HOX kaikki jotka kuuluu plussan kerhoihin, lukekaa tämä.

Juu, saas nähdä mikä soppa tästä syntyy...

Mutta, tilanne on se että mulla on tänne toinen nikki jolla olen ennenmuinoin perustanut kerhon. Ja koska kerho on tavallaan jo kuollut ja kuopattu, niin en ole sillä nikilläkään tänne kirjautunut aikoihin. Nyt kuitenkin eräänä päivänä ajattelin käydä tarkistamassa kerhossa erään asian, ja kuinkas ollakaan, "kerholistassa" näkyi että olen jäsenenä kolmeen ylimääräiseen kerhoon, sellaisiin joihin ikinä en edes ole hakenut. :eek: Ajettelin että palsta vain sekoilee, ja koitin klikata kerhojen keskusteluihin sisään. Ja pääsin myös niihin! |O Että näin hyvin on suojattu kaksplussan lalaiset kerhot. :snotty:

En aio kertoa mitkä kerhot on kyseessä, se on ihan turhaa koska en ole lukenut kerhojen juttuja. Mutta, koska en usko olevani ainoa joka pääsee ylimääräisiin kerhoihin, niin voi olla että joku muu lukee. Elikkä ihmiset, olkaa varovaisia.

Moderattoreiden niskaan ei nyt kannata suoltaa paskaa, he ovat toimineet tässä asiassa niinkuin pitääkin. Kiitos siitä heille. :flower: Ylläpito ei vaan tunnu toimivan, vaikka sinne on asiasta informoitu. Toki tiedän että se sähköposti mitä aian tiimoilta on lähetetty, on voinut hukkua muun postin sekaan.
 
vieras
no voi h*lvetti!
ja minä kun oon pitäny kerhot semmosena paikkana missä uskaltaa puhua ilman huolta. ei näköjään! :headwall:

ja kui moni lähtee tän jälkeen kokeilee onneaan?? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi h*lvetti!
ja minä kun oon pitäny kerhot semmosena paikkana missä uskaltaa puhua ilman huolta. ei näköjään! :headwall:

ja kui moni lähtee tän jälkeen kokeilee onneaan?? :whistle:
Tämä oli yksi niistä ponteista, jonka takia mietin että teenkö aloitusta ollenkaan. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi h*lvetti!
ja minä kun oon pitäny kerhot semmosena paikkana missä uskaltaa puhua ilman huolta. ei näköjään! :headwall:

ja kui moni lähtee tän jälkeen kokeilee onneaan?? :whistle:
Voi kun kaikki muistaisivat sen, että nettiin ei missään nimessä kannattaisi kirjoitella yhtään mitään kovin arkaluontoista. Oli kyse sitten suljetusta kerhosta/yhteisöstä tai vaikkapa vain keskusteluista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi h*lvetti!
ja minä kun oon pitäny kerhot semmosena paikkana missä uskaltaa puhua ilman huolta. ei näköjään! :headwall:

ja kui moni lähtee tän jälkeen kokeilee onneaan?? :whistle:
Voi kun kaikki muistaisivat sen, että nettiin ei missään nimessä kannattaisi kirjoitella yhtään mitään kovin arkaluontoista. Oli kyse sitten suljetusta kerhosta/yhteisöstä tai vaikkapa vain keskusteluista.
Niin! Tämä on opittu kantapään kauttaa. Kun siellä kerhon sisälläkin voi olla niitä jotka livauttelee tietoja :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi h*lvetti!
ja minä kun oon pitäny kerhot semmosena paikkana missä uskaltaa puhua ilman huolta. ei näköjään! :headwall:

ja kui moni lähtee tän jälkeen kokeilee onneaan?? :whistle:
Voi kun kaikki muistaisivat sen, että nettiin ei missään nimessä kannattaisi kirjoitella yhtään mitään kovin arkaluontoista. Oli kyse sitten suljetusta kerhosta/yhteisöstä tai vaikkapa vain keskusteluista.
no juu tottakai. mutta kun joskus haluu purkaa mieltään. :snotty: ja sillon kun liittyy noihin niin ei ajattele että kuka vaan pääsee sinne lukee. :eek:
 
