Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

Moikka!

Täällä yksi onnellinen plussan saanut :D Eilen testasin ja samantien tuli niin tumma viiva ettei epäilyksiä jäännyt :D

26v / Kät / toinen / 1.4 tosin en mene taakuusen tuosta LA.sta koska kierto ei vielä vakiintunut esikon jäljiltä, aloittelen nyt täällä, jos sopii, ja siirryn vaikka sitten muualle jos tuleekin maaliskuulle laskettu aika.


Oireita on pieni etova olo välillä, ei ainakaan vielä kovin häiritsevä. esikosta oli jo pahempi tässä vaiheessa.

Neuvolaan voisin soitella tässä muutaman viikon sisään ja olishan se ihana käydä siellä varhaisultrassakin :heart: viimeksi käytiin joskus rv 8

Manna ja Papu 5+1 (?)
 
Jee, uusia tulee koko ajan lisää :heart: Ompa kiva juttu :)

dada No höh :/ Onko ne samoja testejä vai jotain vähemmän herkkiä? Varmaan kannattaa aamupisusta testailla uudelleen vielä. Mitä jos se virtsa ei vaan ole ollut nyt viimeisellä kerralla tarpeeksi kauaa rakossa? Kyllä se vielä vahvemmaksi muuttuu, toivotaan ainakin niin :hug:
 
snowball: samoja testejä juu.. voihan se olla sekin ettei se virtsa ollu ehtiny siellä tarpeeks kauan olla/ ettei ollu tarpeeks vahvaa.. jää nähtäväks..
mä varmaan tän jokusen pv oon pois tästä pinosta, ilmoittelen :)
 
Huomenta ja tervetuloa uusille :)

dada pidän ainakin peukkuja että plussa vielä vahvistuisi.

Tääl on herätty närästyksen jälkeen ihanaan sunnuntaiaamuun. Ns. menkkajuilinnat loppu eilen, ihanaa ku ei satu mahaa koko aikaa. Pientä vetoo välil tuntuu munasarjassa. Rinnat on viel arat ja suurentuneet, pitää aina välil testata et sattuuko =) Olo on tyyni ja oksettava.

Napis ja Elmo 4+4
 
Huomelta kaikille! Ihanasti nämä plussat lisääntyy =)

dada Toivottavasti viivat vahvistuu, pidän peukkuja d =) b

Täällä löytyi vielä kaapin pohjalta yks viikollinen digiclearblue ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa eli jst niinku pitääkin! Ekan haamun sain 25.7, silloin oli kp 26/28-29. Vahva plussa 27.7 eli kp 28/28-29. Eli uskottava se nyt on :LOL: Ainoa oire on alaselkäsärky...etenkin iltaisin.

Talitintti ja Toukka 4+4
 
Onnea kaikille plussanneille!! Minut voinee poistaa listalta, vuotoa ollut kokoajan melko runsaasti ja eilen kun testasin niin todella todella haalea viiva oli havaittavissa. En oikein jaksa uskoa et raskaus jatkuisi. :( Onnea teille muille odotukseen!
 
Tervetuloa uusille! :)

soap :hug:

Täällä edelleen kummat fiilikset raskauden suhteen, välillä tulee hirmuinen epäilys onko tämä totta ollenkaan (siitä huolimatta että menkat on jo reilusti yli viikon myöhässä...) Piti ostaa huomiselle aamulle varmistus testi, josko siinä se plussa vielä näkyisi. Ehkä sitten vois jo uskoa? :)
 
Milas
Hei vaan! Minä nyt sitten seurasin An-nieta tänne huhtikuisiin :D Iltapäivällä tein testin ja ihan selkee plussa sitten tuli. Ja varma olo oli itellä jo muutenkin. Nyt sitten vaan toivotaan sormet ristissä että matkalainen pysyy mukana laskettuun aikaan asti. Tietoja itsestäni 31v/Oys/ kolmas. Laskettu aika siinä 6-8 päivä, vähän vaihtelee millä laskurilla katsoo. Mitään vahvoja oireita ei oikeastaan ole. Vatsassa paineen tunne, tissit vähän arat ajoittain (ja isommat sanoo mies). Pahoinvointi on aikaisemmissa alkanut viikolla 6 (paitsi raskaus joka meni kesken, siinä ei tullut pahoinvointia lainkaan). Minä siis odotan kovasti sitä örkki-oloa koska se on ollut lupaava oire :whistle:
 
soap :hug: harmin paikka, olen pahoillani :(

Milas Mulla oli sama juttu, kesken menneessä ei ollut mitään oireita, joten nyt odotan sitä kunnon pahoinvointia tulevaksi... Vaikka se ei mitään kivaa ole, mutta jotenkin sitä oli silti onnellinen kun niitä oireita oli kunnolla.
 
Tervetuloa Milas ja onnittelut plussasta! :flower: :)

Mun oireita on ollut menkkamaiset kivut alavatsalla, rintojen aristus (ja turvotus!), aivan ääretön väsymys sekä eilen illalla oli öklö olo, vaikka en tässä vaiheessa vielä odottanutkaan sellaisia oireita (varsinkaan illasta? aina puhutaan aamupahoinvoinnista...). Nytkin kamppailen väsymystä vastaan, vaan taidanpa luovuttaa ja mennä ajoissa nukkumaan. :)

Huomenna 5+0 jos testi vielä plussan mulle näyttää. :)
 
Minäkin myös: 32v/K-HKS/kolmas/4.4
Sain viikko sitten JYMY-YLLÄTYKSEN. Menin ehkäisyneuvolaan koska alavatsaani "vihloo" hassusti. Otettiin kaikenmoisia kokeita, myös raskaustesti, ja PAM!! OLET RASKAANA!! Erottiin miehen kanssa kaksi viikkoa aiemmin. Pureskeltuani asiaa, pohdittuani vaihtoehtoja, olen päättänyt pitää vauvan, kävi miten kävi suhteessa lapsen isään. Hänelle lapsi on ensimmäinen ja on asiasta innoissaan. Sain tammikuussa 2010 keskenmenon, jonka jälkeen yritettiin saada uutta alulle, muttei tärpännyt. Tavallaan kai unohdin koko ehkäisyasian kun ajattelin ettei sitä nyt sitten meille tarkoitettu. Ja nyt siis näin. Pää on aika kovilla, epäuskoinen ja ehkä hiukan myös pelokas olo. Yritin neuvolasta kysyä pääsisinkö sinne varhaisultraan, mutta täältä sanottiin että vain jos on jotain "oireita"? Pitäiskö siis ehkä yksityiselle mennä??
 
pai78 :eek: No jo on ollut sulla tilanne, on siinä voinut hetken olla puulla päähän lyöty olo. Mutta hienon ratkaisun teit :heart: Ja ei täälläkään varhaisultraan pääse ilman vuotoja tms, mutta yksityiselle ajateltiin mennä. Kyllähän se vähän maksaa mutta jos reilulla satasella saan jo aiemmin kun viikolla 12 tietää onko masussa elämää, niin se on sitten koko rahan arvoista. Esikoisesta käytiin myös ja helpotti kummasti oloa.
 
pai78 tervetuloa ja eiköhän ne asiat siitä järjesty vaikka erosittekin. :) Itse varasin varhaisultran yksityiseltä, gyneltä jolla olen muutenkin käynyt normaalitarkastuksissa. Haluan vaan tietää että kaikki on ok ja kohdussa todellakin joku asustelee :)

Napis ja Elmo 4+5
 
Milas
An-nie joo, tuo aamupahoinvointi on aika harhaanjohtava :D Mulla oli molemmista lapsista ympäri vuorokauden kestävä pahoinvointi. Paheni iltaa kohden. aamulla ennen kuin nousi sängystä oli hetken hyvä, mutta sitten taas... en oksentanut, mutta jatkuva kuvotus ja yökkäily. Se ei oo kivaa, mutta jos se tarkoittaa että vatsassa kaikki on paremmin kuin hyvin niin antaa öklön tulla. Mulla on veriryhmä Rh- ja se on ehkä suurin mikä mua pelottaa. Jos mun elimistö hylkii mahdollista plus veriryhmän lasta ja aiheuttaa siksi keskenmenon tai muita komplikaatioita.
 
Tervetuloa pai78! Toivotaan että asiat järjestyy parhain päin. :)

Kaksi viivaa tuli testiin edelleen. Tosin hieman haaleampana kuin toivoin. Ihan selkeä viiva se on, mutta ei läheskään kontrolliviivan vahvuinen, kuten ei edellinenkään... Uskaltaisikohan sitä jo neuvolaan soitella... :x
 
Ilmoittaudun joukkoonne! Täällä plussattu tänään 7 vuoden yrityksen jälkeen ja toinen clomi-kierto toi tuloksen! :heart: Eka haamu oli 3pvää sitten ja siitä 2 seuraavaakin oli todella vaaleita,hädin tuskin erotti,mutta digi sanoi että raskaana 1-2 ja uskon nyt siihen.Enkä aio testata enää uudestaan,jos km tulee niin tulee,en aio ressata uusien testien viivojen värillä tms. etukäteen sitä. :) Täytyy kuitenkin sanoa,että en kyllä koskaan uskonu,pääseväni tänne,mutta nyt olen täällä ja toivottavasti aina huhtikuulle saakka. Onnea kovasti teille kaikille!

