Huhtikuisia 2011?

Et ole Tsirpukka vielä testannut vai? Mulla eka plussatesti torstaina ja la tein uuden, sellaisen joka näyttää viikot hedelmöityksestä; tulos 1-2 vk. Sain lasketuksi ajaksi 3.4. tai 7.4 riippuen kummalla kerralla on tärpännyt. :) Toivottavasti teillekin tulee toivottu tulos!
 
En oo testannu vielä,ootellaan.
3 keskenmenoa poikien välissä (12v ja 2v) niin hirvittää ja tuo kuopuksen raskausaika oli omalla tavallaan kauhiaa,kun koko ajan kyttäsin jotta onhan vaavi hengissä :/ .
Koitan tsempata :saint: ,ois niin ihan saaha se iltatähtönen :D
 
Meillä myös Sipsuttelija kyseessä olisi pikkukakkonen (ensimmäinen tyttö -08). Tsirpukka, voi harmii että olet noin monta keskenmenoa joutunut kokemaan, ei ihme että olet "varuillasi". Itelläkin on olo, ettei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa... Oon kertonutkin jo lähipiirillä, ei mulla mikään pysy salassa...
 
Tarkottaa sitä että alkio hipasee kohdun seinää, jollon raskaushormonia alkaa erittymään. Testit positiivisia ja oireet mut sit alkaa vuoto eikä ultrassa näy mitään. Ne menee heti alkuunsa kesken, sekottaa vaan ihmisen pään positiivisilla testeillä.

Mut nyt ainakin oon ihan hyvällä mielellä. :) Ihan erilaista ku kempparikierroissa, olo muutenki todella tyyni ja seesteinen.
 
Voi ei, uskallankohan kirjoittaa vai tuleeko huonoa karmaa?! :whistle:
Eilen testasin haamun apteekin omalla testillä ja First Signal antoi negan. Tänään apteekin omaan testiin hailakka viiva tuli oikeestaan vasta testiajan jälkeen (noin 5min). Jotain siellä taitaa tapahtua kun viivat tulee mutta pelottaa kamalasti tuo kemiallinen raskaus! Menkat on myöhässä 5-6päivää...
Edellinen raskaus mulla meni kesken vk10 niin siksikin pelottaa! Mutta jos tää totta on niin laskettu aika ois 1.4.
 
Piti tulla onnittelemaan uusia huhtikuisia :heart: :flower:
Itse kirjoittelin huhtikuisissa 2010 ja tossa vieressä sitterissä tuhisee pieni poika tänään ikää 4kk =) poika siis päätti syntyä muutaman viikon etuajassa,eli tosiasiassahan meillä on maaliskuinen vauva,mutta huhtikuu oli kuitenkin meidän kuu :D
jotenkin niin hurjaa ajatella että nyt jo uusi huhtikuisten pino,niin se aika kuluu...
Onnea odotukseen teille kaikille :heart:

Hemmi ja poika 4kk
 
Hemmi näköjään jo ehtiny tänne kommentoimaan B)

Piti tulla minunkin kurkkaamaan tänne, itse olin kans huhtikuisissa 2010 ja meidän pojan LA piti olla 6.4, mutta hätäsenä miehen aluna päätti tulla tasan viikkoa etuajassa ja näin ollen ihan maaliskuun lopussa syntyi :) Herra Aurinkoinen täyttääkin lauantaina 4kk :heart:

Suuren suuren onnittelut teille kaikille plussista ja tarrasukkia matkaan :flower: :heart:

JääKyynel ja Herra Aurinkoinen kohta 4kk :heart:
 
Minä kans toivon pääseväni tähän ketjuun :)
Mitään takeita ei tosin ole, sillä nyt vasta dpo 2 :LOL:
Oviksen siis bongasin ja toiminta on ollut sen mukaista :whistle:

Itse kirjoittelin tuolla elokuisissa, mutta uutena vuotena sain keskenmenon... Nyt siis uusi yritys.
Pitäkäähän peukkuja :wave:
 
