HOTMAILISTA/MESESTÄ, HUOMIO!!!!

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Siis soitin Soneran tekniseen palveluun (kesti varmaan puoli tuntia ennenkuin pääsin) ja sain kuulla että Microsoft oli laittanut Soneran mustalle listalle, syytä eivät kertoneet, ilmeisesti eivät tienneet itsekään miksi. Mutta mulle luvattiin että asia korjaantuu tämän päivän aikana ja saan siitä tiedon tekstiviestillä puhelimeen heti kun asia on hoidossa, pistän sitten uuden viestin tänne.
 
tossuliini
joo kun meinas iteltäkin proput palaa ko asian takia niin oli pakko tehä se kaikkien meidän puolesta ja kiitos kukkasista, musta on kiva tehdä jotain hyödyllistä josta kaikki sitten hyötyy, en yksinomaan minä
 
tossuliini
ilmeisesti liittyy kun microsoft on pistänyt soneran mustalle listalle niin siitä kärsii ainoastaan soneran asiakkaat, ei muut tietääkseni ja mä autoinkin näitä joilla on tosiaan ollut ongelmia tämän päivän aikana niinkuin itsellänikin kirjautumisessa meseen/hotmailiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuäiti30:
Onkos muilla ollu tänään ongelmia meseen tai hotmailiin pääsyssä?Herjaa vaan jostain virheestä.Kenellä teistä on Soneran-laajakaista liittymä.Liittyykö tämä homma pelkästään Soneran asiakkaisiin.
Kyllä mullekkin tulee joku virhe palkki siihen, kun laittaa mesen päälle. Meillä on Elisa.... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Hankkikaa Elisa :)
Oltaisiin hankittu, mutta Elisa ei jostain kumman syystä pystynyt avaamaan meille laajakaistaa

:eek:

Siis ensin tehtiin sopimus, lähetti meille levyt jne, sit ne soitta sieltä, että ei voikaan avata sitä :headwall:

Ja tämä ei liity mihinkään luottohäiriöihin tmv. koska niitä ei ole.

nii ja meillä nyt Sonera.
 
vieras
eli meinaako tämä sonera/mese-sotku nyt sitä et jos mulla on muu kuin soneran laajakaista ja jollakin mese-kaverilla on soneran laajakaista, en saa yhteyttä tähän kaveriini ?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greene:
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Hankkikaa Elisa :)
Oltaisiin hankittu, mutta Elisa ei jostain kumman syystä pystynyt avaamaan meille laajakaistaa

:eek:

Siis ensin tehtiin sopimus, lähetti meille levyt jne, sit ne soitta sieltä, että ei voikaan avata sitä :headwall:

Ja tämä ei liity mihinkään luottohäiriöihin tmv. koska niitä ei ole.

nii ja meillä nyt Sonera.

meillä on taas niin että alueella jossa asun ei saa avattua soneran laajakaistaa. eli liittyy siis alueeseen jossa asutaan. samasta jutusta voi olla kyse teilläkin. ihmetyttää vaan etteivät tarkistaneet asiaa ennen kuin teitte sopimuksen.
 
tossuliini
niin se taitaa asia olla niin kauan kuin se korjaantuu, mä tässä odottelen soneralta tekstaria niin voisin teille ilmoittaa mutta ei ole vielä näkynyt, ei osannut sanoa tarkkaa kellonaikaa mihin aikaan sen pitäisi korjaantua eli pyyhkivät soneran pois mustalta listaltaan mutta odotellaan, ei tässä muutakaan voi ja kiitos halaus- ja kukkaviesteistä, niitä oli kiva saada ja oli kiva hoitaa asia muiden puolesta joka koski myös itseäni
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Greene:
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Hankkikaa Elisa :)
Oltaisiin hankittu, mutta Elisa ei jostain kumman syystä pystynyt avaamaan meille laajakaistaa

:eek:

Siis ensin tehtiin sopimus, lähetti meille levyt jne, sit ne soitta sieltä, että ei voikaan avata sitä :headwall:

Ja tämä ei liity mihinkään luottohäiriöihin tmv. koska niitä ei ole.

nii ja meillä nyt Sonera.

meillä on taas niin että alueella jossa asun ei saa avattua soneran laajakaistaa. eli liittyy siis alueeseen jossa asutaan. samasta jutusta voi olla kyse teilläkin. ihmetyttää vaan etteivät tarkistaneet asiaa ennen kuin teitte sopimuksen.
Sasse. no, ei siitä onneks hirveesti vaivaa aiheutunut.

:)
 

Yhteistyössä