homeopatia

  • Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
nimetön
onko kukaan saanut apua homeopatiasta vaikean atopian hoitoon?

Olen sen verran epätoivoinen, koska nyt ihottuma levinnyt jo kasvoihin...
Kaikki konstit tervetulleita!

Kiitän jo etukäteen
 
Rupikonna
Hei, tutulta kuulostaa. Olen syönyt lääkkeitä kaikenlaisiin vaivoihin, ihottuma, migreeni ja iskias ihan tarpeeksi ja yleiskunto romahti. Kävin homeopaatilla ja sain kipinän luomuhoitoon. eli panin elämäntapoja remonttiin. Lisäksi minulla olli kamala stressi ja kokeilin kaikenlaisia välttämisruokavalioita ja teetin kalliita allergiatestejä. rahat meni, ei apua. lapseni kärsivät myös ihottumasta. Siis sain kyllä homeopatiaakin, muttta en osaa arvioida sen osuutta hoitotulokseen. Siis, ruokavalio ja stressi kuntoon. Stressi on yksi pahimpia allergiaoireiden pahentajia, sillä se käynnistää stressi hormonien tuotannon. Allergia on tulehduksellinen sairaus, jota tietyt ruuat varmasti pahentavat. Sain allergiaan erikoistuneen hesalaisen Rauli mäkelän hoito-ohjeita. Siis ruokavaliosta lisäaineet ja kaikki käsitellyt tuotteet veks. Eli teollisesti käsitellyt rasvat ja valkojauhotuotteet pahentaa allergiaa, valmisruokien lisäaineet myös. Valkoinen sokeri lisää kutinaa, on huomattu selkeästi lapsillani. Käytä kylmäpuristettua rypsi(öljyä) ja voita. Vaihda valkoiset höttötuotteet täysjyvään = makaroni, riisi ja puurot. Käytä paljon marjoja, kasviksia ja hedelmiä. Eli ruuan happo-emästasapaino kuntoon. Joillakin runsas hiilihydraattien käöyttö pahentaa. Itse en syö juurikaan leipää, vaan luomupuuroja. En käytä tällähetkellä muuta kuin lipolania ja iho on ok. Vähän polvitaipeessa ihottumaa. Lisäksi käytän Multivita plussaa 30 ml vrk ja tolosen Epa-kalaöljyä 2 tabua vrk sekä sinkkiä ja magnesiumia. Allergikot kärsivät usein vitskujen ja mineraalien puutteesta. Voin nyt oikein hyvin ja allergia ei vaivaa juurikaan. SAMA LAPSILLA, JOIDEN SUHTEEN OLIN TODELLA HUOLISSANI JA KAUPPAAN HALUSIN ITSE MENNÄ LÄHINNÄ PUSSI PÄÄSSÄ!ELI HOIDA KOKONAISUUTTA, JIPOISTA EI HYÖTYÄ! Apu löytyy kyllä ja usein se on henkilökohtainen. Itse tein salapoliisityötä monta vuotta, luin kaikenmahdollisen ja vaihdoin pesuaineetkin. Varmista ettei asunnossasi ole home-kosteusongelmaa ja mikä on suhde lemmikkeihin?
 
Täällä kans yks atopian kanssa painiskeleva. Mä hain apua synnytyksen jälkeiseen masennukseen homeopatiasta. Ja samalla hoidettiin myös ihoani. En kans osaa sanoa, mikä osuus tuolla homeopatialla oli ihooni. Mielialaan koin saavani apua ja kun voin henkisesti paremmin, niin ihokin voi paremmin. Aivan kuten Rupikonna sanoikin, että kokonaisuus kuntoon.

Mulla on tää ruokavalion uudistaminen vielä ajatuksen tasolla. Haluaisin kovasti tehdä juuri niitä muutoksia, mitä Rupikonna mainosti; valkoiset jauhot ja sokerit pois, einekset + lisäaineet pois jne. Mulla vaan ei löydy niitä voimia, olen maailman laiskin laittamaan ruokaa ja kun arki on muutenkin hoidettava ja lapselle annettava aikaa, niin ei ole ollut paukkuja ruveta vekslaamaan omien ruokien kanssa. Ilmeisesti en ole henkisesti valmis luopumaan pullamössöistä yms. :/
 
mie
Myttö!
Mitä valmisteita käytit synnytyksen jälkeiseen masennukseen?
Kenellä homeopaatilla kävit?
Hluaisin kokeilla myös homeopatiaa, mutta en tiedä ketään joka olisi
auttanut jotain...
 
sain mahtavan avun homeopatiasta käsieni ihottumaan...saksassa kylläkin,mutta olen sen jälkeen hoitanut monta asiaa homeopaatilla!!!se on sellaista mielen ja ruumiin yhteistyötä ja luonnontuotteilla!Suosittelen
 
Olen saanut homeopatiasta apua monenlaisiin vaivoihin. Ihottumien hoidosta mulla ei ole omia kokemuksia mutta olen kuullut että sitäkin on homaopaattisesti hoidettu hyvillä tuloksilla. Kannattaa kokeilla!!!
 

Yhteistyössä