hopeinen, valkokultainen vai kultainen kihlasormus?

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja hennaa:
Valkokultainen Kalevalan Filigraani-/Kaupunkisormus (mikähän sen oikee nimi onkaan...) :heart:
Ei oo muuten halvan näköinen, vaikkei sillä ookaan väliä, satun vain pitämään tuosta mallista.
No ei olekkaan halvan näkönen, mulla on se vihkisormuksena :)
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti keltakultainen. Mä tykkään, että tuollaiset tärkeät korut on kultaa. Valkokulta näyttää yhtä halvalta kuin hopea.
Peesaan. Eihän hopeasormus näytä edes kihla-tai vihkisormukselta.... Nykyään pidetään nimettömässä muutenkin sormuksia, vaikkei kihloissa oliskaan, niin ainakaan siitä ei erota selvästi, et on juurikin kihlasormus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti keltakultainen. Mä tykkään, että tuollaiset tärkeät korut on kultaa. Valkokulta näyttää yhtä halvalta kuin hopea.
Peesaan. Eihän hopeasormus näytä edes kihla-tai vihkisormukselta.... Nykyään pidetään nimettömässä muutenkin sormuksia, vaikkei kihloissa oliskaan, niin ainakaan siitä ei erota selvästi, et on juurikin kihlasormus.
Toisaalta, onko sillä niin väliä että MUUT erottaa onko naimisissa/kihloissa vai ei?

Ja mä en edes aina muista laittaa sormusta sormeen, en pidä sitä kotona ollessa. Sillon sitä porukka varmaan onkin sekasin.
 

Yhteistyössä