Huhhuh.. perhe kasvaakin sitten urakalla kertalaakista...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Jepulis, eli meidän nuppusia kasvaakin tuolla mahassa sitten yhden sijaan kaksi kappaletta :eek: Ei ihme että olen näin iso jo nyt rv 12+4. Muutkin on mahani kokoa ihmetelleet.
Eli 2 pinnistä, istuinta autoon, syöttötuolia jne....
Olen onnellinen ja vielä vähän järkyttynyt, en tiedä kumpaa enemmän :D Sulattelemista tässä kuitenkin on...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja osanotto:
...kyllä se sitten helpottaa kun ne menee kouluun....
Tämä on pakko allekirjoittaa. Nyt jo aika helppoa kun kuopuskin kohta 5 vuotias. Kaverilla on 5 vuotiaat kaksostytöt ja heidän alkutaipaleensa yhdessä ei ollut todellakaan ruusuilla tanssimista!
 
,.,.,.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
itse menetin omat kaksospoikani rv:llä 18 :'(
Jokseenkin mautonta tässä yhteydessä "mainostaa" moista.
Olen tätä samaa mieltä. Miksi aina se surullinen asia pitää tuoda esiin? miksi tuotetaan huolta ja murhetta iloisesta uutisesta kirjoittavalle, koska sitä se kuitenkin tuo?
Jos haluaa kertoa oman surullisen tarinansa niin voisi aloittaa oman ketjun siitä mutta ei varmaan tähä Mitäs nyt-ketjuun

Onnea ap pienokaisita, molemmista :)

Ja lapsensa menettäneelle hali, olet kovia kokenut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Onnea paljon :flower: Meidan kaksoset ovat jo 11 v , muistan kun eilisen pv heidan odotusajan, synnytyksen ja vauva-ajan.
Minkälaista se oli? Varsinkin vauva-aika. Saitko paljon apuja vai jouduitko itse hoitamaan kaiken?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Onnea paljon :flower: Meidan kaksoset ovat jo 11 v , muistan kun eilisen pv heidan odotusajan, synnytyksen ja vauva-ajan.
Minkälaista se oli? Varsinkin vauva-aika. Saitko paljon apuja vai jouduitko itse hoitamaan kaiken?
Meilla olivat vauvana helppoja,, nukkuivat hyvin . Helvetti paasi irti kun lahtivat liikkeelle. Olivat 10 kk.

Meilla oli jo 2 vanhempaa sisarusta joten aika hulinaa se kylla oli.
 
---
mitä pahaa on kertoa oma surullinen kokemus? ei ap:lla ollut mitään ongelmaa tuon kommentin kanssa. Tuskin se turhaa huolta lisää sillä kyllä ap varmasti tietää sen myös, että keskenmeno/kohtukuolema voi tulla mutta yleensä kuitenkin kaikki menee hyvin :) On normaalia tuoda esiin oma suru, kun tulee puheeksi. Voimia vauvansa menettäneelle ja onnea ap:lle!
 
sini
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis tässähän taitaa mennä auto ja kämppäkin vaihtoon.
Riittääks niihin lapsilisät...? :D

*edelleen shokissa*
Vastata ei tarvitse kysymykseeni, mutta aina kiinnostaa monikkoraskaudet et oliko ihan luomu vaiko hoitojen seurauksena alkanut raskaus?
Itse meinaan olen käynyt lapsettomuushoidoissa eli alkionsiirrossa ja kaksi siirrettiin ja yksös raskaus alkoi, mutta uskomattoman monille on tulossa kaksoset hoitojen kautta.

Onnea paljon oli lapset miten tahansa alkunsa saanut, sillä siis ei ole merkitysta, mutta olen kiinnostunut asiasta omien kokemusten kautta.

Toivottavasti et pahastu
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
mitä pahaa on kertoa oma surullinen kokemus? ei ap:lla ollut mitään ongelmaa tuon kommentin kanssa. Tuskin se turhaa huolta lisää sillä kyllä ap varmasti tietää sen myös, että keskenmeno/kohtukuolema voi tulla mutta yleensä kuitenkin kaikki menee hyvin :) On normaalia tuoda esiin oma suru, kun tulee puheeksi. Voimia vauvansa menettäneelle ja onnea ap:lle!
Peesi.
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
mitä pahaa on kertoa oma surullinen kokemus? ei ap:lla ollut mitään ongelmaa tuon kommentin kanssa. Tuskin se turhaa huolta lisää sillä kyllä ap varmasti tietää sen myös, että keskenmeno/kohtukuolema voi tulla mutta yleensä kuitenkin kaikki menee hyvin :) On normaalia tuoda esiin oma suru, kun tulee puheeksi. Voimia vauvansa menettäneelle ja onnea ap:lle!
Asia ei suinknaan ole näin. mahdottoman moni odottava äiti ei tiedä kohtukuolemasta mitään. Nyt siitä on alettu puhumaan hieman enemmän, mutta vielä vuosi pari sitten oli hyvinkin pimennossa.
 

Yhteistyössä