Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

Vähän oon kateellinen niille joilla nappula on jo sylissä mutta kyllä me perästä tullaan.

Tänään oli lääkäri ja painoarvio meijän nappulasta oli melkein tasan 3kg. Syntyessään sitten sellanen 3,5 kg jos normaalisti kasvaa. Pissa oli vaihteeks puhdas ja kaikki muut arvot normaalit.
Rt:ssä ollut jo sieltä viikosta 26 lähtien. Pois tulemisen merkkejä ei oo nappula näyttäny ensinkään. Lääkäri arvioi että täydet 40 viikkoa mennään ellei ihmeitä tapahdu. Kohdun suu ei näytä merkkejä avautumisesta tai edes pehmenemisestä.
Ässät on ollu kovassa kokeilussa ilman tuloksia tosin.
Mietiskelin käviskö akupunktiolla kokeilemassa tuota käynnistämistä... Oliko jollain tästä kokemusta? Toimiko?
Meillä tosin viikkojen puolesta ei mikään kiire olis lasta ulos saada. Kiire on lähinnä äipällä joka on ihan hermoheikko kun nappula ei välillä liiku tunteihin eikä tähän auta mikään makoilu tai makean syönti. Edes mahaa heiluttamalla ei kaveri lähde liikkumaan jos ei ole sillä tuulella. Tästä olenkin saanut säännöllisiä ahdistuskohtauksia ja olen lähes varma että tässä käy tosi köpelösti jos lapsi pysyy vielä 3 viikkoa sisällä.

Onneksi sitten kun kaveri liikkuu niin liikkuu sitten kunnolla ettei tarttee alkaa laskemaan kymmeneen =)

Netsuli ja Papunen 36+6 huomenna poksuu 37 viikkoa :heart:
 
Onnittelut Scalalle!

Mä tässä jo tänään vähän pelästyin, että nyt se touhu alkaa. Yskäisin autossa ja housuihin lirahti todella paljon jotain. Mutta se tais olla vaan pissaa (mulla on ollut melkein koko raskauden virtsankarkailua). Ennen autoon istumista olin nostellut todella painavia kauppakasseja ja ajattelin, että ois jotain vaikutusta mutta siis ei. Mies lähtee huomenna kavereittensa kanssa ulos ja yhdelle keikalle, mutta on puhelimen päässä koko ajan.

Ässistä Tänään mä imuroin ja se aiheutti kireyttä vatsaan. Sauna on just päällä. Esikoisen kanssa ässät ei aiheuttanu yhtikäs mitään, vaan perunoiden kuokinta. :) Nyt ei valitettavasti siihen ole tilaisuutta :)

Chili ja Frendi rv 36+5
 

Yhteistyössä