***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Niin Amalialle vielä: älä välitä neuvolasta. Mullekkin oli tullut yli 800g/viikko ja sf-mitta oli sama eli 22cm. Mittas kolme kertaa ja joka kerta vähensi sentin, kun oli niin yli käyrien (eka 24cm) :eek: Sitten tuumas, että onkohan sokerit koholla kuin näin paljon on mitta... Kuitenkin sano, että nooh katotaan onko ensi kerralla jo rajojen sisällä. Luulen, että passittaa mut kyllä vielä sokerirasituskokeeseen.
 
hei vaan kaikille ja mukavaa itsenäisyyspäivää =) :wave:

ensiksi terveisiä tiistain ultrasta, vauva oli päivien/viikkojen kokoinen tismalleen. kaikki raajat heiluivat villisti ja oli kuulemma kaunis vauva.
anteliaasti pyllisteli myös ja TYTTÖ taitaa meille olla tulossa :D :heart: :heart:
mitään 100% varmuutta ei ole, kätilö vaan tokaisi että taitaa tyttö olla tulossa. mitään ulokkeita ei näkynyt haarovälissä :xmas: pojista pippeli näkynyt todella hyvin juuri sellaisessa pyllistysasennossa eikä epäselväksi ole jäänyt silloin.
on aika ihana olo kyllä, täytyy myöntää. :saint: :heart:
tosin vaikka synnytyksessä pojaksi "muuttuisi" tämä tulokas niin ihan yhtä odotettu ja rakas olisi.
en siis juokse vaaleanpunaista ostamaan ennen ku vauva syntyy ja todistetusti tytöksi sanotaan B)
joten kaikki hyvin täällä. vointi hyvä ja ruoka maistuu.. :whistle: :p
nettiyhteys edelleen poikki kotona, töissä olen taas :snotty:

voikaahan hyvin :wave: :hug:
palaan asiaan taas pian.

t. pulttis ja tyttö? rv 19+5 :heart:
 
Tyttimaaria toivon koko perheellenne jaksamista :hug: Olen niin pahoillani :'( Koettakaa jotenkin jaksaa :hug: :hug: voi miten kauheaa. kenenkään ei pitäisiä kokea tommosta.. :'( :'( voin vain kuvitella surun ja ikävän määrää..
 
Tyttimaaria :hug: osanottomme koko perheelle ja voimia paljon tästä eteenpäin jaksamiseen :'(

Pikaseen tulin täällä käymään ja kuulumiset lukemaan ja sit on viel tämmösiä uutisia :'(

Meillä tänään esikko viettänyt 4v synttäreitään :heart:

Dooris Oikein paljon onnea :flower: :flower: :flower: Perästä tullaan ;)

Ultrassa käyneille onnea iloisista uutisista :heart:

Piitsi ja Vilma 23+5(nimikin muuttui kun toi meidän neiti on ihan varma et hän saa siskon ja on ite päättäny nimenkin =) )
 
Tyttimaaria; täydestä sydämestä välitetyt osanotot koko perheellenne. Jaksamista ja voimia :'(

Piitsi:
Kiitos onnitteluista :hug: Juhlat menivät ihan nappiin, ja kun illalla oli mukava ajella kotiin päin, kun raketit paukkuivat; koko kaupunki osallistui näin meidän tapahtumaamme.. Vai olikohan syy jokin muu noille raketeille ? :LOL: Lauantaina on sitten vielä pippalot kavereille, kukaan tosin ei heistä vielä tiedä tulevansakaan muuta kuin pikkujoulua juhlistamaan =)

Meillä kaikki hyvin, paitsi eilen hääaterialla söin sitten raakaa kalaa huomaamattani :D Toivotaan, että matkalainen antaa hajamieliselle morsiamelle hairahduksen anteeksi ja kaikki on kuitenkin ok :eek:

Vapaapäivä tänään;-) Voisi kohta herätellä tuon rakkaan tuoreen aviomiehen ja viettää mukavan päivän yhdessä :hug: Ihanaa päivän jatkoa kaikille, ja piitsille vielä onnea omaan juhlaansa :hug:

Dooris ja sinttipoika 23+2
 
Tyttimaarialle syvimmät osanottoni, :'( itkuhan täällä tuli... :hug:

Dooris, aika harvinaisia on noi listeriaan sairastumiset.. Muistelen että 12 tapausta vuodessa koko väestössä, eli montako raskaana olevaa siinä on? 1, 2? Että erittäin todennäköisesti kaikki on vauvalla hyvin!
(itse aion jouluna kyl syödä itsekraavattua kalaa, kaupan vakuumipakattuihin en koske.. mut eiköhän ne hienossa ravintolassa ole kans muuta ku vakuumipakattua.)

...tänään lääkäriin, kattotaan mun poskiontelot ja pojan korvat. saa nähä. itte varmaan saan ainaki kuurin. sen verran on olot poskessa.... toivottavasti pojalla ei oo tulehdusta.

Anu ja rv 22+6

ps. musta on tullut naapurikyylä, meidän "ylätalon" (asutaan riviyhtiössä jossa kaksi taloa saman suuntaisesti) yhellä parilla on esikoisen la muistaakseni 11.12 ja oon alkanu kattoon joka aamu ja ilta et onko valot, entä auto pihassa.. sit mies saa kuulla joka päivä et ei ole vielä synnyttämässä! :ashamed:
 

Yhteistyössä