Huh huh, tätä muuttopakkaamista

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Huh! Onneksi meille tulee muuttofirma taas pakkaamaan....
Niin tulis meillekin, jos kamat menis samaan osoitteeseen :/ Mutta nyt on pakko hoitaa sen helvetillisen osan itse.
Milloin teillä on muutto?
Meil on onnistunut ihan hyvin joskus vaik kamaa on roudattu kahteen eri osotteeseen, muutto miehet vaan merkkas osotteet laatikoihin. Mä muutan parin viikon päästä KIVAA! :D
 
Pakkaaminen on ihanaa, kun sen tekee hyvin, on tavaroiden purkaminen ohi muutamassa tunnissa jos apuvoimia on käytössä! Viimeksi meillä meni yksi päivä muutossa, ja kaikki oli paikallaan samana iltana.
Enkä kyllä varmaan siitä hommasta alkais muuttofirmalle maksaa, ahdistaisi jos tuntemattomat kävisi tavaramme läpi... Mieluummin palkkaan jonkun yrittäjän pesemään vaikka ikkunat sillä rahalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Huh! Onneksi meille tulee muuttofirma taas pakkaamaan....
Niin tulis meillekin, jos kamat menis samaan osoitteeseen :/ Mutta nyt on pakko hoitaa sen helvetillisen osan itse.
Milloin teillä on muutto?
Meil on onnistunut ihan hyvin joskus vaik kamaa on roudattu kahteen eri osotteeseen, muutto miehet vaan merkkas osotteet laatikoihin. Mä muutan parin viikon päästä KIVAA! :D
Mutta jos kuitenkin itse joutuu käymään tavarat läpi et mitkä menee mihinkin osoitteeseen, niin sittenhän se on ihan sama pakatakin itse. Mun mielestä siis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta jos kuitenkin itse joutuu käymään tavarat läpi et mitkä menee mihinkin osoitteeseen, niin sittenhän se on ihan sama pakatakin itse. Mun mielestä siis :D
Juu, onhan se noinkin. Meillä vaan oli viimeksi niin huiput muuttomiehet että kaikki onnistui. Lajittelivat jopa lasten lelut jotka olivat yhdessä huoneessa muutta uudessa osoitteessamenivät kahteen eri huoneeseen :)
 
Älkää.. Mäkin haluun muuttaa!!! :kieh: :D 2 kk käyty jo katteleen asuntoja, mutta jestas mitä lääviä täällä kaupunki tarjoaa... Muutto on rankkaa, mutta silloin saa tosi hyvin käytyä läpi kaikkea turhaa ja aina on ihana sisustaa uutta asuntoa! Tsemppiä teille muuttopuuhiin, minä jatkan asunnon etsintää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Älkää.. Mäkin haluun muuttaa!!! :kieh: :D 2 kk käyty jo katteleen asuntoja, mutta jestas mitä lääviä täällä kaupunki tarjoaa... Muutto on rankkaa, mutta silloin saa tosi hyvin käytyä läpi kaikkea turhaa ja aina on ihana sisustaa uutta asuntoa! Tsemppiä teille muuttopuuhiin, minä jatkan asunnon etsintää.
Meilläkin on ollut kirpparipöytä kovassa käytössä ja todella paljon on vaihtunut meille turha tavara rahaan, jolla sitten sisustetaan uutta kotia :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Älkää.. Mäkin haluun muuttaa!!! :kieh: :D 2 kk käyty jo katteleen asuntoja, mutta jestas mitä lääviä täällä kaupunki tarjoaa... Muutto on rankkaa, mutta silloin saa tosi hyvin käytyä läpi kaikkea turhaa ja aina on ihana sisustaa uutta asuntoa! Tsemppiä teille muuttopuuhiin, minä jatkan asunnon etsintää.
Meilläkin on ollut kirpparipöytä kovassa käytössä ja todella paljon on vaihtunut meille turha tavara rahaan, jolla sitten sisustetaan uutta kotia :p
miks teil menee kahteen osotteeseen ne tavarat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Älkää.. Mäkin haluun muuttaa!!! :kieh: :D 2 kk käyty jo katteleen asuntoja, mutta jestas mitä lääviä täällä kaupunki tarjoaa... Muutto on rankkaa, mutta silloin saa tosi hyvin käytyä läpi kaikkea turhaa ja aina on ihana sisustaa uutta asuntoa! Tsemppiä teille muuttopuuhiin, minä jatkan asunnon etsintää.
Me otettiin eka mitä tarjottiin, työn takia kun täytyy joka tapauksessa vaihtaa maisemaa. Alkoi yllättäen näyttää tämä nykyinen yksityisen asunto luxukselta...laminaattilattiat vaihtuu muovimattoon, iso makkari niin pieneen ettei sinne mitenkään mahdu parisänky |O Mua nyt harmittaa suunnattomasti, kun en tiedä miten nukkuminen järjestetään :| Tytölle se minimakkari ja me olkkarissa? Tosin sekin oli aika pieni, kaikki neliöt käytetty siihen keittiöön ja pesuhuoneeseen...

Ikinä ole niin huonoa pohjaratkaisua nähnyt, onneksi on sauna, parveke ja kunnon keittiö, niitä ei tässä nykyisessä ole. Mutta alkuun menee missä vaan, sitten kun on työnsyrjässä kiinni voi katsella muita. Ja jonottaa tietysti vaikka kaupunginkin isompaa :D

 

Yhteistyössä