattu:
[K]: Nuo vahinkoraskaudet kyllä niin ärsyttää, ei sille voi minkään. Mut tsemppiä siulle jännäpäiviin :) Ja olisko about 3 viikkoa gynekäynnistä & lähetteestä menny siihen et poliaika tuli postissa. Ja se aika oli meillä "vasta" parin kuukauden päähän.

Hoitotyö & lapsettomuus: Mie kans tiiän monta lapsettomuudesta kärsinyttä hoitajaa. Mun kokemus taas on, et vaikka monenlaista vastoinkäymistä on ollut, kaikki ovat lopulta saaneet perheenlisäystä. Esim. eräällä työkaverilla vasta 6. PAS tuotti tulosta.

Tosiaan niin ärsyttäviä (vaikka yleensä hyvää tarkoittavia) ne kommentit et lakkaa stressaamasta niin tärppää heti! Pöliä vertaus mut jos vaikka auto lasahtaa motarille, ei siinä oleva vika itestään korjaannu kun vaan lakkaa stressaamasta asiaa :headwall:
 
Hoitountuvikot 2013





Evangelina:
- 27v
- yk20
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: LKS
- kohdunulkoinen raskaus x2, oik. munanjohdin poistettu, alkuraskauden keskenmeno x3
- ensikäynti: 04/2013
- hoito: Primaspan, Foliver

mavli
- 25v
- yk25
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: TAYS
- prolaktiiniarvo koholla
- ensikäynti 05/2013

YAW:
- 35v
- yk17
- haaveissa 5.lapsi, 1.yhteinen
- Hoitopaikka: TAYS?
- käynti yksityisellä 04/2013
- kiertohäiriöt, prolaktiiniarvo koholla
- miehen siemennestenäytteen tuloksia odotellaan
- Hoito: Clomifen + Lugesteron

minskuinen
- ?
- yk?
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: TAYS
- ensikäynti 04/2013
- munanjohdinhäiriö
- suunnittelukäynti syksyllä 2013
- hoito: IVF?

miss_piggy
- 31v
- yk10
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: KPSHP
- epäsäännöllinen ja pitkittynyt kierto, kkm (rv8) 02/2013
- ensikäynti 04/2013
- hoito: Clomifen 05/13

Mojito:
- 26v
- yk15
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: NKL
- ensikäynti: 02/2013
- jatkokäynti 04/2013
- myöhäinen ovis & pitkähkö kierto, miehen siemennestearvot hieman poikkeavat
- hoito: clomit & inssi

äiti -07
- 30v
- yk18
- haaveissa 2.lapsi
- Hoitopaikka: K-HKS
- ensikäynti: poliaikaa odotellaan

Golla
- 23v
- yk53
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: KYS
- ensikäynti 11/2012
- kohonneet paastoverensokeriarvot, matala prolaktiiniarvo
- Hoito: Metformiini
- 05/2013 seurantaverikokeita

StellaI
- 27v
- yk11
- haaveissa 1.lapsi, 1.yhteinen
- Hoitopaikka: L-PKS
- kilpirauhasen vajaatoiminta (vasta-aineet todella korkeat), endometrioosi?
- ensikäynti: 05/2013

tarana
- 25v
- yk14
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: ?
- Ensikäynti: 01-03/2013
- ovulaatiohäiriöt, miehen siemennesteen laatu poikkeava?
- hoito: Clomifen

Mari32
- 31v
- yk6
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: yksityinen Helsingissä
- miehen siittiövasta-aineet
- ensikäynti 04/2013
- hoito: inseminaatio kesäkuun alussa

*Stiina
- 24v
- yk13
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: X
- ensikäynti: 03/2013
- PCOS
- hoito: Clomifen

Maria080
- 34v
- yk8
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: Graviditas, Helsinki
- käynti yksityisellä 03/2013
- Hoito: 1. kk Terolut & Anastrozol, 2. kk (02/2013) ei lääkitystä

[K]
- 22v
- yk20
- haaveissa 1.lapsi, 1.yhteinen
- ensikäyntiaikaa odotellaan
- Hoitopaikka: Julkinen ?

