***HUHTIKUISET Lokakuussa***

Piipa75 meille ei Vaasassa kerrottu rakenneultrassa sukupuolta, oli tosin ns. tavallinen ultra ei 4-d. Eli todellakin on mahdollista "pimittää" tietoa.

Itsellä ollut koko päivän pää kipeä ja silmät tuntuvat kuivilta. Tullut itkettyä niin paljon kaverin puolesta :snotty: .

Edelleen surullinen Poppeliini 121+6 (huomenna taas poksuu =) )
 
Heippa kaikille!!
Vieläkö mahtuu uusi mukaan?:)
Olen ollut tuolla toukokuisten puolella, kun luulin la:n menevän toukokuun alkuun pitkän kierron vuoksi mutta ultran mukaan LA on 22.4.2009:)

Olen täällä myös välillä käynyt salaa lukemassa mutta nyt päätin myös ilmoittautua mukaan.

Lyhyesti taustasta:
Olen 23-vuotias ja esikoista odotan. Takana yli vuosi yritystä ja teroja olen myös syönyt. Onnellinen yllätys tuli 19.8 kun plussa piirtyi testiin:)
Viime viikolla kävimme np-ultrassa ja siellä kaikki näytti olevan hyvin, oli kyllä niiin ihana kokemus :heart: Tänään tuli myös tulos siitä veriseulasta ja kaikki senkin mukaan normaalisti. Nyt odottellaan sitten seuraavaa neuvolaa joka on 4.11 koska silloin kuunnellaan ensimmäistä kertaa sydänääniä:) Ai niin ja tosiaan Kätilöopistolle suuntaan synnyttämään :)

Ainakin Poppeliinin kanssa samoissa mennään:) huomenna myös täällä viikot poksuu :heart:

Ihanaa odotusaikaa kaikille :flower:

Hope ja vielä nimetön pikkuinen 12+6
 
Empuuu, no me mennään kyllä sitten tosi lähekkäin näiden ultrien kanssa :D mulla oli myös np-ultra viime tiistaina :D tosi ihana oli se kätilö joka mulle sattui.
Mulla on ollu nyt jo useamman viikon ajan tosi suuria ongelmia syödä lämmintä ruokaa iltapäivisin ja iltaisin, ja sitä hankaloittaa vielä se että mulla on nälkä melkein koko ajan! Nytkin piti hakea jäätelöä ja melonia kun maha kurnii koko ajan :D
 
HoPe22, apua! Oltiinkohan samaan aikaan? Me oltiin heti aamusta. :D Mulla oli ihan ok kätilö, aika vähäsanainen ja nopeasti teki ultrauksen (10min). Viime vuonna km-raskaudessa oli tosi mukava kätilö, taisi itsekin herkistyä kun ruudulla näkyi kuollut alkio. :/ Ootko sä Helsingistä vai? Mä Vantaalta.

Mä rouskutan tässä tuorekurkkua. :p Ihan kohta nukkumaan.

rv13+3
 
Toivotaan, asutaan Länsi-Vantaalla Pähkinärinteessä. Minne päin te muutatte? Minäkään en tunne täältä ketään, ollaan asuttu reipas vuosi. Pk-seudulla olen asunut kohta kolme vuotta, Kainuusta kotoisin. :)
 
Empuu, mulla oli iltapäivällä se ultra sillon tiistaina, joten ei ihan samaan aikaan olla rakennuksessa oltu. Mulla se kätilö oli tosi semmonen rempseä ja puhelias että multa kyllä jännitys hävisi heti kun sen tapasin :) Ultraus ei kyllä mullakaan hirveän kauaa kestänyt.
Mä asun myös Vantaalla, mutta idän puolella.

Joo, mullakin alkaa jo silmät painua kiinni kun oon viime yön nukkunu niin huonosti kun ärsyttävä yskä vaivaa :/ onneksi ei ole aamulla aikaista herätystä :)
 
Kuittailen ja olen tainut unohtaa toivottaa onnea synttärisankareille :flower: ja tervetuloa uusille :wave:

Tekstiä tulee niin paljon että pysyy paremmin perässä kun laittaa väliin "merkin" että mistä on jo lukenut =)

Ai niin tosta ultrasta Meilläpäin siis hyvinkäällä on kaiketi käytäntö, ettei kerrota jos vaikka nähtäisiinkin sukupuoli ultrassa... ihan niinku tavis rakenneultrassa. Jotkut tutut ovat saaneet tietää, kun on ilmeisesti vahingossa ultraaja ääneen ajatellut.

