huh hurjaa

Miltäköhän esikoista oottavasta mahtaa tuntuu nää jutut kun niitä kolmen synnytystä kokeneenakin saa väristyksiä :ashamed: vaikka ei ne itelläkään helppoja ole synnytykset olleet vaika eivät pitkiä olleetkaan :ashamed: :D
 
Ihan "sotajuttuina" otan nää kertomukset, värikynää on monessa mukana!! Itse en osaa pelätä synnytystä - kuinka voisinkaan kun en ole koskaan ennen synnyttänyt? Kun ei tiedä mitä odottaa, ei tarvitse edes pelätä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:02 balou kirjoitti:
Ihan "sotajuttuina" otan nää kertomukset, värikynää on monessa mukana!! Itse en osaa pelätä synnytystä - kuinka voisinkaan kun en ole koskaan ennen synnyttänyt? Kun ei tiedä mitä odottaa, ei tarvitse edes pelätä :)
Mie taas olen jättänyt synnytyspelkoni synnytyssaliin, vaikka synnytin vaikeasti ja pitkän kaavan kautta. Moni asia meni pieleen mutta käänsin asian niin että jos 2h sisään siitä olin jo ihan tolpillani ja 2kk sisään elämäni kunnossa niin mitäpä tuota enää pelkäämään! Nyt sitten odotan toki jännityksellä mutta eniten innolla toukokuuta, voi että, ihanaa SAADA synnyttää!
:flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:02 balou kirjoitti:
Ihan "sotajuttuina" otan nää kertomukset, värikynää on monessa mukana!! Itse en osaa pelätä synnytystä - kuinka voisinkaan kun en ole koskaan ennen synnyttänyt? Kun ei tiedä mitä odottaa, ei tarvitse edes pelätä :)
Tuo on oikea asenne. Synnyttäminen nimittäin voi olla ihana kokemus. Itse olen saanut kokea kivuttoman synnytyksen ilman lääkityksiä ja nautin joka hetkestä. 14 tuntia ja missään vaiheessa ei tuntunut, että olisipa jo ohi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 15:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:02 balou kirjoitti:
Ihan "sotajuttuina" otan nää kertomukset, värikynää on monessa mukana!! Itse en osaa pelätä synnytystä - kuinka voisinkaan kun en ole koskaan ennen synnyttänyt? Kun ei tiedä mitä odottaa, ei tarvitse edes pelätä :)
Tuo on oikea asenne. Synnyttäminen nimittäin voi olla ihana kokemus. Itse olen saanut kokea kivuttoman synnytyksen ilman lääkityksiä ja nautin joka hetkestä. 14 tuntia ja missään vaiheessa ei tuntunut, että olisipa jo ohi.
no eipä minullakaan pelkoja ole jäänyt
ainoastaan usko viime metreillä meinannut loppuu

:kieh: ja tarvitaanhan me naiset omat sotajuttumme :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:02 balou kirjoitti:
Ihan "sotajuttuina" otan nää kertomukset, värikynää on monessa mukana!! Itse en osaa pelätä synnytystä - kuinka voisinkaan kun en ole koskaan ennen synnyttänyt? Kun ei tiedä mitä odottaa, ei tarvitse edes pelätä :)
jotkut on herkempiä kuin toiset. joitakin just tuo tietämättömyys ja tilanteen tuntemattomuus pelottaa. joillakin kun on tapana haluta kontrolloida ja suunnitella kaikki, ja synnytys jos mikä on asia jota ei vaan voi etukäteen suunnitella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 21:04 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:02 balou kirjoitti:
Ihan "sotajuttuina" otan nää kertomukset, värikynää on monessa mukana!! Itse en osaa pelätä synnytystä - kuinka voisinkaan kun en ole koskaan ennen synnyttänyt? Kun ei tiedä mitä odottaa, ei tarvitse edes pelätä :)
jotkut on herkempiä kuin toiset. joitakin just tuo tietämättömyys ja tilanteen tuntemattomuus pelottaa. joillakin kun on tapana haluta kontrolloida ja suunnitella kaikki, ja synnytys jos mikä on asia jota ei vaan voi etukäteen suunnitella.
näinkin siksi olen odottaville tutuille sanonut että ei saa liikaa suunnitella ettei pety kun ei suunnitelmaa pystytäkkään toteuttamaan....
 

Yhteistyössä