*Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

Meidän Kuu!! :heart:

Kiitos vauvahaaveita pinojen kasaamisesta ja kiitos kaikille kanssamatkustajille myös seurasta :kiss: minä se roikun täällä varmasti vielä loppukuusta ni muistakaahan jo synnyttäneetkin käydä sitten kertomassa kuulumisia!
 
viiminen ilta kotona.. huomenna ois lähtö sairaalaan, viimeistään klo 17 pitää olla ilmottautununeena osastolle. illalla otetaan verikokeet, käyrät yms ja maanantaiaamuna on sitten sektio. sektiohan tehdään koska takana jo 2 sektiota. tarkkaa aikaa sille ei vielä oo, varmaan vasta huomenna illalla kertovat. kaikki on valmiina vauvaa varten ja koko perhettä jännittää kovasti..

susa 38+4
 
  • Tykkää
Reactions: Jatiska ja viida
Niin ja iso kiitos Vauvikselle kun oot jaksanu pinoja väsäillä kuukaudesta toiseen sekä iso kiitos kaikille teille kanssaodottajille tuesta ja ymmärryksestä :) itse en tiedä omaa jatkoa synnytyksen jälkeen, senpä näkee sitten :) mutta siis KIITOS KAIKILLE VERTAISTUESTA!! :heart:
 
Oho! Huomenna jo meidän kuu! ja mulla tänään tasan 2 viikkoa laskettuun aikaan...

Hei onko kellään muulla Gracon turvakaukaloa? Mies tänään asensi sen jalustan autoon...eikä se mahdu kaukalon kanssa muualle kuin keskelle, mutta saako sitä muka laittaa keskelle? ja miten sen tulisi ollla kiinni? Nyt sitä ei saa mitenkään silleen laitettua että ei heilu ollenkaan...ja mähän vähän sitten raivostuin miehelle, kun sen mielestä se oli ihan hyvin siinä :D ostettiin tuo siis meidän tutuilta vuoden 2009 malli Graco Logigo S...

Lolaa ja "Eemeli" 38+0
 
Kiitos tosiaan kaikille! Ja onnea kaikille niille jotka ovat jo saaneet pienokaisen syliinsä! En ole täällä taas pitkään aikaan kirjoitellutkaan, mutta lukemassa olen kyllä käynyt.

Omia kuulumisia: viikkoja on nyt 36+3. Ja tosiaan viime neuvolassa jo sanottiin että vauva on niin alhaalla jo että kun supistukset kunnolla alkavat,niin se on sitten menoa. Nyt on parina päivänä tällä viikolla tullut ns. muutamat pienet, mutta melko kivuliaat supistukset, joten toivossa elän että tämä poitsu päättäisi tulla maailmaan jo hyvissä ajoin ennen vk 42. :)
 
ihan haikeeta vaikka tätä onkin odotettu että aika kuluisi ja vauvat syntyisivät,
tuli melkein tippa linssiin:'( harvakseltaan täälläkirjoitellut mutta taustaelänyt tilanteita
täällä, Onnea jo kaikille Vauvautuneille:flower:

nyt sitten uuden pinon kunniaksi poksun 1.4 tasan rv36, neljän viikon päästä meillä la 29.4
saapi nähdämiten kaikki sujuu tämä on neljäs lapseni ja ehkäse viimeinen, apua haikeeta
kun eioletästä odotusajasta voinut hirveästi vaivojen ja väsymyksen takia edes nauttia..
Tsemppiä meillekaikilleodotusajan viimeisiin päiviin ja viikkoihin<3

ilo ja akseli huomenna rv36
 
Pipsa76: miten usein sä käyt polilla? mulla on edellisestä käynnistä 3 viikkoa :O maanantaina on seuraava käynti, eli rv 37. Ennemmin piti käydä kahden viikon välein ja aluksi uhkasivat, että viimeiset 10 viikkoa pitää käydä kerran viikossa. Mun la on 23.4, että saas nähdä, kumpi meistä näkee vauvansa ensiksi :) eka la, oli neuvolan mukaan 1.5, mutta se aikaistu sitte ekalla polikäynnillä
 
Taas nukuttu yö todella hyvin ja sikeesti!! Kerran vessassa ja muutaman kerran asennon vaihtoon heränny. Joo on se kiva, että saan nukuttua mutta EI SITÄ NUKKUESSAAN SYNNYTETÄ. Höhh :D Tais intuitiot ja omat fiilikset huijata mua niin et täällä sitä ollaan vielä 42+ viikoilla, jee, ja sit pukataan ulos 5kg vauva, jee.

No koitetaan nyt nauttia suht helposta vaiheesta tässä loppuraskaudesta eikä jatkuvasti valittaa :D :whistle:

Ja tärkein meinas unohtua; POKS 38+0!!

Ps. älkää uskoko ketään tänään :p
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta viimeisestä pinosta!! :heart: :D

Eihän tätä voi käsittää että tämä on se kuu jolloin meille tulee vauva....:heart:
Täällä on kyllä ollut kiva käydä lukemassa ja kirjoittamassa,en vaan olisi koskaan uskonut pääseväni tälle odotus puolelle kirjoittelemaan.
Mutta täytyy kai se uskoa,tuo tytteli tuolla masussa pitää kyllä huolen että en pääse unohtamaan että siellä on elämää :heart:
Mitään synnytykseen viittaavaa ei ole,paitsi että maha laskeutuu kokoajan alemman,kohta polvissa menossa :LOL: Torstaina neuvolaa taas.

Onnea myös taas uusille vauvan saaneille ja tsemppiä sektioon susa12!

Bluebaby ja vauveli 36+0
 
Lolaa meillä on tuo Cracon Logico S turvaistuin ja ainakin meidän ohjekirjassa on ajoneuvot joihin turvaistuimen saa tai ei saa laittaa esim keskelle takapenkkejä. Meidän Ford mondeossa ei saa laittaa kun sivuille. Onko sulla käyttöohjeita? Siis onko teillä se alusta joka laitetaan vöillä kiinni ja sit tulee se tukijalka vielä jalkatilaan? Me ei olla vielä asennettu istuinta, mut muistaakseni alusta oli kyllä todella tukevasti kiinni ja tietty turvakaukalo vähän "heiluu" kun on on paikallaan, tai ei kai sitä heilumiseksi voi sanoa, mut jos nytkyttää ni pikkasen liikkuu.
 
Synttäreiltä jäi mokkapaloja, joten sain niitä pakkaseen tulevaa varten :) On jotain oma tekemää tarjota kun vauvaa tulevat katsomaan :)

Tosiaan miettikää mitä uskotte tänään, on aprillipäivä ;)

rv 38+1
 
Hyvää meidän kuuta koko konkkkaronkalle!!! :wave: Tosin saapi nähdä tuleeko sitä itsekään jakauduttua tässä kuussa.. Nyt ei taasen ole ollut mitään oireita ja LA on sen verran kuun lopulla, että toukokuu voi hyvin vielä vaihtua. :O

Pitää lähteä jatkamaan lasten kanssa virpomakierrosta, kun isäntä sen jo alotti omien vanhempiensa luota. Voihan se olla, että noilla kelirikkoteillä ajo vaikka aiheuttaisi jotakin pientä oiretta tenavan ulos saamiseksi kuukauden sisällä. =)
 
IHANAA!!!!!!! Huhtikuu viimeinkin :heart: :heart: Tässä kuussa meiän Eemi pieni näkee päivänvalon :heart: :heart:

Onnea vauvautuneille :flower: :heart:

Ja kiitos vauvikselle näiden pinojen puuhaamisesta. Ja kiitos teille kaikille matkaseurasta tän raskauden aikana.

Meillä kans nyt juhlat tältä erää onnellisesti ohi. Ja meillä myös jäi pakkaseen ihan mukavasti tarjottavaa vauvan kattojille :p

Mulla myös viime yö aivan käsittämättömän hyvin nukuttu. Nukahdin illalla sohvalle, ja siitä kömysin sänkyyn. Ja heräsin aamulla kuudelta, ja jatkoin vielä unia kaheksaan asti, enkä ees käyny kertaakaan vessassa :eek: Ihanan levännyt olo. Tänään ohjelmassa esikoisen tanssinäytös ja me&i-kutsut. Olis oikeasti vielä yhdet synttärit, mutta mie en varmaan enää jaksa sinne, joten mennään ensi viikolla käymään.

Kultakurkku ja Eemi 37+5
 
Jännä lukea raskauskuulumisia, kun oma vauva on jo maailmassa. Tuntuu, että omasta raskaudesta on ikuisuus aikaa ;) Kovasti tsemppiä kaikille, kohta tekin ihmettelette ihan samaa asiaa. Mutta tosiaan, vatsallaan en pääse nukkumaan minäkään, kun meijerit ovat aivan valtavat. (Ja hiukan huolestuttaa, mitä niistä raukoista jää jäljelle imetysajan jälkeen). Tosin esikoinen ei tehnyt tisseille tuhoja oikeastaan yhtään, vaikka täysimetin 6 kk ja koko homman lopettelin siinä tytön ollessa 1 v 4 kk. Tosin nyt maitoa tulee vielä enemmän, jos vain mahdollista... Olen jopa alkanut lypsämään sitä paikallisen sairaalan käyttöön, niin saavat keskoset ja muut vastasyntyneet syötävää (ja mä vähän verovapaata pätäkkää). Tosin mitä enemmän lypsän, sitä enemmän sitä tulee. Huoh.

Mulla on lähtenyt makeanhimo ihan käsistä vauvan synnyttyä. Raskausaikana podin kamalan huonoa omaatuntoa kaikesta turhasta syömisestä, kun mulla oli RD. Mutta nyt olen vastuussa vain itsestäni ja on hankalampi motivoida katsomaan syömisiä. Suklaa vaan maistuu NIIN hyvältä. Tosin vaakalukemat näyttävät joka aamu vähemmän ja vähemmän, kiloja on lähtenyt jo jotakuinkin 8 ja vielä opis sellaiset 4 jäljellä. Eikä synnytyksestä tosiaan ole kuin tasan 2 viikkoa aikaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, jos teillä on älypuhelimet käytössä, niin kannattaa ladata joku supistuslaskuri kännykkään. Mä latasin jonkun ilmaisen silloin ja siitä oli kyllä valtavasti apua, kun ei tarvinnut kytätä kelloa vaan painoi vaan nappia ja sovellus kertoi, kauanko supistus kesti ja mikä niiden väli oli. Meinaan niissä kivuissa ei olisi mistään kellon kyttäämisestä mitään tullutkaan.
 

Yhteistyössä