Hu su myöntää valehdelleensa taksiyön tapahtumista!

Husulla alkaa vähän lähteä juttu lapasesta..
Jaa vähän!:D

Husun pitäisi kasvattaa itselleen paksumpi nahka.:rolleyes: Ihme mies kun itkee jokaisesta lällättelystä ja työllistää poliiseja turhaan.
Husu käy kalliiksi Suomelle!:coffee:
On kyllä jo valmis koomikko, wink wink, jos noi taksarin hommat ei ota enää tuulta purjeeseen.:giggle:
Minä en tuollaista vonkulaa ainakaan muuhun palkkaisi.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Iltalehti:

Syksyllä 2017 julkaistussa elämäkerrassa Hussein kertoo pelänneensä rasistisen hyökkäyksen kohteeksi joutumista, mutta ainoat sairaalaviittaukset liittyvät äitiin, veljeen, tulkin työhön tai allergiatesteihin, joissa Hussein kävi 20 vuotta sitten.

Lähimpänä ollaan, kun Hussein kertoo tapelleensa rinnakkaisluokalla olleen venäläistaustaisen skinheadin kanssa Turun ammattikoulussa vuonna 1999.

Mutta sen tappelun aloitti nyrkkeilyä harrastanut Hussein, eikä kenelläkään ollut pesäpallomailaa.

– Olimme ehtineet tapella muutaman minuutin ajan. Olin osunut vastustajaa muutaman kerran kasvoihin niin, että niihin oli tullut ruhjeita. Hänen kasvonsa olivat alkaneet värjäytyä verestä punaisiksi, Hussein kertoo kirjassa.

– Sitten toinen venäläisskini, jolla oli pamppu kädessään, huusi: ”Hei, neekeri.” Kun käännyin häntä kohti, hän löi minua suoraan kasvoihin pampulla niin, että silmäkulmaani tuli pieni haava.

– Minun oli pakko perääntyä ylivoiman edessä. Sitten opinto-ohjaaja, joka sillä hetkellä oli ulkovalvojana, juoksi meidän luo, ja tappelu loppui siihen. Meidät kaikki vietiin rehtorin luo, ja saimme jokainen varoituksen.

Sana ”pahoinpitely” mainitaan Husseinin elämäkerrassa kaksi kertaa.

Hussein kertoo kuuluneensa 16-vuotiaana ”hiphopparijengiin” Turussa pakon edessä.

– Jos joku, varsinkin tummaihoinen, liikkui yksin kaupungilla kuulumatta mihinkään jengiin, hän joutui helposti pahoinpitelyn kohteeksi. Oli siis pakko kuulua johonkin ryhmään ihan oman turvallisuutensa vuoksi.

Afrikasta Suomeen 15-vuotiaana tullut Hussein kertoo pelänneensä Suomessa aina jotain.

– Eniten olen kuitenkin Suomessa pelännyt sitä, pääsenkö iltaisin ehjänä kotiin vai joudunko ehkä jonkun skinhead- tai natsiporukan pahoinpitelemäksi. Tai hyökkääkö joku humalikko tai huumeveikko kadulla kimppuuni vain sen vuoksi, että ihonvärini sattuu häntä sillä hetkellä kovasti ärsyttämään.

Hussein sanoo elämäkertansa esipuheessa puhuvansa suoraan ja pyrkivänsä olemaan rehellinen ihminen, jonka sanoma tulee suoraan sydämestä.

– Ehkä osakseni tullut elämänmatka maapallon laidalta toiselle on opettanut minulle, että teeskentely ei kannata. Ehkä totuudenpuhuminen kuuluu luonteeseeni. Tällainen minä olen, ajatelkoot muut mitä tahtovat, Hussein kirjoittaa.

Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi olettaa, että tällainen henkilö mainitsisi elämäkerrassaan rasistisesta hyökkäyksestä, jossa käytettiin pesäpallomailaa.

IL yritti kysyä Husseinilta asiasta, muttei tavoittanut häntä.
 
Ny jostain kumman syystä kaipaisin todisteita huseeraajalta :whistle:

"Yhteisöpedagogi ja mediapersoona Abdirahim ”Husu” Hussein puolestaan kertoo omakohtaisen karun esimerkin siitä, miten tilanteen kiristyminen voi näkyä yksittäisen maahanmuuttajan kohdalla:

Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoo.

Hän kertoo myös olleensa viimeisen kuukauden aikana tilaisuuksissa, joissa hän on melkein saanut turpaansa.

– Olen huolissani, Hussein sanoo".
 
vierailija
Ny jostain kumman syystä kaipaisin todisteita huseeraajalta :whistle:

"Yhteisöpedagogi ja mediapersoona Abdirahim ”Husu” Hussein puolestaan kertoo omakohtaisen karun esimerkin siitä, miten tilanteen kiristyminen voi näkyä yksittäisen maahanmuuttajan kohdalla:

Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoo.

Hän kertoo myös olleensa viimeisen kuukauden aikana tilaisuuksissa, joissa hän on melkein saanut turpaansa.

– Olen huolissani, Hussein sanoo".
Ei taida tuossa husun pesäpallomailatarinassa olla totta ehki sitteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No nyt alkoi valkopesu.... Eli kun avasin läppärin, niin isona uutisena oli poliisin kommentti, että Husua on epäillysti häiritty rasistisesti ainakin vuoden (mm. hirttoköysi-case...).
Vaikka miten valkaistaisiin, niin minulle tuo mies on rasisti suomalaisia kohtaan, pskanpuhuja ja valehtelija. Mikä lienee ongelma, kun muilta maahanmuuttajilta ei tule vastaavaa legendaa. Metsä vastaa.....
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No nyt alkoi valkopesu.... Eli kun avasin läppärin, niin isona uutisena oli poliisin kommentti, että Husua on epäillysti häiritty rasistisesti ainakin vuoden (mm. hirttoköysi-case...).
Vaikka miten valkaistaisiin, niin minulle tuo mies on rasisti suomalaisia kohtaan, pskanpuhuja ja valehtelija. Mikä lienee ongelma, kun muilta maahanmuuttajilta ei tule vastaavaa legendaa. Metsä vastaa.....
Jännä että juuri tänään tuo hirttoköysijuttu nousi otsikoihin (poliittisen) poliisin myötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä