House

En oikein tykkää sarjasta, vaikka uteliaisuuttani olen tähän mennessä kaikki jaksot katsonutkin (paitsi eilistä) . Mun mielestäni juonen kaava on liian samanlainen joka kerta. Eikä sarjassa sitten mitään muuta olekaan kuin se yksi potilas, toivoin myös hieman lääkäreiden ja hoitajien elämää mukaan (niin kuin esim. Tehiksessä). Sitten tämä hra House on aika omituinen, tosi tyly ja epäkohtelias potilaille (onnistuiskohan tällainen käytös oikeasti Jenkeissä?)
 
en ole alkanut tuota sarjaa seuraamaan ollenkaan. eka jaksoa yritin katsoa, mutta en päässyt siihen kiinni. Joten en alkanut sitten muita jaksoja katsoon sitten ollenkaan. teho-osastoa kaipaan takaisin tai chicacon lääkäreitä, sekin on hyvä sarja.
 
memu
En miekään tykkää siitä sarjasta. Ei ole niin hyvä kuin mainostettiin. Teho-osasto on hyvä, jäi aika jännään paikkaan, millonkahan se jatkuu? Chigagon lääkärit oli kanssa hyvä, yleensäkin pidän lääkärisarjoista.
 
I like
Itse olen hurahtanut sarjaan ja ennenkaikkea päähenkilöön! Onhan nuo sarjan käänteet olleet samanlaisia joka jaksossa, mutta missäpä sarjassa ei olisi... Hugh Laurie on aivan yliveto!
 
hyvä house
Melkein jäin koukkuun minäkin :wave: :p
Hyvä sarja.

Inhoan näitä selviytyjät ja robinssonit yms. tosi-tv-selviytymis-pudottamis-sarjoja, Big brotheria katsoin eka kaudella sen verran, että tiesin mistä on kyse. Tätä uutta kohua herättänyttä en ole katsonut ollenkaan, lööpeistä voi seurata mitä siellä tapahtuu.

Poikkeuksellisesti meillä jopa mies tykkää tästä housesta, juuri sen päähenkilöstä.

Siinä ei "mässäillä " millään. Ei toisen kohtalolla, väkivallalla, verellä tms.
Siinä ei ainakaan vielä ole mitään yli-imeliä ja itse asiasta sivuun vieviä parisuhde-työpaikka-romansseja yms. ihmissuhdekiemuroita.

Selkeä tavallinen normaali kiva hyvä mukaansatempaava amerikkalainen sarja.

:wave:
 
jaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 09:27 hyvä house kirjoitti:
Melkein jäin koukkuun minäkin :wave: :p
Hyvä sarja.

Inhoan näitä selviytyjät ja robinssonit yms. tosi-tv-selviytymis-pudottamis-sarjoja, Big brotheria katsoin eka kaudella sen verran, että tiesin mistä on kyse. Tätä uutta kohua herättänyttä en ole katsonut ollenkaan, lööpeistä voi seurata mitä siellä tapahtuu.

Poikkeuksellisesti meillä jopa mies tykkää tästä housesta, juuri sen päähenkilöstä.

Siinä ei "mässäillä " millään. Ei toisen kohtalolla, väkivallalla, verellä tms.
Siinä ei ainakaan vielä ole mitään yli-imeliä ja itse asiasta sivuun vieviä parisuhde-työpaikka-romansseja yms. ihmissuhdekiemuroita.

Selkeä tavallinen normaali kiva hyvä mukaansatempaava amerikkalainen sarja.

:wave:

Ai ei muka mässäillä! Minusta siinä juuri mässäillään omituisilla ja vaikeasti selvitettävillä äärimmäisen vakavilla sairauksilla.
 
mkf
OLEN KATSONUT JOKA SARJAN JA TYKKÄÄN TUOSTA PÄÄHENKILÖSTÄ, SOPII ROOLIIN. IHANAA MUSTAA HUUMORIA, JA LOISTAVAA NÄYTTELIJÄNTYÖTÄ. EI TOSI ELÄMÄÄ VOI RINNASTAA TV OHJELMIIN JOKAISELLA ON OMA ELÄMÄ MITEN SEN OTTAA. VAKAVASTI VAI HUUMORILLA. :LOL: :x
 
Katsoja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 23:22 mkf kirjoitti:
OLEN KATSONUT JOKA SARJAN JA TYKKÄÄN TUOSTA PÄÄHENKILÖSTÄ, SOPII ROOLIIN. IHANAA MUSTAA HUUMORIA, JA LOISTAVAA NÄYTTELIJÄNTYÖTÄ. EI TOSI ELÄMÄÄ VOI RINNASTAA TV OHJELMIIN JOKAISELLA ON OMA ELÄMÄ MITEN SEN OTTAA. VAKAVASTI VAI HUUMORILLA. :LOL: :x
Täysin samaa mieltä. Täytyy aina ottaa nauhalle ellen ole katsomassa.
 
elzu
Oho , löyty tällanen =)

Itse olen ihan koukussa sarjaan.

tykkään muutenkin tuosta päänäyttelijästä.
"Kyllä Jeeves hoitaa" oli tosi hyvä sarja myös, muistatteko sitä?
 
Hilpeä Heluna Hämeestä
:) No minä ainakin olen jäänyt "koukkuun" kyseiseen sarjaan,sehän sai juuri jonkun palkinnon tämä Mr House,on niitä turhempiakin sarjoja,kuten joku Idols,Bigbrother,yms.
 

Yhteistyössä