Jännääjät: :popcorn:

[K]
- DPO 10
- testipäivä: aik. 12.5

Mojito
- DPO 5
- Clomifen
- testipäivä 18.5?

tarana
- DPO 17
- Clomifen


Plussanneet: :heart:

Nimimerkki, yk, hoito plussauskierrolla, plussauspäivä.


Korostattehan uudet/muuttuneet tietonne. Kiitos :)
 
Täällä taas mielialat vaihdelleet laidasta laitaan. Välillä olen täynnä toivoa, mutta sitten taas alan jo miettimään et miten voin oppia hyväksymään, ettei omaa lasta kertakaikkiaan tule :( Onnistumiskokemukset on nimittäin todella vähissä niiden kohdalla, joilla on erityisen paljon vasta-aineita. Ja vaikka raskaaksi tuleminen onnistuisikin, keskenmenon tai ennenaikaisen synnytyksen riski on moninkertainen normaaliväestöön nähden. Lisäksi suututtaa & masentaa kun vajista ei hoidettu aikanaan kunnolla. Tai että laparoskopiaa lykätessä olin niin tyhmä, että suostuin siihen. Vaikka mitään tämä jälkiviisaus ei auta, tiedän sen :ashamed: Huonoina hetkinä ajattelen lopulta, että enhän minä vielä voi luovuttaa. Sillä kaikkensa pitää yrittää, muuten jää kaduttaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas ollu kiva pitää teitä piinassa :D valitettavasti jouduitte jännää turhaan, tänään siis kp 3/29 yk15. Muutaman päivän pidempi kierto oli nyt clomikierto kanssa. En vaan ehtiny tulla päivittelee :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei me vielä voida luovuttaa,me ollaan vasta alussa!!:hug: Niinkun aiemmin joskus sanoinkin se on jännä miten tämä hoitojen alotus herättää näitä tunteita:toisaalta tulee hirveästi toivoa, että voi onnistua ja että nyt tämä asian hoitaminen vihdoin alkaa.Mutta sitten sieltä nousee se peikko aina ajoittain että mitä jos tää ei autakaan, ja mitä jos tästä tuleekin vuosine piina, miten sen jaksaa? Mutta nää olot on luonnollisia, ja tulee ja mene, ja niinku varmaan meistä jokainen on huomannut niin olot vaihtelee hirveästi! Mutta toistan, että eihän ketään jaksa aina olla reipas, ei ketään, välillä voi antaa sen pelon tulla-se on ainutbkeinoa että se voi mennä ohikin..
 
  • Tykkää
Reactions: StellaI
YAW
Stella :hug: Tää tunteiden ristiaallokko on niin hanurista :( :hug:
Niin monta kertaa sitä on ollut valmis luovuttamaan ja yhtä monta kertaa sieltä suosta on noustu ylös :heart: Naiset on yllättävän vahvoja :heart:

tarana , pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta lohdutan: Samoissa mennään :)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaI ja tarana
Meille tuli viime elokuussa kutsu noin kahdessa tai kolmessa viikossa!! Olin varautunut odottelemaan kutsua jopa useamman kuukauden ja yllätyin tästä nopeudesta kyllä suuresti! Itse aikahan meillä meni kyllä vasta sinne marraskuulle, mutta kuitenkin!