Kertokaa,mitäs nyt kun plussa tuli?Millon varataan neuvola?
*muoks* Ja yksityiselle varhaisultraan?In-Tiimisssä 93e ja muissa yksityisssä ei mainita ollenkaan raskudenseurantaa..


26v. /KYS/Esikoinen LA 11.4.2011 :heart:



-Tipetsu ja Onni-Ilona 4+0-


*MUOKS*

Heti kyllä tuli mieleen,että mites töissä? Mulla on endometrioosi-tausta ja oikeessa muniksessa n. 3-4cm endometriooma,joka vihoittelee kun nostaa painavaa,niin entä jos raskaushormonit ei saa ihan hetkeen sitä nujerrettua ja se puhkeaakin,niin tuleekohan km??!!Olen töissä kaupassa,enkä pelkästään kassalla,vaan purkamassa esim. lihakuormia hyllyyn tai painavia banaanilaatikoita nostelemas jne.
Pomo on niin p*rseestä,että se tarttuu heti asiaan,jos näyttää yhtään hitaalta purkaminen.Itse kun ei edes tee muuta kuin kyttää.. Mä oisin kyllä niin valmis saikkuilee heti,koska en kestä töissä ihan oikeesti ja nyt vielä tämä ihana raskaus,niin tekispä mieli vaan maata sohvalla ja odottaa masun kasvua! :) :heart:
 
Heippa!
Täällä edelleenkin jännätään et pääsenkö teidän joukkoonne :wave:

Oisin vähän tiedustellu teiltä, että missä vaiheessa teillä on oireet alkaneet?
Mulla on ollu nyt 3 päivää ihan järkyttävä väsymys. Siis jotain ihan kamalaa, tänäänkin torkuin/nukuin 2,5 tuntia töiden jälkeen... Ja jos biologiaa uskoo, niin mahdollisen alkion olisi pitänyt kiinnittyä vasta eilen :eek:
 
Hei muut mammat!

Täällä olisi yksi uusi plussannut. Eilen illalla tein testin, sanoin miehelle että ei tullut kuin yksi viiva. No päätin vielä kerran katsoa ja liuskatestiin oli ilmestynyt haaleaakin haaleampi viiva, joka näytti siltä että paistaa vain läpi. No tänä aamuna kiireellä painelin apteekkiin ja ostin CBn näytti vahvan plussan! :heart: :heart: No nyt odotellaan ihmeissään vielä muutama viikko ja sitten varhaisultraan katsomaan köllötteleekö pikkukakkonen oikeasti masussa. Toivotaan että on mukana ja pysyy aina huhtikuulle saakka! =)

Sitten vielä tietoa itsestä päiviteltäväksi.
Eli 21v / 2. lapsi / LA 6.4 / asutaan tukholmassa

Pikkis ja Mini 4+5
 
Tervetuloa Tipetsu ja onnea pitkään odotetusta plussasta!! :flower: :heart:

Itsekin tänään kuumottelin töissä, kun on kanssa fyysisesti hyvin raskasta (hoitoala), että miten mahtaa pienen käydä. Vihloo muutenkin mahaa niin että en oo ihan varma onko siellä kaikki hyvin. o_O

Noopu Pidän peukkuja :)

P-i-k-k-i-s Tervetuloa ja onnea plussasta! :flower:
 
Sain ajan ultraan yksityiseltä 17.8. Sinne asti pitäis jännittää. Olo on KAMALA kokoajan, en tiedä mitä tarkoittaa AAMUpahoinvointi kun mulla se kestää 24h/vrk. Ens viikolla neuvola, vaikka siellä ei mitään "suuria" tapahdukaan, on silti ihan kiva mennä. Mies tahtoo tulla jokapaikkaan mukaan, mikä on toisaalta ihan kiva juttu! Toisaalta sekin vähän hämmentää koska tosiaan ollaan erottu. Mielialat vaihtelee salaman nopeesti. Itkettää-naurattaa-ahdistaa yms. Onneks on paljon ihania ystäviä... Kaikille onnellisille onnea plussista. Ilmottelen sitten mitä ultrassa sanotaan, HUI!!
 

Yhteistyössä