Huh mikä palaveri takana

Kokoonnuttiin nyt isolla porukalla työpaikalla ja mietittiin miten mun työni suunnitellaan jatkossa kun lääkäri ei ollut mitenkään myönteinen vanhaan palaamisen suhteen. No siinä isot pomot ja minä mietittiin ja puhuttiin ja taas puhuttiin. Mihinkään tulokseen ei päästy nyt, mutta kenties tässä tulevaisuudessa (lähi tai kauko) jotain muutosta tulee tapahtumaan. Siihen asti menen siis omaan työhöni ja koitan pysyä terveenä kun eivät mitään myönnytystä luvanneet työnkuvaan. En oikein tiedä mitä ajatella :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:
ei kun saikulle vaan, jos pomot eivät tule vastaan!
kyllä kauhistuttaa tämä työelämä. palasin 3 vuoden kotona olon jälkeen takaisin työelämään elokuussa.
Työterveyshoitaja, joka oli mukana palaverissa, sanoikin jotta tule sitten sairaslomaa hakemaan jos et jaksa, itseäni en saa kuitenkaan laittaa likoon viimeistä voimanripettä myöten. Hyvä kun joku seisoo mun takana ja se on muuten hyvä fiilis, ei ole niin yksinäinen olo.

 
Alkuperäinen kirjoittaja moona:
saanko tiedustella mikä on fyysisesti esteeenä?
onko sinulla joku sairaus?
itse olen just pitkällä sairaslomalla.

Tulee vähän myöhässä tämä vastaus, mutta mun ongelma on selkä ja siellä välilevy nelosen ja vitosen välissä, tilanne oli vuosi sitten niin paha etten voinut edes kävellä ja nyt on kuntoutettu keskussairaalan laskuun ja kuntoutus jatkuu. Vuosia valittanut kuinka mulla on rangassa vikaa ja aina hoidettu lihaskireyttä, kun näin nuorella ei voi olla rankavaivoja vielä. Pelkkä surkastuma ei siis aiheuta mun rajoitetta työhön vaan se että sitä ei ole ajoissa alettu hoitaa oikein joka on saanut monta muuta asiaa menemään vikaan joita koitetaan nyt saada toimimaan paremmin, kuntoonhan en enää koskaan tule, mutta jotta pystyisin elämään mahdollisimman laadukkaasti niin sitä tässä tavoitellaan.
 

Yhteistyössä