Voi ahistus mikä äitienpäivä hössötys ollut tänään vähän jokapuolella. Olisi tehnyt mieli vain kaivautua peiton alle ja olla siellä koko päivä. Mutta ei auttanut ei. :/
 
tarana pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, ja ihanaa kun susta löytyy sen verta ilkikurisuutta että meitä viihtytit jännäämisellä :D suukkoja siitä!

poliajoista itsesellä meni vähän hassusti varmaan ne ajat, kun ne extrat tavallaan aukas mulle tien sinne julkiselle, ekan jälkeen sanovat et seuraava raskaudessa soita vain poilille niin varataan varhaisultra. No seruraava raskuas oli vieäkin rajumpi extra, joka tosiaan tapahtu siellä ulkomailla. Ystävä suomen päässä soitteli sillon jo valmiiksi gynenpolille, ja aikahan oli jo seuraavalle aamulle kun suomenkamaralle pääsin, niin tarkistukseen. Ihania lääkäreitä siellä :D Siitä muutama kuukausi eteenpäin ja mua alko vaivaan et no onkohan toi toinenkaa munajohdin auki kun toinen oli vähän tukkonen, kun sitä ainokaista en voi menettää enää uuteen extraan, et jos se on tukossa, ja se tiedetään, niin sille vois jotain tehdäkkin ennenku on liian myöhäistä, etenkin kun mulla on noi hormonihoidot vähän pannassa niin lapsettomuushoidotja ei olekkaan niinykisnkertaista mulle toeuttaa. en kehdannu soittaa suoraa gyn poilille asiasta, et tekisö ne aukkarin tällä taustalla, joten soitin työterveyshuoltoon. Lääkäri kirjoitti puhelinkeskustelun perusteella lähetteen heti gynelle, ja kas, viikon päästä ne jo soitti sieltä ja kysy et mikä kohta kierrosta menossa, et seuraavat menkat ku alkaa nii soita niin vilkastaan oko reitti auki :D Oli vissiin tarpeeksi hyvät perustelut. No, auki oli. Tutkimuksen teki lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri, ja sano et nyt sit ei muutako yritystä, ja jos ei ole kevääseen mennessä mitään kuulunu, niin pelkkä soitto riittää niin aletaan tutkiin tarkemmin. Itse olin jo aikaisemmin hoitanut muuta kutta papan, kilppari ja hiv ja hepatiitti kokeet.

Mielialoista varsinaista ristiaallokkoa, kyllä vain. Välillä hyvä mieli ja into piukassa, välillä masennuksen pohjaallokossa. Mut mitä muuta voi odottakkaan, kun painitaan näinkin isojen asioiden parissa. Mieheni ei kovin hanakasti oikein kerro, mitä tunuu, ja mitä ajattelee. Mutta tietää mun nimimerkin ja ketjut jossa kirjoittelen, on sanonut että on helpompi kun tietää mitä mä ajattelen, et käy kyl lukeen mun kirjoituksia. se on ihan ok. Muistaa kyllä välillä aina kysyä että mitäs teille kuuluu, ihan repesin yks kerta aamukahvipöydässä kun ukko yhtäkkiä huikkas että no joko sillä misspiggyllä alako ne menkat? :LOL:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet :hug:

Noista tunteista mä olen ihan huippu niiden kanssa...
Mulla siis saattaa jo aamupäivän aikana vaihtua mieliala 700 kertaa...
Mutta se etten osaa enään oikein kenenkään tuttujen raskauksista tai synnytyksistä iloita. Mutta tietty olen yrittäny aatella asiaa niin että enhän mä tiedä mitä siellä takana on.

Evangelina Ihana toi sun miehes :) Meillä kans mies tietää missä kirjottelen, mutta ei oo ainakaan vielä myöntänyt että kävis lukemassa. Kerron kyllä aika paljon mitä oon kirjotellu tänne, joten :)

Stella :hug:

Mun vanha työkaveri tuli heti raskaaks kun vaihtoi päivätöihin ja nyt sai lapsen joku aika sitten, mutta olivat miehensä kanssa yrittäneet monta vuotta ja hoidoissa käyneet. Hoidot loppui, työ vaihtui ja raskaus alkoi...joten olen ihan sitä mieltä myös että syy on työssä.
Mä olen ollut pitkään sairaalassa psyk puolella ja nyt vaihdoi kevyempään, kotipalveluun :) Jos jotain hyötyä olis.
ON: Menkat tuli ja meni sitten viikonlopun yli, silloin kun mies on kotona...yllättävää.
Tänään aattelin että soitan lapsettomuuspolille ja kyselen lähetteen perään, aivan ihana tuntuinen täti toisella puolella kertoi että juuri on meitin aika kädessä ja oli laittamassa tänään postiin.
Kertoi myös että menevät kesäksi kiinni ja kun tekevät Tampereen kanssa yhteistyötä niin on turha pitää auki.
Vähän petyin siinä ja olin ihan et KIINNI!!! MITEN MÄ KESTÄN!!!
Täti sitten sanoi: Voi kuule mä lupaan kun ensikäynti on takana niin teidän ei tarvii odottaa mitään aikoja enään vaan kaikki menee sun kuukautisten mukaan :heart:
Lepää ja juhli kesä, kerää voimia syksyyn :heart:
Mä niin oon jotenkin onnellinen :heart:
 
YAW
Evangelina :LOL: Ihana mies sulla! Tervesiä vaan taustalle :D

Te ette arvaa: ne hemmetin tulokset ei tulleet tänäänkään! Huomenna sitte soitto perään, nyt alkaa v-käyrä nouseen. Huomenna tulee jo 4 viikkoa.
Iloinen asia: menkat kesti normi 7 päivän sijaan vain 4 päivää! Jeet sille.
Clomipäivä nro3 menossa.
 
miss_piggy
Täällä kp 11, ja vieläkään ei oviksesta mitään havaintoa, tosin kun ne clomit söin silloin kp 3-7 niin luulen että ovis vois mennä jopa ensi viikolle.. Toisaalta jos mun kroppa nyt alkaa toimimaan terolutien mukaan, niin silloin oviksen pitäis olla tällä viikolla.. hmm.. No katellaan :D
 
Hoitountuvikot 2013





Evangelina:
- 27v
- yk20
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: LKS
- kohdunulkoinen raskaus x2, oik. munanjohdin poistettu, alkuraskauden keskenmeno x3
- ensikäynti: 04/2013
- hoito: Primaspan, Foliver

mavli
- 25v
- yk25
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: TAYS
- prolaktiiniarvo koholla
- ensikäynti 05/2013

YAW:
- 35v
- yk17
- haaveissa 5.lapsi, 1.yhteinen
- Hoitopaikka: TAYS?
- käynti yksityisellä 04/2013
- kiertohäiriöt, prolaktiiniarvo koholla
- miehen siemennestenäytteen tuloksia odotellaan
- Hoito: Clomifen + Lugesteron

minskuinen
- ?
- yk?
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: TAYS
- ensikäynti 04/2013
- munanjohdinhäiriö
- suunnittelukäynti syksyllä 2013
- hoito: IVF?

miss_piggy
- 31v
- yk10
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: KPSHP
- epäsäännöllinen ja pitkittynyt kierto, kkm (rv8) 02/2013
- ensikäynti 04/2013
- hoito: Clomifen 05/13

Mojito:
- 26v
- yk15
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: NKL
- ensikäynti: 02/2013
- jatkokäynti 04/2013
- myöhäinen ovis & pitkähkö kierto, miehen siemennestearvot hieman poikkeavat
- hoito: clomit & inssi

äiti -07
- 30v
- yk18
- haaveissa 2.lapsi
- Hoitopaikka: K-HKS
- ensikäynti: poliaikaa odotellaan

Golla
- 23v
- yk53
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: KYS
- ensikäynti 11/2012
- kohonneet paastoverensokeriarvot, matala prolaktiiniarvo
- Hoito: Metformiini
- 05/2013 seurantaverikokeita

