*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

Tuli muuten mieleen tuosta kun Mymosa sukupuolesta ja mahasta kirjoitit että mun massu on ihan poikamassun näköinen tuollainen pikkuisen terävä...:D Tuonne arvaus juttuu voiskin laittaa vaikka meillä kätilöllä oli pieni epäilys pojasta maanantain ultrassa.
 
mymosa
Tyttö kelpais meille :) Mutta mulla on tyttömahasta tullut poika ja poikamahasta tyttö :LOL:
Ehkä me rakennusultrassa sitten saadaan vinkkiä asiaan.

Ois jo huominen, ei panadolit auta tähän viiltämiseen niin kehtaa niitä syödä.
 
kiitoksia vauvahaaveita :D rakenneultra olis 15.12. sillon ois rv21. apua en ole muistanut/ ehtiny ottaa vielä yhtään masukuvaa. masu on jo iso viikkoihin nähden, ainakin isompi kuin ekassa raskaudessa. yhdeksännellä viikolla mun äiti jo kyseli että ootko raskaana kun oli niin kova turvotus jo silloin. eilen illalla vatsa ekan kerran jännittyi selällään maatessa ja tunsi käsin ns, "kiven" eli siis vauvan :D ensimmäisiä potkuja odotellessa<3
 
en tiedä kumpi on tulossa, toivon että selviäisi rakenneultrassa jotta olisi sitten pojalle vaatteita, esikoinen on tyttö. tyttöolo mulla enemmän on. toisaalta toivoisin poikaa mieheni takia kun tyttö nyt jo on mutta omalta osaltani ehkä enemmän toivon tyttöä kun on sitten ehkä paremmin kaveriksi esikoiselle ja näkisin kolmannen lapsemme sitten poikana :D sitten tulevaisuudessa..
 
Nuo teijän masut <3 Ne on niin söpöjä!! Minäkin haluan...... Mulla on vaan omia makkaroita :( Saas nähä millon rupiaa masu näkymään. Viime kerralla oli lihonnut aivan liikaa ja lääkäri piti kauhian saarnan siitä :( Kyllä sen ite huomaa, et on maha muutenkin kasvanut, kun sen vetää sisään niin eipä mene enään niinkuin ennen. Tänään puristi jo omat housut niin, että kävin ostamassa mama-housut! :) Ne on kivat <3
 
Terveiset rakenne ultrasta:wave:
Siellä se about 20cm vauveli köllötteli:heart: Hirmu hienoja ja tarkkoja kuvia saatiin ja lapset on niitä ihastelleet koko illan:D Pidin silmät visusti kiinni kun ultrattiin haaroväliä:whistle: Kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin ja laskettu aika pysyi samana. Ilmoittauduin haikaranpesään ja kun olen siellä ensikertalainen vaikkakin uudelleen synnyttäjä "joudutaan" miehen kanssa 3 tunnin "valmennukseen":popcorn:
Mutta ihan mielenkiintoista se varmasti on koska paikka on mulle uusi-vaikka itse olen kyllä 30 vuotta sitten siellä käynyt syntymässä:saint:
Sitten käyn vielä erikseen kätilön kanssa juttelemassa yhden kerran jossa käydään läpiedelliset synnytykset ja valmistaudutaan tulevaan yhdessä.
Me ollaan ekaa odottaessa käyty kerran ryhmässä "puhkumassa" ja "valmentautumassa" ja se ei ollut kyllä meidän juttu ollenkaan:LOL: viereisessä huoneessa oli vielä synnytys käynnissä kaikkine äänitehosteineen:cool:

Nyt en keksi muuta, joten palstatilaa muillekkin
Jouskari & murunen 20+1:kiss:
 
Oi ihanaa, 20 lasta <3 Kyllähän noita täälläkin piisaa noita suurperheitä, mutta aina se kuulostaa yhtä hauskalta.. :)

Mulla on kauhee flunssa, kurkkukipu ja päänsärky, korvat on kipeet ja yskäkin on mahdoton! Kyllä ahistaa. Nyt join tuossa panadol hottia, mutta eipä taija siitäkään apua olla. :/ Viikonlopuksi oon menossa hoitamaan 3-kuukautista vauvaa... Ehkä tässä pitäis ihan oikeesti vaan levätä nämä kaks päivää, jotta parantuis..
 