Meinasin ostaa tänään muuten kaupasta semmoisia unisex värisiä vaatteita, mutta maltoin vielä mieleni. Täytys oikeen kattoo, että minkä verran tuolla on semmoisia molemmille sopivia ja ennenkaikkee mitä kokoja ennenkuin alkaa hirveesti ostelemaan lisää... Kun ei esim, hirveesti kannata ostaa pieniä eikä kyllä vähän isompiakaan, kun voi sitten synnytyksen jälkeen ostaa niitä vaaleanpunaisia, jos tarpeen (luulen kyllä että sukulaisilta ja kavereilta niitä kanssa tulee ihan kiitettävästi, ettei ite ainkaan ihan heti tarvi ostaa :) )

Tälläistä tänne, piti vaan nopee tulla merkkaa ja nyt tuli taas aika hyvä romaani :ashamed: :whistle:

Hilipatuinen
 
Huomenet :wave:

Tervetuloa uudet :flower: :heart:

Heti omaan napaan. Hyvin menee, mutt menkööt. Tää olo on jotain aivan järkyttävää. Nukkunu oon maximissaan kolme tuntia. Normaalisti oisin apteekin tyhjentäny kaikista dropeista, mutt nyt tuntuu ettei saa ottaa yhtään mitään tätä oloa helpottamaan. Kauankoha joutuu vielä kärsimään :/ Yskänlääkkettä on pakko hakee. Pakkohan sitä on olla jotain sellasta mitä saa raskausaikana syödä. Kertyy räkää kiitettävästi kurkkuun ja henkiki oikein vinkuu sen takia. NYt en voi syödä edes yksiä limaa irrottavia veteen liuotettavia tabuja. Voi ARGH! :headwall: Yleensä oon nenäsumuteilla pystyny pitämään hengitykseni auki, mutt nyt joutuu vaa kärsimään. Että voi raskaudesta joskus jotain huonoakin löytää silloin kun on kipeenä. En tykkää yhtään. Tää oli nyt tätä valitusta, mutt olo on niin kehno. Töihin kyllä meen, ku on enää tämä ilta.

Viikonloppuna ois kansalaisopiston kurssiki, mutt taitaa jäädä menemättä. Pitäsköhä soittaa toimistoon ja kysyä tartteeko kurssista maksaa jos on kipeenä eikä pääse menemään. Jotenki tuntus järjettömältä, ett pitäs maksaa, koska et voi ennakkoon tietää ootko sillon kipeä vai et.

Näköjään valivali koko ajan :D

Ai niin, eilen sit jouduin töissä kieltäytymään yhdestä hommasta ja sanomaa, ett niitä hommia ei kannata tarjota jatkossakaan. Syytä en sanonu. Sit pari ihmistä sai siellä tietää, toinen kaveri "siviilissäkin", mutt toinen pelkkä työkaveri. Tota toista en oo ees nähny, ku ollaan eri vuoroissa, joten en siks hällekää ollu vielä kertonu.

 
:wave: Kurkkailen tuolta maaliskuisten puolelta. Niin laiskottaa näinä päivinä, ettei muuta tule tehtyä kuin surffata netissä ison osan päivästä... :ashamed:

Huomasin, että olette puhunut Buranasta ja Paracetista. Varmaan jo tiedätte, mutta kyseessä on kaksi eri lääkevalmistetta. Buranassa (myös mm. Ibumax) on vaikuttava-aine ibuprofeeni ja Paracetissa (Panadol) paracetamoli. Kummallakin on useita rinnakkasvalmisteita. Koska ovat eri vaikuttavia-aineita, ei käyttöohjeetkaan ole samat :)

Muuten, paljon onnea ja onnekasta odotusta teille kaikille! :flower:
 
Huomenta vaan kaikki :wave:

Täällä taas yskään herätty jo tähän aikaan :headwall: kerrankin kun olisi saanut nukkua pitkään!

Toivotaan, tervetuloa Vantaan puolelle asumaan =)

JääKyynel, mulla kans on tosi inhottava kuiva yskä ja nenä tukossa ja kysyin maanantaina neuvolassa kun kävin että mitä yskänlääkett voisi ottaa ja mulle ainakin sanoi että mitään yskänlääkettä ei voi ottaa raskausaikana :/ sanoi vaan että jos tulee keuhkoputkentulehdus niin sillon saa antibiootit mutta yskänlääkettä ei saa edes lääkärinmääräyksestä. Suositteli vaan juomaan esim. kuumaa mustaherukkateetä ja syömään eucalyptus pastilleja. Mutta jos jostain löydät jonkun sallitun yskänlääkkeen niin vinkkaa tännekkin päin :D
 
Huomenta!

