***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

Olisiko hyviä päiviä esim. 2.4.? Tai sitten 16.4.? Ja kellonaika, mikä sopisi ja mahdollinen varausaika? Voisi sitten hissukseen tiedustella, olisiko vapaata tuolloin ja tosiaan tuota hintaa. Ja pitäisikö kysellä tuota isompaa puolta, olisi sitten tenavillakin tilaa temmeltää, ellei ole karmean hintainen?

 
Sainkin juuri sähköpostia asiaan liittyen, liitän pätkän tähän, ei ole tosiaan hinnan kiroissa, jos vain vapaata löytyy; tosiaan kysyn sitä, kun päivä ja aika on "päätetty";

" Napapiirin tilat (sali + kahvio) on Kalevassa Kalevan kirkon ja
Sampolan lähellä. Sali voisi sopia teidän tarpeisiin paremmin kuin
pienempi kahvion puoli. Sali on siis yksi iso huone, jossa on samassa
keittiö. Siellä on 2 ruokapöytää, patjoja ja lattiatyynyjä, leluja,
pieni tramboliini, jne. Salia on käytetty niin vertaistuki- ym.
ryhmien kokoontumiseen, joogaan ja äiti-lapsi tanssiin ja myös lasten
syntymäpäiväjuhliin ym.

Salin käytön hinnasta sovitaan aina erikseen riippuen vuokraavasta
ryhmästä (onko yksityinen hlö, yhdistys, tms.). Teidän kohdalla hinta
olisi tod.näk. 5e/tunti tai jos olette pidempään (esim. "koko päivän",
niin sitten voitaisiin sopia joku sopiva könttäsumma."

Eli miltä vaikuttaa?

Dooris
 
Just katselin tuota napapiirin kalenteria;
siellä on äitiysvaatekirppis 16.5. klo 10-13, ehkä sen jälkeen tietty olisi mahdollista, esim. klo 14, jos antavat tilan niin lyhyellä välillä? Tuo seuraava viikonloppu on sitten pääsiäinen, silloin tuskin onnistuu, ja siitä eteen päin me ainakin olemme todennäköisesti jo veneellä, eli silloin enää me emme Väinön kanssa varmaan pääsisi. Tai sitten huhtikuun lopulla?
 
Minäminäminä kans olen tulossa mukaan! Ja tuo paikka kuulostaa todella hyvältä, sen pari kilometriä kävelee ihan hyvin. Ja oikein hyvä ajatus ruokailla siellä sitten samalla. Ajankohdasta sen verran, että Dooris pääsiäinenhän on jo huhtikuussa. Mutta mulle passaa näillä näkymin milloin tahansa. Esim. just se 2.5. tai myös 23.5. tai miksei myös helatorstai 21.5., mikä on myös mun synttäripäivä. Ja mullahan on ikää niin paljon ettei kellään! Niin että elähän sinä Dooris huoli, sinä olet vielä nuori.

Asiasta kymmenenteen, oltiin Otson kans tänään taas värikylvyssä ja kun oltiin kotimatkalla poika 14v. soitti hätääntyneenä, että meidän koira oli saanut jonkun kohtauksen. Oli sätkinyt ja kuolannut ja kun poika oli yrittänyt mennä lähelle niin oli vaan murissut, mitä ei kyllä tavallisesti koskaan tee. Kun pääsin kotiin oli tilanne jo ohi, pitkät kuolaviikset vaan vielä oli suupielissä. Soitettiin kahdellekin eri eläilääkärille, mutta meinasivat ettei muuta kun nyt seuraillaan, todennäköisesti epilepsia. Tosi tympeä jäädä vaan odottamaan seuraavaa kohtausta. Pitänee kuitenkin vielä yrittää saada vaikka ensi viikolle aika, että nyt edes ottaisivat verikokeet, ettei se nyt sitten johtuisikin jostain muusta. Saa nähdä saako tuo poika illalla unta kun niin säikähti, sillä kun on aina ollut vaikeuksia nukahtaa jos joku asia vaivaa.

Mutta hyvää viikonloppua kaikille, en varmaan huomenna ehdi konelle.

