Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

Poks 16+0:heart:
Kauheesti taas tekstiä tullu, pikasesti vaan kuulumiset. Vauvan liikkeet on kadoksissa,mutta pikkuinen on ilmeisesti masussa niinpäin, että potkii mun selkään ja istukkaan päin. Kävin neuvolassa pyörähtämässä samalla kun vein reseptejä uusittavaksi, tyypin sydän pompotti hienosti. Eilen jomotteli alavatsaa aika kovasti. Mä oon kyllä touhunnu niin paljo tässä parin viikon aikana, että vähemmästäkin.. ja ylläri,migreenit taas koventunu kortisonikuurin jälkeen, ***ttu tätä piinaa..

Fb:ssä minäkin päivittäin käyn, enemmän ku täällä. Taidanpa liittyä ryhmään. sinnlosko ylläpiti?

Kääk, huomenna on meidän häät, nyt alkoi jännittämään.. painun tästä silittämään vaatteita..
rocket ja kakkonen 16+0
 
Viimeksi muokattu:
sinnlos sai myöskin täältä suunnalta pyyntöä.
eikös se ryhmä nyt sit salainen ollu, ettei rupea onnitteluita pukkaamaan?
ollaan edelleen venytelty tätä kertomista :ashamed: keksin itelleni aina kertomisajankohdan, jonka sitten jälleen ohitan :D heh, ehkä sitten taas ensi viikolla.

heituska 18+5
 
Sinnlos laitoin kans kaveripyynnön.

Mar-i no hui kun tolleen on päässy käymään jo näin aikasin.Nyt otat vaan tosi iisisti!!

rocket Onnea huomiseen jos en muista huomenna...ja tuskin sä huomenna käyt hirveesti lueskelee :p

NeliApina ja projekti 15+6
 
Moi!

Kun meillä on ryhmä FB:ssä, niin toivoisin, että myös jäsenlista on salainen. Muuten voi olla ilmeisesti vaara paljastua.

Kävin tänään neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä, kun olin huolestunut. Kaikki ok pikkuisella. :heart: Aamu alkoi ihanasti. Ehkä tässä nyt voisi keskittyä nauttimaan raskaudesta (vaikka pahoinvointia onkin) ja lopettaa stressaaminen.

Sukupuolen selvittämisestä: Jorvissa sanottiin, että sukupuolen katsominen ei kuulu rakenneultraan, mutta kyllä he nyt sen voivat katsoa, jos sitä toivomme.
 
sinnlos Laitoin kaveripyyntöä tulemaan feissarissa =)

äizikkäKirjoitin yv:tä sulle mut tää kone hävitti kaiken :mad: Kirjoittelen sulle kuhan saan hommat kotona sille mallille et kerkeen pidempään istahtaa koneelle.
 
ette kyllä nyt jumitu sinne facebookiin ku itse boikotoin sitä niin en muuten kuule mitään juttuja!!! :(((
Voiko vielä tuntee vauvan mahassa? mietin vaan ku oon 16. viikolla... vai tunteeko ne jotka on aikasemminkin saanu lapsen niin aikasemmin? että tunnenko mä vasta myöhemmin?
 
Juu jos se jäsenlista on salainen, niin voinpi liittyä sinne fb porukkaan myös. :saint:

Pakko antaa propsit Mariahille kun boikotoit, jotenkin kunnioitettavaa! :flower: heh.
Ite meinasin kans etten moisiin liity, mut kas kummaa..

..mentävä on..
 
Heip,

Mä en välttämättä taida FB ryhmään liittyä. Lähinnä siksi, että musta tuntuu turvallisemmalta täällä, nimimerkillä kirjoittaa. Työni ja elämäni on sellaista, että haluan jonkin verran yksityisyyttä suojella, joten luulen että passaan sen FB:n nyt ainakin toistaiseksi. Ainakin mun pitää harkita sitä hetki.

Haluaisin kuitenkin kovasti, että keskustelu jatkuisi täällä. Tää on mulle melkein ainoita paikkoja, joissa näistä jutuista jutella.

Missä niitä masukuvia on? Mä en osaa oikein vissiin käyttää tätä systeemiä, mutta en tajua ollenkaan missä niitä kuvia voi katsella. Onko se joku toinen keskusteluketju vai mitä? Osaaks joku auttaa? Mullakin oma maha pullahtanut jo muutamia viikkoja sitten oikein kunnolla. Se on sikäli huvittavaa, että odotan esikoista. Ja useinhan sanotaan, että esikoisen kanssa maha jotenkin tulisi esiin myöhemmin. mutta mulla on jo oikein kunnon masu! :)

Täällä vointi on säilynyt kohtuullisena, mutta yhtenä aamuna taas oksensin. Se tosin jäi yhteen kerteen, mutta kuitenkin. Pahat olot vähän tulee ja menee, mutta eivät ole kokonaan kadonneet. Syöminen on sellaista kauhun tasapainoa koko ajan. Mutta muuten alan olla jo jaksavampi ja silleen. Töihin olen suunnitellut palaavani joulukuun alusta. Sit ehtisi olla tasan 3 kk duunissa ennen mammalomaa. Mutta tämä kaikki siis jos ei uusia vaivoja ilmene tai pahoinvointi ota takapakkia.
 
Mä passaan kans fb:n. Haluan pitää nimimerkkini anonyymina, mikä ei fb:ssa käynnin jälkeen enää välttämättä sitä ole. Toivoisin että jutustelu pysyis täällä ettei tarttis etsiä uutta. Toisaalta luulis että moni mielummin tilittäis arkaluontoiset asiat muuten kuin omalla nimellään.
 
Santtu Kyllä mä ainakin myös täällä käyn :wave: Ja niit masukuvia voi kattoo ja lisäillä itekki tuolla masukuva ketjussa... Ihan tässä odotuspuolella siis on kaks masukuva pinoa:toinen alle rv20 ja toinen yli. Käy kurkkaa.
 
Minä tahon myös pysyä nimettömänä, joten vaikka fb:ssa turhan paljon käynkin, niin tämän jutun jätän väliin. Toivon myöskin että keskustelu jatkuu myös täällä!

Mulla oli eilen aika paha päivä voinnin suhteen, aamulla piti pitkästä aikaa oksentaa ja muutenki oli huono olo pitemmän aikaa, ei ruoka maistunu ku illalla vasta. Edellisenä yönä oli jo maha jotenki ahdistavan tuntonen. Tänään sit taas varsin loistava olo, ruuat on menny tuosta vaan alas ilman mitään ongelmia. En mitään pahimpia ole kyllä kokeillukaan, aamu/päiväpalaksi karjalanpiirakkaa, välillä sit karkkia :)ashamed:) ja ruuaksi naudanlihakeittoa. Keittoa oisin voinu syödä isommankin annoksen, mutta kun loppui... :D

Voiko jatkuvasta (pari kertaa päivässä) "doppleroinnista" olla jotai haittaa? Ei ainakaan luulis...mut taidan silti vähentää viimestään sitte ku liikkeet varmasti tunnen.
 
Minäkin tykkään käydä täällä paremmin kuin fb;ssä joten luulen että kyllä meitä "päivittelijöitä" varmaan riittää tännekkin asti.

Tänään taas poksuu, 16 tasan.

Tänään sain taas tuntumaa töissä kun puin 2-vuotiasta yhteistyöhalutonta lasta pihalle.
Vedet tirsasi silmiin kun mahaa repäisi niin pahasti ja edelleen on hiukan hellänä.
Työkamut onneksi sanoi että jättää suosiolla ne pukemiset pois, varsinkin jos lapsella on paha päivä, ihanaa kun on noin ymmärtäväiset työkaverit, vaippojakaan en ole vaihtanut moneen viikkoon :)
Mutta sitten miettii että mitä ihmettä siellä tekee kun kohta ei voi mitään enää tehdä??

Nyt näyttää siltä että aivan kuin maha olisi hiukan kasvanut, on se ainakin pyöristynyt alavatsasta, mutta tuo ylämakkara tuossa silti inhottavasti vie kaiken huomion, pannahinen!

Olen myös miettinyt moista että onko teillä pissan haju voimistunut?
Itsestä tuntuu että se haisee ihan järkyttävälle ja kun muutenkin kärsin virtsan karkailusta(syynä useat pissatulehdukset) joudun käyttämään pikkuhuosunsuojia koska housut olisivat jatkuvasti kosteat ja haisivat pissalle.

Nyt tuntuu että vaiva oikeen korostuu, välillä on semmonen olo että se haju tulee housujen läpi ja suojia pitäis olla jatkuvasti vaihtamassa.
Oiskohan niistä Tenoista parempaa hyötyö kuin tavallisista suojista?
Kun niissähän sanotaan olevan se hajulukko tms. systeemi joka ei päästä sitä hajua ulos.
Tosi ikävää kun tuntuu että jatkuvasti haisen pissalle, oikee pissamummo, sillä vanhalle mummolle tunnen haisevani :ashamed:
 
Heippa kaikki ja kaveripyynnön laittaneille tiedoksi että hyväksyin kaikki ja jos joku epähuomiossa olisi jäänyt väliin niin laittaa pikimmiten uutta pyyntöä :) mutta tietääkseni hyväksyin kaikki kaveriksi, ja itse ryhmän perustan heti kun facebook antaa sen perustaa, jostain syystä ei vielä näitä uusia kavereita tunnista tuossa ryhmäntekotyökalussa ja ennenkuin ryhmän voi perustaa, siihen pitää lisätä jokunen kaveri :/

Mutta laittelen kutsua sinne kaikille tulemaan kunhan ryhmän saan pystyyn ja siitä tosiaan tulee salainen eli siitä ei tartte huolehtia että kukaan niitä pääsis ulkopuolelta urkkimaan :)

Lisää kuulumisia myöhemmin, nyt hieman huilaamaan kun käytiin Haaparannassa mutkin 700-800 km reissu ja meinaa olla aika väsy olo :D
 
Orion Mä ihmettelin ääneen neuvolan tädille noita dopplerin aaltoja kun mun vauvat tuntuu niistä aina häiriintyvän ja aina alkavat potkia sitä vehjettä. Neuvolan täti sanoi että kyllä sillä jotakin vaikutusta on, ei sanonut suoraan että olis haitallista, mutta ei suosittele usein käytettäväksi. Toisaalta, eikö siinä paketissa pitäis olla joku varoitus jos se kovin haitallista olisi. Ja osastollahan ne ultraa ja istuttaa käyrilläkin järkyttävän pitkiä aikoja. Ne käyräpaperitkin oli täynnä potkuja aina.
 

Yhteistyössä