Tänään on se päivä, vihdoinkin! Iltapäivällä on np!!!!!Hitsi et ootan sitä ku hullu puuroo...
Saa nähä pysyykö LA samana vai muuttuuko.
Mä sain eilen mun ystiltä monet äippähousut ja onpa kyllä niin kiva nyt kun on housuja mitä pitää. Ainoo ongelma näissä on se, et mä olen paljon lyhempi entä tää mun kaveri, niin lahkeet on pitkät, mut kyllähän näistä selvitään.

:hug: jaksamista kaikille jotka kipeenä!!!

Mut nyt poika tarhaan ja sit voi jotain kehittää et aika kuluu...

buam 12+1
 
HoPe22 Ensinäkin onnittelut poksuista. Tuota vähän pelkäsinkin. En tiedä kannattaako sitten sinne apteekkiin turhaan mennä, paitsi jos hakis Panadol Hotia. Pitää siis tyytyä lääkitsemään itseä jatkossakin kuuman veden + hunajan kera ja noiden kurkkupastillien. Onneks noitakin on sokerittomina versioina. Yöllä menee kuitenkin muutama, ku aina herätessä tarttee ottaa yskänkohtauksen takia.

Tän taudin kans kyllä pärjää päivät, mutt yöunia häiritsee ja pahasti. En kyllä tätä toivo kenellekkään! Ikävä kyllä liikkeellä vaan tuntuu olevan ja on näköjään todella sitkeää sorttia.

Nyt jos yrittäs mennä syömään puuroa (mulle uus juttu näin aamuisin, kun ei oo aamuviikkoa) ja kattelemaan töllöä. Ukkeli vaa vetelee tyytyväisenä hirsiä, vaikka silläki lentsu, mutt ei näin paha...ainakaa vielä.

JääKyynel ja Tuittu 15+2
 
Huomenta!

Uusille tervetuloa! :flower:

Jääkyynel Toivottavasti olo paranee pian! Tympeää. Ja kun ei mitään oloa helpottavaa lääkettä saa ottaa. Muistan vieläki ku esikoista ootin ja ihan hirveessä flunssassa olin, eikä mitään helpotusta siihen saanu. HoPe22 Jaksamista myös sulle yskän kans.

buam Onnea ultraan! :)

Poppeliini Voimia sinulle. :hug: ja ystävällesi tietysti myös. Todella kauhea, surullinen tapaus. :'( Niinhän se on, että mitä tahansa voi käydä. Ei auta kuitenkaan ruveta pelkäämään..

| .) Ihan hyvä olo. Maha kasvaa ja vauva potkii. Nyt tunnen jo liikkeessäkin nuo vauvan pikku potkut, aikaisemmin vaan istuessa tai maatessa. Onhan se ihanaa!
Tänään poksuukin, rv 16+0! Ei oo enää kauan rakenneultraan! :heart:
 
Hei Huhtikuiset!

Minä täällä taas, se takinkääntäjä joka mieluummin jakaa näitä raskausasioitaan toisten lapsettomuudesta kärsineitten kesken.
Kyllä seuraan kuitenkin teidänkin meininkiä ja kuulumisia!

Kirjottelin tänne viimeksi viime viikolla Yebille, kun hänkin jäi kiinni sikiöseulonnassa.
Hänelle halusinkin sanoa, että täällä meni kaikki hyvin - lapsi on poika ja kromosomeiltaan terve. :D Kamalasti toivon, että teikin selviätte säikähdyksellä! :heart:

Voikaa hyvin kaikki huhtiäidit!

Toivoopi Bee ja Ee-poitsu rv 13+5
 
Terve terve :wave:

Ensimmäinen tauti tässä raskaudessa iski pari päivää sitten. Lapsilta tarttui räkis ja nyt nokka vuotaa, ei ole makuaistia, päänsärkyä, kurkkukipua ja yskää. Onneksi lapset on isänsä mukana pohjoisessa mummia moikkaamassa. Saan sairastaa yksin.

Olette puhuneet rakenneuä sukupuolitsekkauksista. Tietääkö kukaan pk-seudun tilannetta, kerrotaanko Jorvissa sukupuolta vielä? Pari vuotta sitten taisi olla niin että vain Jorvissa kerrottiin tämä asia. Mitenkäs nyt mahtaa olla :/ Mulla rakenneuä on 9.11 mutta mennään sitten joskus rv25 Felicitas-klinikalle taas tarkempaan rakennetutkimukseen. Siellä se sukupuoli sitten tulee viimeistään esille.

Tunsin eilen ensimmäiset pari liikettä :heart:

 

Yhteistyössä