Huhtikuiset 2020

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja AE, 27.07.2019.

1. Wheelchair Mama

Wheelchair Mama Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Jenpulla voimia ♥️ toivottavasti ensi viikolla löytyisi syke ja pieni olisi vain saanut alkunsa myöhemmin kuin on luultu.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  2. Mimmmuliini

Mimmmuliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    29
    Paljon voimia Jenpulla!
    Mä kävin eilen päivystyksessä pienen verenvuodon takia, mulla oli sitä myös viikko sitten yhtenä päivänä. Pyyhittäessä tuli siis verta, ei siteeseen asti. Ei mitään voimakkaita kipuja. lääkäri käynnistä ei oikein ollut hyötyä, käski seurailla tilannetta ja tulla uudelleen jos alkaa kivut tai vuoto lisääntyy. Näin ei nyt onneksi oo käynyt. Varasin ensi maanantaille varhaisultran. Sitä nyt sitten kuumeisesti odotan. Kun ensimmäisestä raskaudesta ei mitään vuotoja ollut, vaikea uskoa että tämä voisi olla ihan harmitonta :cry:

3. pinky

pinky Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    14
    Lupailin vielä palata tänne. Sen verran ilmoitan tilanteestani, että varmistusultrassa tosiaan ei löytynyt sykettä. Lääkkeellinen tyhjennys on nyt tehty ja elämän täytyy jatkua. Toimenpide ei fyysisesti ollut rankka, mutta henkisesti joudun nyt keräillä itseäni ja nousta täältä.

Toivon teille kaikkea hyvää matkallanne. Toivon ettei kenenkään tarvitse käydä keskenmenoa läpi <3

4. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    143
    @Jo- Mäkin kauhistelin sitä painoa, mutta hoitaja oli hyvin ymmärtäväinen. Hänkin sanoi ettei paino saisi nousta samalla tavalla kuin normaalipainoisella mutta sitä nyt seurataan. Ensi kuun alkupuolella mulla on myös sokerirasitustesti johon arvelinkin että menen. Viimeksi mun arvot olivat erinomaiset joten odotan kyllä jotain samankaltaista.
    @Jenpulla Tuo oli se mitä minäkin pelkäsin varhaisultrassa kauheasti! Meillä ei tullut huonoja uutisia mutta olin varautunut siihen kyllä. Nenäliinat ja aurinkolasit olivat mukana varmuuden vuoksi! Toivottavasti saatte selkoa asiaan mahdollisimman pian! Tsemppiä♥️

5. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    143
    Kiitos @pinky tsempeistä! Ei me tällaisia uutisia haluttu sulta mutta näin kohtalo sitten päätti teille. Paljon voimahaleja ja toivottavasti saatte surra hetken aikaa rauhassa. Seuraava pysyy sitten matkassa mukana, eikö vain!♥️

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. Jenpulla

Jenpulla Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    7
    Kiitos kaikille lohdun sanoista ❤️ vaikeaa tästä tekee vielä se, ettei kukaan muu tiennyt raskaudesta kuin minä ja mieheni. Vaikeaa nähdä lähimmäisiään tai olla töissä kun täytyy esittää normaalia. Tälläkin hetkellä töissä nieleskelen kyyneleitä. Onneksi tauko ja saan olla yksin. Meidän oli tarkoitus kertoa raskaudesta tämän varhaisultran jälkeen. Mietittiin jopa hauska tapa millä asia paljastetaan molempien perheille..

Anteeksi kun kirjoitan nyt tänne näitä synkkiä ajatuksia. Tuntuu, että täytyy saada purkautua jonnekin. Mies kyllä kuuntelee ja suree asiaa kanssani, mutta hänelle tämä ei kuitenkaan tunnu olevan niin suuri menetys kuin minulle. Eikä hän tätä fyysisesti joudu kokemaan,mikä varmasti tekee asiasta erilaisen surra.

Palaan viikon päästä kertomaan lopullisen tuomion kun ollaan käyty kontrollissa.
    Teille kaikille haluan vielä toivottaa kaikkea hyvää ja iloitkaa pienistä ihmeistänne ❤️

• Ihana! Ihana! x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. pinky

pinky Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    14
    Olen niin pahoillani. Tiedän mitä käyt läpi. Mekään ei oltu kerrottu kenellekään mutta lopulta päätin kertoa muutamalle läheiselle koska asian läpikäynti yksin kävi sietämättömäksi. Koen että se oli hyvä ratkaisu. Nyt on pari ihmistä jonka edessä ei tarvi olla vahva, ei tarvi esittää mitään.
    Jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta kannattaa miettiä helpottaisko jos asiasta kuitenkin puhuisi jollekulle muullekin miehen lisäksi... voimia teille!

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  8. Cantaloupe

Cantaloupe Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Sain myös keskenmenon eilen, joka tänään varmistettiin ultralla. Ensi viikolla polille tarkistuttamaan kohdun tilanne.
    Voimia myös sinulle!

9. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    143
    Voi hurja miten paljon keskemenoja ja tuulimunaraskauksia tässä huhtikuisissa on tullut! Toivottavasti nyt loppuisi nämä huonot uutiset täällä! Tsemppiä ja voimahaleja teille, tiedän tunteen varhais km kokeneena mutta en voi kuvitella miltä tuntuu käydä ultrassa ja saada näitä uutisia... ♥️ On kuitenkin tärkeetä kertoa tästä läheisille. Voi olla että joku siellä on käynyt läpi ihan samaa, mutta ei ole halunnut kertoa. Keskustelu voi tehdä hyvää...

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  10. Cantaloupe

Cantaloupe Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    On kyllä ollut hurjasti! Mutta toivottavasti te muut saatte vauvat sitten huhtikuussa syliinne ❤️

11. pinky

pinky Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    14
    <3 sanoja ei ole <3 voimia teille

12. Unicorn

Unicorn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    44
    No ei ollut kivoja uutisia. Kyyneleet vierii kaikkien teidän menetystenne vuoksi.
    Olen syvästi pahoillani. ❤️
    Kovasti tsemppiä teille kaikille. ❤️

Meitä kohtalotovereita on paljon. Kuten joku yllä sanoikin, kannattaa jutella jollekin hiukan ulkopuolisemmallekin.

Toivottavasti me kaikki saamme vielä joskus elävän nyytin syliin. ❤️

13. Unicorn

Unicorn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    44
    Heipsan

Olikos täällä muita kovan pahoinvoinnin kanssa? Mulla se tosiaan hankaloitti nukkumistakin monta viikkoa. Nyt oli muutama päivä niin, että ekaa kertaa heinäkuun jälkeen unohdin koko asian ja olin aivan super happy. Ei olisi pitänyt nuolaista ennen kuin tipahtaa. Tänään olo on aivan kammottava... Onko kellään ollut jatkuvaa pahoinvointia, pieni paussi ja taas alkuun? o_O

Entä tää päänsärky? Ei minuutin taukoa siinäkään. :cry:

Huomenna on onneksi neuvolalääkärille aika. Valivali!:ROFLMAO:
    10+5

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Mimmmuliini

Mimmmuliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    29
    Mulla on aika jatkuvaa pahoinvointi ja oon oksentanut useamman kerran päivässä. Yritän tasaisesti syödä, kun verensokerin lasku kai pahentaa asiaa, mutta oikein mitään ei tee mieli kuitenkaan. Nyt RV 7+6.
    Kohta lähden tästä varhaisultraan, jännittää ihan hirveästi!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Unicorn

Unicorn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    44
    Tuu sit kertomaan miten meni! ❤️

Mä en kertakaikkisesti saa helpotettua tätä mitenkään. Oon kokeillut syödä tunnin välein, parin tunnin välein, ihan pieniä määriä.. Kaikki kikat kokeillut netistä. Sitten kun vielä on muutenkin vatsa huonossa kunnossa ja rajoittaa syömistä, niin ei oo montaakaan artikkelia, joita edes saa alas. Ärsyttävää...
    Toivottavasti tää loppuu... 13. viikolla ilmeisesti valtaosalla loppuu.

Jotenkin tuntuu, että elämä on silkkaa valitusta ja pelkoa tässä kohtaa. :unsure:
    Ehkä sitä pahimpien riskiviikkojen jälkeen uskoo, että vuosien taistelussa ollaan nyt vihdoin ja viimein voitolla. :D:love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  16. Lumikko84

Lumikko84 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    14
    Mulla oli ekassa raskaudessa kova päänsärky viikkoja, lopulta menin hierojalle joka osasi tehdä taikoja ja särky loppui. Edes särkylääke ei auttanut ennen hierojaa.

Tänään oli eka neuvola 9+4.sain neuvolatätin suostumaan kokeilemaan josko sydänäänet kuuluisi ja yllätys ne sieltä löytyivät parin minuutin etsinnän jälkeen. Kyllä taas helpotti mieltä. Ja ymmärrän etteivät mielellään edes etsi niitä tässä vaiheessa jos ei kuulu niin monelle odottajalle voi olla rankka ja stressaava kokemus.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  17. Unicorn

Unicorn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    44
    Oliko se hieronta tyyliin joku niska- ja hartiahieronta? :)

18. Lumikko84

Lumikko84 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    14
    Niskaa, hartiat ja päätä hieroi. Ajattelin että on humpuukia käydä mutta niin vain katosi yhdessä hieronnassa särky.

19. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    143
    En osaa kuvitella miltä tuo pahoinvointi tuntuu! Itse olen päässyt helpolla tähän asti, ja odotan kokoajan että jotain tulee. Vielä reilu 3 viikkoa nt ultraan :) sillä aikaa istun kerran viikossa dopplerin kanssa ja yritän kuunnella onko syke jossain.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi