Hoplopissa käyneet. Oletteko telmineet lastenne mukana sielä "härveleissä"?

Mä yleensä kyllä kiipeilen ainakin aluksi lapsen mukana. Ei halua heti yksin mennä. Onhan ne isot liukumäet aikuisestakin kivoja:D.
En vaan ikinä näe sielä menossa mukana ketään muita vanhempia, vaan äidit ja isät tapittavat sielä alhaalla. Välillä ihan nolottaa mennä mukana. Mutta jos lapsi haluaa, niin menen. On paljon itsekseenkin sielä. Onhan se kiva paikka aikuisellekkin;).
 
"Jenis"
Kyllä oon mennyt, ja aika paljon siellä muitakin vanhempia näkyy menevän :) Esikoinen on nyt siinä iässä että saa laskea itse ison liukumäen, ja kun yleensä ollaan tuolla kaveriporukalla niin menee kavereidensa kanssa niissä telineissä ja mä seurailen kuopusta.
 
Juu kaverina mennään, pidän 3-vuotiasta vielä sen verran pienenä ettei järkeä löydy kaikkiin tilanteisiin (ohitukset, miten päin kiipeillään, ei tönitä toista liukumäkeen vaikka olisi hauskaa yms.).
Monesti messiin lyöttäytyy muita pieniä, joiden vanhemmat sit löytyy alhaalta kahviosta...
 
Me mennään isänsä kanssa aina mukana riehumassa. Nyt alkaa mulla olla raskauden takia maha niin iso, että en oikein enää pärjää siellä enkä uskalla laskea niistä mäistä kun tärähtää niin ovat menneet kaksistaan kun mua harmittaisi liikaa tapittaa vaan siinä sivussa :D.
 
"janna"
mutta pliis, opettajaa ne 5-10v lapset olemaan tönimättä ja menemään siellä rauhassa vaikka kuinka ois hauskaa. Montakohan kertaa viimeksikin sain sanoa kouluikäisille muksuille, että älkää etuilko liukumäessä kun meidän 2,5v alko melkeen itkemään ku ei meinannut päästä laskemaan ku vanhemmat tytöt ja pojat vaan ryykää ohi. :( Inhoan sitä, että pitää alkaa muiden lapsia komentamaan, kyllä se ois vanhempien tehtävä.
 
fff
[QUOTE="janna";25713617]mutta pliis, opettajaa ne 5-10v lapset olemaan tönimättä ja menemään siellä rauhassa vaikka kuinka ois hauskaa. Montakohan kertaa viimeksikin sain sanoa kouluikäisille muksuille, että älkää etuilko liukumäessä kun meidän 2,5v alko melkeen itkemään ku ei meinannut päästä laskemaan ku vanhemmat tytöt ja pojat vaan ryykää ohi. :( Inhoan sitä, että pitää alkaa muiden lapsia komentamaan, kyllä se ois vanhempien tehtävä.[/QUOTE]

No olet oikeassa. Toisaalta meidän 3v on vielä niin "pieni", että seistä nököttää vaan, eikä tajua että siitä mäestä lasketaan.Siihen mäelle mennään ja samantien alas. Yleensä pienet jää patsastelemaan sinne. Eli on se oma vikakin, kun muut menee ohi.
Ei siinä kukaan pääse oikeasti etuilemaan, jos samantien laskee alas kun mäelle pääsee..
 
"janna"
No olet oikeassa. Toisaalta meidän 3v on vielä niin "pieni", että seistä nököttää vaan, eikä tajua että siitä mäestä lasketaan.Siihen mäelle mennään ja samantien alas. Yleensä pienet jää patsastelemaan sinne. Eli on se oma vikakin, kun muut menee ohi.
Ei siinä kukaan pääse oikeasti etuilemaan, jos samantien laskee alas kun mäelle pääsee..
Viimeksikin tilanne oli se, että varmaan sellaset 7-9v lapset oli siinä liukumäessä jahkaamassa (odottivat että alhaalla olevat menee edestä pois), ja oli vielä muutama lapsi takana odottamassa. Ja me tultiin tytön kanssa siihen myös jonoon odottamaan. Sitten kun yksi lapsi otti ja lähti laskemaan mäkeä, tuli meidän takaa niiden kaveri joka hyppäs mäkeen meidän edellä. Ja samat lapset teki sitä ainakin kolmena eri kertana, kaksi kertaa niille siitä sanoin.
 

Yhteistyössä