Kiva että uusiakin on tänne tullu ja toivotaan että tulee lisää! Mäkin menin hätäpäissäni uuden testin vielä ostaan ja siitä tuli ensin nega ja sit vasta reippaasti testiajan jälkeen oli jotain tosi haaleaa havaittavissa (ja silloin olin kastanut tikun vielä uudelleen). Ihan siis sen takia halusin testata kun oli vuotoja. No, nyt on vielä uusi testi aamuksi. Perheeni taitaa pitää mua jo hulluna, toivottavasti täällä vielä ymmärrystä riittää! :LOL:

Ihanaa myös kuulla että huhtikuiset 2010 on hengessä mukana! Toivottavasti meillekin kaikille "palkinto" vielä luvassa!

Päivitys seuraavana päivänä: aamulla digitesti ja kyllä siinäkin luki "raskaana". Jei! B)
 
Mulla kans on viiva vahvempi, lähes yhtä vahva ku kontrolliviiva ja tänään piti menkkojen alkaa mut ei oo näkyny. Olo on pahoinvoiva, rinnat ihan kamalan kipeet ja arat, väsyttää, närästää ja tuntuu repäisykipuja.

Pitäskö tästä pinosta tehdä virallisempi? Monesko, ikä ja sairaalatietoi ja sellasia?
 
Tervetuloa myös Lime26! Sullahan Napakissa on jo paljon oireita, mulla ei mitään vielä. Paitsi turvonnu olo, mutta en tiedä johtuuko raskaudesta vai yleisestä lomaylensyönnistä ym. ;)

Mun puolesta voidaan tehdä pinosta virallisempi, ite en oo vaan hyvä tekeen noita listauksia... Mun tiedot: la omien laskujen mukaan n. 3.4., toinen lapsi, ikä 30, synnäriä en oo vielä päättäny Kättäri vai Naisten klinikka. Onko jollain muuten kokemuksia, kumpi kannattais ottaa. Mulla oli eka synnytys Kättärillä mikä meni ihan ok mutta esim. kivunlievitystä ei ehditty ja jotenkin tekis mieli kokeilla ehkä tätä toista vaihtoehtoa tällä kertaa...
 
Voi, täällä on jo tosiaan huhtikuisten 2011 pino! Itsellä vähän vajaa vuosi kun tosiaan tein +-testin ja tuolla tuo tämän vuoden huhtikuinen tuhisee tyytyväisenä. Onnittelut kaikille plussanneille =) . Kevät on ihan kiva aika saada vauva, ei oo heti helteet kolkuttelemassa B)

Poppeliini ja Eetu 3kk+
 
Täällä olisi yksi huhtikuisen odottaja. Ikää 28-v, esikko syntynyt 5/09 ja nyt sitten toista odotellaan saapuvaksi 3.4. Taustalla yksi keskeytynyt keskenmeno. Oireita on lähinnä väsymys ja semmoinen yleisällötys, mutta eiköhän se tästä lähde taas liikkeelle. Esikoisesta oksensin rv 16 asti, jotan ihan samaa en kyllä nyt haluaisi kokea :x

Pitäisikö pistää pystyyn ihan kunnon pino listoineen kaikkineen?
 
Täälläkin yksi huhtikuisen odottaja. Maanantaina plussasin ekan kerran ja eilen vielä varmistelin. Ikää on 27 vuotta ja esikoista odottelen. Laskettua aikaa en vielä pysty sanomaan, kun kuukautisten mukaan se olisi jo maaliskuun lopulla, mutta kierrot ovat olleet pitkiä ja siksi uskonkin, että hedelmöittyminen olisi tapahtunut noin kaksi viikkoa sitten ja la olisi sitten huhtikuun alussa.

Oireina vatsan nipistely, jatkuva pissahätä, rintojen arkuus ja väsymys.

muoks. Oletteko jo muuten soitelleet neuvolaan?
 

Yhteistyössä