StellaI
- 27v
- yk11
- haaveissa 1.lapsi, 1.yhteinen
- Hoitopaikka: L-PKS
- kilpirauhasen vajaatoiminta (vasta-aineet todella korkeat), endometrioosi?
- ensikäynti: 05/2013

tarana
- 25v
- yk15
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: ?
- Ensikäynti: 01-03/2013
- ovulaatiohäiriöt, miehen siemennesteen laatu poikkeava?
- hoito: Clomifen

Mari32
- 31v
- yk6
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: yksityinen Helsingissä
- miehen siittiövasta-aineet
- ensikäynti 04/2013
- hoito: inseminaatio kesäkuun alussa

*Stiina
- 24v
- yk13
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: X
- ensikäynti: 03/2013
- PCOS
- hoito: Clomifen

Maria080
- 34v
- yk8
- haaveissa 1.lapsi
- Hoitopaikka: Graviditas, Helsinki
- käynti yksityisellä 03/2013
- Hoito: 1. kk Terolut & Anastrozol, 2. kk (02/2013) ei lääkitystä

[K]
- 22v
- yk20
- haaveissa 1.lapsi, 1.yhteinen
- ensikäyntiaikaa odotellaan
- Hoitopaikka: Julkinen ?

Jännääjät: :popcorn:

[K]
- DPO 12
- testipäivä: aik. 12.5

Mojito
- DPO 7
- Clomifen
- testipäivä 18.5?

Plussanneet: :heart:

Nimimerkki, yk, hoito plussauskierrolla, plussauspäivä.


Korostattehan uudet/muuttuneet tietonne. Kiitos :)
 
Ääää... Sen vaan sanon, että kuka on mennyt keksimään nää hemmetin piinapäivät!?! :kieh: Miksei vaan jostain voisi tietää, että naps, nyt tärppäsi tai sitten ei... Ärsyttää niin, koko ajan tuntuu, että alavatsa tuntuu jotenkin oudolta, niinpä niin, tää on niin tätä...

Mut joo, kivaa alkanutta viikkoa kaikille :D
 
Voi kiitos jälleen kerran kaikille ihanille tsemppareille! :hug:

Evangelina: Aika hauska mies siulla :LOL:

Mulla ko on läppäri sylissä tässä soffalla, ukko saattaa joskus sivusilmällä vilkaista, mutta ei tunnusta käyneensä lukemassa ominpäin. Joskus piettää ilveensä ko mie "taas renkuan mammapalstalla" (pöliä :D), mutta on silti saamastani vertaistuesta hyvillään.

YAW: No jo on kumma ko tulokset viipyy! Toivottavasti jo huomenna sentään tulevat.
 
Evangelinan mies on ihana! :D

Kiva kuulla Äiti-07 että oot positiivisin mielin ja sait hyvää palvelua :) Kertoko sitten samalla, koska teidän aika on?

YAW huomenna soitat sinne sitten ihan salettiin!! Mä oon niin vihanen sun puolesta, kun ne ei oo vieläkään tullu!! :mad:

Täällä alkoi eilen yk 26. Mies joutui vkl sairaalaan ja täällä on aivan muut asiat nyt suurimpina huolina kuin lapsettomuus. Mutta hyvässä hoidossa on ja hyvään suuntaan ollaan menossa.
 
Malvi Toivottavasti ei mitään vakavaa ja hyvä kuulla että nyt parempaa suuntaan menossa. Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Ei sanonut muuta kun että syyskuun alussa heti on aika ja siitä seuraavassa kierrossa alkaa jo hoidot jos niihin joudutaan lähtee. Sano vaan että ei oo jonoja silloin ja mennään meidän mukaan.
Nyt jotenkin hyvillä mielin lähden ja tiedän että ainakin toivottavasti vauva on maailmassa kun meidän neiti kouluun lähtee.
Saa olla kotona :)

YAW Joko on soitettu?? Missä vaan viipyy :/
 

Yhteistyössä