hormonikierukka ja vatsan turvotus

Minulla ollut h.kierukka nyt reilun kuukauden. Vatsaa turvottaa ja alaselkää särkee. Esitteessä mainittiin nämä mahdollisina sivuvaikutuksina. Jos jollain ollut samanlaista, niin hellittääkö jossain vaiheessa vai pitääkö tottua turvotuksiin ja särkyihin?
 
Siis ihan kun mun näppikseltä!!
Mul on ollu kierukka 16.6 lähtien ja ihan koko ajan on maha turvonneen pullea ja alaselkää särkee ihan hitosti!
Mä en oo tiennytkään et noi on jotain sivuoireita kierukuasta, mut eipä sit näköjään tarvii olla huolissaan noista jos ne on ihan yleisiä.
 
Kiitos vastauksestasi. Kyllä siellä esitteessä näistä luki, mutta tietenkin se myös huolettaa että onko normaalia ja onko kaikki kunnossa. Kaikenmaailman kohtutulehduksetkin pyörii mielessä. Eikä se niin mukavaakaan ole kun vatsa tuntuu aamulla heti herätessä ihan tynnyriltä. Olis kiva kuulla muiden kokemuksia myös, ja onko luvassa helpotusta parempaan suuntaan...
 
Mulla on kierukka ollut reilun vuoden ja koko ajan on alaselkä jomottanut. Ystävälläni on aivan sama juttu, kumma vaan että mun lääkäri ei usko mua tässä asiassa ollenkaan, laittaa mielikuvituksen piikkiin :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mulla on kierukka ollut reilun vuoden ja koko ajan on alaselkä jomottanut. Ystävälläni on aivan sama juttu, kumma vaan että mun lääkäri ei usko mua tässä asiassa ollenkaan, laittaa mielikuvituksen piikkiin :headwall:
Onko sullakin ollut turvotusta?
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun maha pömpöttää ihan koko ajan, välillä enemmän, välillä vähemmän..
 
Heips!

Minulla toinen hormonikierukka menossa ja turvotusta ei kyllä enään ole,alussa muistan että olis puolisen vuotta turvottanut,mutta meni ohi.

Eikä tullut uutta turvotusta-onneksi-kun vaihdettiin uusi.

Tai sitten olen itse niin tottunut jo etten muka huomaa turvotusta :LOL:
 

Yhteistyössä