Homeopatiasta apua ?

Kertokaa kaikki hyvät ja huonot kokemukset homeopatiasta ja mihin olette saanneet apua homeopatisita hoidoista, onko kuinka pitkäaikaista hoitoa, pitääkö tietyin väliajoin uusia hoito ym. ym. mitä mieleenne tulee ?

Itse harkitsen lapsen iho-oireisiin homeopatiaa.
 
itse sain avun homeopatiasta käsi-ihottumaan muutama vuosi sitten.sain tabletteja jotka aktivoivat oman kehon parabtamaan vaivan(näin se mulle selitettiin).kokeilin 6kk aikana lähes kaikki vahvimmatkin kortisonit ja kädt olivat vaan auki.söin kuukauden lääkkeitä(3kk oli suositus)ja kädet paranivat eikä ole tähän päivään mennessä menneet enää samaan kuntoon.
itse en silloin aikanaan homeopatiaan uskonut mutta silloin se oli viimeinen oljenkorsi ja tuloksia tuli.
tällä kokemuksella ajattelen että homeopatiaa kannattaa kokeilla!
 
Valpuri
Meidän typylle aloitettiin homeopaattinen hoito 6 kk ikäisenä allergioihin mikä ilmeni lähinnä ihottumana. Pieniä rakeita on annettu siitä lähtien 3 kertaa viikossa ja neiti on nyt 1 v 1 kk. Hyvin on iho parantunut ja paljon ollaan saatu uusia ruoka-aineita käyttöön. Aluksi allergioina oli viljat, maito ja muna. Ja nyt viljatkin menee hyvin. Noita kahta muuta ei olla vielä edes kokeiltu. Vaikea sanoa mikä olisi tilanne ilman homeopatiaa mutta nykyiseen tilanteeseen ei voi olla muuta kuin todella tyytyväinen. Homeopaatilta saa lisäksi vaihtoehtoisia rasvoja kortisoonille mitkä myös tehosivat hyvin meillä.
 
Mulla paljon hyviä kokemuksia homeopatiasta!!!

2:een vuoteen ei meillä ole tarvittu antibiotteja. Flunssat hoidettu siis homeopaattisesti.

Tytön koivu/pujo/timotei-allergia hoidettiin viime keväänä-kesänä homeopaattisesti.

Pojan vatsavaivoihin saatiin apu homeopatiasta.

Iskias vaivani hoituu homeopaattisesti.

Homeopatiasta saa avun myös ylensyöntiin/juontiin=krapulan hoitoon.

Kannattaa kokeilla!!!
 

Yhteistyössä