Sillon kun mä olin saamassa esikoista niin huoneesta lähti just nainen joka oli saanut yhdeksännen lapsensa. Sieltä ne tuli pikkubussilla koko kööri äitiä ja veljee hakemaan ja mä mietin vaan et tarttiko sen enää tehdä edes töitä synnytyksessä kun niin monta oli jo saanut :D

Ja neuvolan paino käytännöt tuntuu olevan erilaisia! Manasin ite sitä kun paino on noussut niin neukkutäti vaan totes et toiset lihoo helpommin odotusaikana et sellasta käy joskus. Ei siis saarnaa painon noususta tms. vaan toteamus joka oli lähinnä et "sitä sattuu" ja tuli ihan hyvä fiilis :)
 
Huomenia

Koitin eilen kirjoittaa pari kertaa, mutta kertaakaan ei teksti tänne ilmesynyt, murr...

No lähinnä kirjoitin, että flunssa on iskenyt tännekkin ja tosi vetopoisolo. Kurkku kipeä ja pää ihan höttöä, mut ei ees kuumetta, silti tosiaan ihan tuskaa olla pystyssä. Tulin nyt töihin, mutta koska supparitkin eilen aika kovia, ni lähen heti kotiin, jos tänäänkin yltyy.

Ja sitten piti kirjoittaa, että mulla oli molemmista pojista järjetön karvamassu, ihan tummaa karvaa, yök! Lähti kyl heti synnytyksen jälkeen pois, huh. Lineanegra myös yli navan ja kiersi navan, muodostaen sen pippelin kuvan:LOL: Nyt ei ole tullut karvoitusta ja linea hentona vain napaan asti, tulisko mulle tästä sitten tyttöolo? Ehkä. Vaikka aika varma olenkin, että tähän perheeseen syntyy vain poikia:)

Pomppuli ja muru 17+6
 
Huomenta.

Ah ihanaa, 20 lasta :) Kuopuksen synnyttyä vieressä oli äiti joka sai muistaakseni 6:nnen lapsen, hehkutti moneen kertaan puhelimessa, kuinka ensimmäisen kerran sillä oli ilokaasu auttanut ja aikoi ottaa sitä tästä lähin AINA, isolla köörillä hekin kävivät mammaa ja vauvaa katsomassa :)

Jouskarille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :)

rv 17+5
 
Moi!

Täälläkin yksi huhtikuinen, joka ei ole aiemmin mihinkään kirjoitellut, lukenut vaan muiden kuulumisia :)

Eli la olis 27.4. mutta epäilen, ettei huhtikuun puolella tule vielä maailmaan jos on äitiinsä tullut! Ensimmäistä odotetaan, ikää mulla 29v. ja synnyttämään tahdottais Kättärin Haikaranpesään. Ja vähän poikaolo.. sukupuolta ei haluta välttämättä kyllä tietää etukäteen, hän tulee sieltä sellaisena kuin on <3

Olo on ollut tähän mennessä ihan hyvä ja kertaakaan ei ole tarvinnut oksentaa, mutta jostain ihmeen syystä tänä aamuna iski kaamea olo ja piti käydä halaamassa työpaikan vessanpönttöä. Heti kyllä helpotti ja vedin puurot siihen päälle :) Noh, toivottavasti jäi kertaan tämä öklötys!

Rakenneultra on vasta joulukuun 8. Tuntuu kaikki muut huhtikuiset olevan niin pitkällä jo :)

vappuvaavi 15+6
 

Yhteistyössä