 
Puella;
Mä oon ihan sekaisin, älkää välittäkö näistä sekoiluistani :LOL: Viime yön valvoin taas, kun kissa huusi.. Täytyy viedä se piikille.. Koitin sinnitellä ensin niin kauan että tulisi kevät ja maa sulaisi sen verrran, että saisi sen haudattua, mutta ei näytä hellittävän.. Pakko kai se on tehdä.. Vanhalla rouvalla on ikääkin jo 17v :'(

Eli meille käy ainakin toukokuussa ihan mikä lauantai tahansa, paitsi se viimeinen eli 30.5., milloin vain eniten porukkaa saataisiin kasaan ;)

Josko kirjoittelisi huomenna enempi, josko vaikka nyt saisi nukuttua, hope so :ashamed:

Dooris-sekopää ja Väinö
 
Heippa, pikaisesti vaan: meille käy mikä tahansa toukokuun lauantai ja tuo napapiirin tila kuulostaa tosi hyvältä! Kiva idea olisi järkätä sinne jotain syötävää. Ja ikää mulla on 32 vuotta, eli ihan tyttönen en ole minäkään enää :)
 
Hei piiiitkästä aikaa :wave:

En tiedä muistaako täällä kukaan... taisi olla syksyä, kun viime kerran kirjoittelin, soseiden syöntiä silloin harjoiteltiin perunaporkkanaa tms. ... voi niitä aikoja. Tuttuja nimiä täällä näyttää vielä olevan ja kiva, että huhtihiput vielä on pystyssä.

Tuossa pikaseen silmäilin sivuja ja ensiksi Lyylle onnittelut plussasta :hug: Onko täällä muita jo raskautuneita?

Täällä tuntuu lapsoset nukkuvan jo hyviä yöunia. Meillä Jimi vielä kerran yössä heräilee syömään (joskus kakskin)... rintamaidolla vielä mennään. Nyt oon pikkuhiljaa aloittanut vierotuksen eli n. neljä kertaa päivä saa rintamaitoa... loppumaito sitten purkeista. Pakostahan nuo yösyönnit sitten loppuu imetyksen myötä.

 
Moikka!
Mulle kans näillä näkymin käy mikä tahansa lauantai toukokuussa. Tosin ehkä kaveri pitää synttärit joku viikonloppu, mut se on vielä niin ehkä eikä välttis estä päivällä teidän kans tapaamista.. Iltariennot sit tosin jäisi.. Mulla ikää 28v eli taidan olla joukon nuorin!? :whistle:

Jaahas, täytyy mennä "hoitamaan" poikia. Palaillaan.

Anu ja Arttu 11,5kk
 
Huomenta

Meillä herra heräs jo varttia vaille kuus |O ikinä ei oo heränny noin aikasee. No mä oon jo siivonnu,pessy pyykit ja herra on ekoilla unillaan,et jotain hyötyä aikaisin heräämisestäkin on ;)

Joo tosta tapaamisesta. Ei kyl oo pahan hintanen ton tilan vuokraus ja meille ainakin näillä näkymin käy toukokuussa mikä tahansa lauantai.

Mut nyt kahvin juontiin ja mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

baby dream ja Topi 11,5kk
 
Pikaisesti sain lukaistua. Ollaan mummolassa ja vietetään tänä viikonloppuna synttäreitä etukäteen, täyttää vasta 9.4. Mutta välimatkan takia näin parasta.

Tuo 5-6 dl on maitotuotteita, siihen lasketaan jogurtt, viili yms. Vettä ei. Nestettä tulee myös ruoan mukana. Jos tuntuu ettei saa tarpeeksi nestettä niin kannattaa seurailla vaippoja, ihoa, suunlimakalvoja yms. Ja helteellä lisänä tietysti janojuomaksi vesi.

Me ei olla tulossa tapaamiseen. Aloitan työt toukokuussa enkä varmasti muutenkaan lähtisi kahden lapsen kanssa matkustamaan pitempää matkaa yksin.

Sanmar ja poitsu 11,5 kk
 
Pikaseen vaan tulen ilmoittautumaan treffeille!!

Meille käy näillä näkymin mikä vain päivä. Ikää mulla 32 v eli taidetaan suurelta osin olla samaa ikäluokkaa. Älä siis turhia huoli Dooris. Paikka kuulostaa minusta kivalta, sillä pitkämatkalaisena on mukava olla muualla kuin ostarin auloissa.

Huvikummun vääpeli ja Vilma
 
Olisiko kaameasti soraääniä, jos lyödään lukkoon sitten esim. tuo 16.5.? Silloin tilan saisi klo 14 alkaen käyttöön. Ja mihin asti varattaisiin?

Nyt mentävä öljyämään lattiat, vein Väinön juuri hoitoon, että saan tämänkin homman joskus tehtyä... ;)

Dooris
 
Dooris kuulostaa hyvältä. Ehdin sitten vielä aamujunalla. Ja pitäiskö varata joku 3-4h? Paljonko meillä juttua riittää?

Meillä piti sitten tehdä raskas päätös ja luopua koirasta. :'( Kohtauksia tuli lisää ja aina sen jälkeen oli kovin sekava ja levoton. Ja joka kerta vei aina vaan kauemmin kunnes tilanne normalisoitui. Yritti jopa näykkiä minua ja miestäkin kohtauksen jälkeen. Lopulta ei enää hennottu katsoa toisen kärsimystä vaan päätettiin päästää pois. Eikä uskallettu ottaa sitä riskiä, että purisi jotain lapsista. Kova paikka, varsinkin lapsille, vaikka kyllä nekin hyvin ymmärsi ja hyväksyi päätöksen, näkihän ne itsekin miten toisella oli paha olo. Tämä se aina on näiden lemmikkien kanssa se raskain juttu!

Dooris miten teidän kissa?

surullinen Puella
 
Puella: :hug: Kyllä tuo kissa tuossa vielä on, olen harkinnut ja harkinnut, mutta.. se on ollut minulla kuitenkin jo 16 vuotta, kamala siitä on luopua.. Vaikka kai se kohta pakko jo on :'(

No niin, itselleni ei sitten sovikaan tuo 16.5., sain sitten eilen kutsun kaverin tupareihin ja tiettykin juuri tuona päivänä... Tää on siis niin tätä.. Jos tosiaan se olisi tuo päivä, silloin en pääse, mikä muu päivä käy kyllä miulle =)

Nyt aamupalalle. Ihanaa sunnuntaita kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Heissan :wave:

Meillä Topi nukkuu nyt aamuisin puol kasiin tais mennä sekasin kellojen siirrosta :LOL: mut parempi niin ku et herää kuuden ja puol seiskan välillä |O

Puella :hug: varmasti oli vaikea luopua koirasta mut parempi niin.

No mikäs päivä sit sovitaan se tapaaminen? Meille käy ihan mikä lauantai vaan toukokuussa.

Mut mukavaa alkanutta viikkoa kaikille

baby dream ja Topi
 
:wave: tooosi pitkästä aikaa!!!

Tätä tää työelämään paluu sitten on, aika ei riitä muka mihinkään :headwall:
Olentässä miettyny sitä tapaamista ja olisi kyllä kiva tulla, varsinkin jos se on Tampereella, täältä knummelta pääsee vaikka junalla kätevästi....kunhan vaa sattuisi vapaa viikonloppu silloin :x
Meillä on neitillä syömis ongelma :( ei suostu syömään juuri mitään, eikä varsinkaan syötettynä, ite haluaa syödä sen mitä syö ja pullosta vaan joisi velliä tai korviketta, kun ei suostu oikeeta maitoo juomaan ei millään :headwall: jugurtti ja juusto kelpaaa mut siihen loppuu sitten ne syömiset :ashamed: Tarhassa syö vähän paremmin mut siellä ei suostu juomaan muuta kun vettä kun ovat tarjonneet normi maitoo eikä tuttipulloo anna siellä :/
Tää on välillä niin vaikeeta et hoh hoijjaa vaan ;)

Mutta tuossa tuo nyt haluaa jotain kun repii äitiä puntista :LOL: yritän käydä nyt useemmin et tietäisin missä mennään tapaamisen suhteen :D olisin kyllä mielellään myökin tulossa =) (niin ja 34v olen mä, et silleen)
 
Heippa, meillekin tosiaan käy mikä tahansa toukokuun lauantai, olisihan se kivaa että Dooriskin pääsisi mukaan.

Täällä pähkäilen imetyksen lopettamisen kanssa, tuntuu että voisi olla hyvä hetki kohta lopettaa kun poika juo ihan mielellään Tuttelia pullosta, mutta jotenkin ei raaskisi millään. Pelottaa vaan, että poika ehtii johonkin uuteen tissitakiaisvaiheeseen ja homma muuttuu vaikeammaksi jos en kohta lopeta. Tällä hetkellä imetän aamulla, illalla ja pari kertaa yöllä... Loppuisikohan tuo yösyöminen, jos lopettaa imetyksen kokonaan, vai alkaako poika pyydellä pullomaitoa öisin?

Viljaliina ja poju vajaa 11kk
 
Nyt olisi reissu tehty ja synttärit vietetty. Oma lahja annetaan vasta oikeana syntymäpäivänä. Jaa jotain uutta tutkittavaa sinnekin. Leluja ei onneksi tullut kuin muutama.
Minä imetän enää vain iltaisin. Turha varmaan haaveilla että jättäisi viimeisen imetyksen itse pois, vuoden kieppeillä jätän sen sitten pois. Meillä menee juomana piimä, puuro tehdään maitoon ja saa puuron kanssa jogurttia sekä välipalaksi viiliä. Joskus vielä jälkiruokana viiliä.
Meillä mummot antoivat jo nuorimmallekin pääsiäismunan ja pääsiäiskarkkia. Ollaan kyllä päätetty ettei vielä saa, joten isoveli saa syödä nekin pois.
Mutta nyt aamukahville.

Sanmar ja poitsu 11,5 kk
 

Yhteistyössä