Huhtikuu 2005

DIRT
Pääkaupunkiseudulta ollaan. toista lasta ei suunnitelmissa vähään aikaan, puhutaan siis vuosista :whistle: ja vuorotyössä olen, kuten myös mies. järjestellään niin ettei ole iltavuoroa yhtäaikaa ja ajoissa haetaan pois päiväkodista =)
 
Campura
Heips! Täällä olis kanssa yksi huhti-neiti Eli tasavuosi tuli 15.4 täyteen.Kävelty on jo kymmenkuisesta. Hampaita on jo viisi ja hiuksia niukasti. :ashamed: Reipas ja iloinen hulivili olen luonteeltani. Sanoja tulee äiti, kissa,hei hei ja anna eli kaikki oleellinen osataan jo sanoa. Nukkuminen sujuu suhteellisen hyvin pääsääntöisesti. Yö unet alkaa n.21 ja loppuu 8-9 aamulla. Siihen yhdet tai kahdet päikkärit vähän riippuu päivästä.Ruoka maistuu hyvin vaikka sirpakka olenkin. 1-vuotis neuvolassa mitat 73 cm ja 8600g.
 
Huomenta kaikille!

Meidän ukkeli oli 1-v. neuvolassa 79,5cm ja 10,1kg. Sutjakka jätkä on. Äitiinsä tullut. :D

Mitenkäs teillä kesää vietetään? Meillä ei ole kummallakaan miehen kans kesälomaa, joten töissä ollaan ja lapsonen hoidossa. Meillä on myös oman kodin osto ja sen remontointi edessä heinäkuussa. Onneksi löysimme hyvän remonttimiehen hommia tekemään, niin ei itse tartte paikanpäällä olla koko ajan.

Jätkä on nyt aamu-unilla, joten jää äitillekin vähän omaa aikaa. Se kyllä taitaa mennä, ku alkaa tiskaamaan.

Kertoilkaahan teidän kuulumisia.
 
Mamma ja tyty05
Meidän tyttö on syntynyt 6.4.05. Kävellyt n. 10,5kk vanhasta, nyt "juoksee" pitkin taloa ja kiljuu kovaa ja korkealta. Sanoja tulee joitakin esim. äiti, täti, titi(isi), pappi(pallo), anna, tiitti(kiitti)jne. Hampaita on 11, poskihampaita tuli kerralla 3. 1-v neuvolassa koko oli 76cm ja painoa 9,5kg. Iloinen ja kiltti lapsi. Kehua voisi vaikka kuinka. :D Omapäinen, aivan selvä oinas. Tietää mitä haluu. Osa kiukutella ja sotkea todella hyvin. Sotkeminen etenkin on todellinen bravuuri.
 

Yhteistyössä