No mua tuo tieto ei järkytä, noissa kun tahtoo joka kerhossa olla mukana niitä jotka vaan käy lukemassa muiden juttuja, eli kannattaa miettiä sielläkin mitä kirjoittaa koska et tiedä kuka siellä sun kanssas on sen tiedon jakamassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No mua tuo tieto ei järkytä, noissa kun tahtoo joka kerhossa olla mukana niitä jotka vaan käy lukemassa muiden juttuja, eli kannattaa miettiä sielläkin mitä kirjoittaa koska et tiedä kuka siellä sun kanssas on sen tiedon jakamassa.
Niin, onhan noita. MUTTA, siltikään kenenkään ylimääräisen ei pitäisi päästä salattuun kerhoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No mua tuo tieto ei järkytä, noissa kun tahtoo joka kerhossa olla mukana niitä jotka vaan käy lukemassa muiden juttuja, eli kannattaa miettiä sielläkin mitä kirjoittaa koska et tiedä kuka siellä sun kanssas on sen tiedon jakamassa.
mulla on ainakin muutama sellainen kerho jossa on niin pieni porukka että kaikki tunnetaan toisemme hyvin. eli siellä on uskaltanut kertoa arempiakin asioita, kun mieleen ei ole juolahtanut että sinne pääsisi joku kerhoon kuulumatonkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Olen kyllä tätä miettinytkin että oisko mahdollista kun niin paljon tää palsta tökkii,ettei täällä kyllä kaikki oo ihan niinku pitää...Uskomatonta.
mua ärsyttää aina palstan tökkiminen :ashamed: mutta enemmän ärsyttää ettei asia näköjän kiinnosta ylläpitoa, siis tämä kerhojupakka.
 
.
Koko tämä systeemi, johon niin innolla osallistutte, on niin löyhä, epävarma ja aukkoinen kudelma, että on van hyvä että edes vähän silmäne raottuvat todellisuuteen.

Pitäähän se ollakin tuollainen. Siten saa paremmin juttujen juurta toimituksellisiin artikkeleihin ja pääsee käsitykseen naisten elämän todellisuudesta...vähän paremmin ilman akaluontoisuuden filtteriä uskotellun luottamuksellisuuden savuverhoa puhallellen...oho se oli vahinko...no sellaistahan sattuu...etenkin tietotekniikassa...pitäisihän se kaikkien ymmärtää...ei aihetta enempään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Koko tämä systeemi, johon niin innolla osallistutte, on niin löyhä, epävarma ja aukkoinen kudelma, että on van hyvä että edes vähän silmäne raottuvat todellisuuteen.

Pitäähän se ollakin tuollainen. Siten saa paremmin juttujen juurta toimituksellisiin artikkeleihin ja pääsee käsitykseen naisten elämän todellisuudesta...vähän paremmin ilman akaluontoisuuden filtteriä uskotellun luottamuksellisuuden savuverhoa puhallellen...oho se oli vahinko...no sellaistahan sattuu...etenkin tietotekniikassa...pitäisihän se kaikkien ymmärtää...ei aihetta enempään.
Kyllä ne silmät ovat auenneet jo kauan sitten, valitettavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Ei multa koskaan kysy salasanaa kun avaan oman kerhon sivun, pitäiskö sen?

Eilen meinasin lisätä kuvia kerhogalleriaan, uskaltaako niitäkään laittaa :(
Jos menee sisään sieltä keskustelu-linkistä, niin salasanaa ei tarvitse. Mutta ilman salasanaa ei kuvagalleriaan pitäisi päästä. Tai mistä sen tietää, mutta mä en päässyt.
 

Yhteistyössä