Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

felicia
Minut voi poistaa listalta. Ultrasta palailtu, viikkoja olisi ollut 12 tasan ja tuomioksi tuli
tuulimunaraskaus :(

Toivon teille kaikille hyvää jatkoa ja pieniä nyyttejä ensi keväänä :heart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sanna-77, mullakin on jo noita liitoskipuja!! Esikoisesta alkoi muistaakseni joskus rv 25 tai jotain..
Nyt kyllä väittäisin tunteneeni 95% varmuudella pieniä liikkeitä tuolla masussa:heart:

Sängystä, meille on siis ikäeroa tulossa ~1v9kk, miten te muut olette ratkaisseet/aiotte tehdä vanhemman lapsen sängyn kanssa? Hankitteko toisen pinnasängyn vai isommalle ns. tavallisen sängyn(millaisia niitä nyt pikkulapsille sitten onkaan)? Mulla ei siis ole oikein käsitystä, että koska lapsi yleensä siirtyy pois pinnasängystä :)

Hjannah&Pallero rv 15+1:heart:
 
Otan osaa Felicia :'( :hug:

Nitalle tsemppiä, ja toivotaan että on väähä hälytys :hug:

Mä tunsin toissapäivänä (13+0) ekan kerran pari pientä liikettä, ja eilen tuntui jo monta kertaa :heart: Kakkosestkin tunsin ekoja liikkeitä 13+ viikoilla ja esikoisesta joskus rv16.

Kamala pääkipu jatkuu neljättä päivää : / Tää on niin inhottavaa! Ei mitään meinaa pystyä tehdä kun kamala paine ja jyske päässä..

mmiilia ja pikku-Marita 13+2 <3
 
Voihan pimppi...koko mun edellinen sepustus hävisi kuin tuhka tuuleen :(
Lyhyesti siis:

Voimahalaukset Alexalle, Felicialle ja Nitalle :heart:

Huomenna np-ultra 12+2 ja jännittää kovasti.Hirveä huoli siitä että onko nuppulainen vielä hengissä?

Odottavan aika ON pitkä :<
T:Muksutar ja Pulla 12+1
 
Seulasta sen verran, että eikö tuo luku 1:210 ole kuitenkin sellainen, että riski downiin noin 0,5 prosenttia eli yli 99,5 prosenttisesti vauvalla ei sitä olisi. Onkohan seularaja laitettu siksi noin, että mahdollisimman moni tapaus selviäisi vai mihin ihmeeseen se perustuu?
 
Voimia felicia! :hug:

Toivotaan että Nitalla on väärä hälytys ja kaikki on hyvin. :hug:

mä tunnen ehkä liikkeitä.. ehkä.. olen tuntenut aiemminkin muljahduksia, mutta tänään niitä on tuntunut monta kertaa kun olen istunut vähän kasassa... voi kumpa vahvistuisivat... en jaksa odottaa!!!!!!!!

Scrat ja pähkinä 14+4
 
  • Tykkää
Reactions: Angelika85
Felicia: :hug: Voimia!

Nitalle myös :hug:

Hjannah: Meillä tyttö siirtyi joskus tuon ikäisenä pois pinniksestä. Meni ihan hyvin, kun siinä on se laita. Parina yönä sai käydä laittamassa takaisin, mutta siihen loppui. Tyttö oli silloin niin tohkeissaan uudesta sängystä, mutta kun näki että pinnis kannetaan pois ja hän ei pääsekään sinne nukkumaan ni tyrmistys oli valtava :) Muistan sen vieläkin niin selvästi.

Muksutar ja Tatja: Toivotaan että ultrat menee hyvin! :)

ON: Ei mitään uutta. Tänään alkoi messut, joissa joudun seisomaan perjantaihin asti. Maha vaan ei tykkää touhusta yhtään. Kävely ja istuminen on ok, mutta paikoillaan seisominen aiheuttaa paineen ja välillä jopa pienen kivun tunteen alapäässä. Huomenna saan onneksi tuolin, jossa voi istua aina välillä.

Alley ja pirpana 12+6
 
Voi kun surullisia uutisia :hug:

Tosiaan eihän tuo 1:210 riskiluku ole pahakaan, kuitenkin kohonnut... Meneekö se raja nyt siinä 1:250?? nyt kuitenkin 2 vkoa odotettava punktioon pääsyä ja siitä 2-3vkoa tuloksia, vaikka tämä pelkkä odotuskin olisi riittänyt :D niskaturvotushan oli vain 1,4cm ja ikää mulla on 27v. Päätin kuitenkin haluta punktioon.... sittenpä sen "tietää" mitä on tulossa ja saa kuiten jonkun laisen mielen rauhan asiasta.
Nyt jatkan yövuoroa, kuuhlaan =)
 
Voi Miima, olen niin pahoillani :'( Voimia kovasti.

Samoin osanotot felicialle.

Nitta Toivotaan parasta, eihän tuo riskiluku mikään pahin ole. Tsemppiä tuleviin päiviin :)

Muksuttarelle ja Tatjalle Tsemppiä huomisiin ultriin!

Sängyistä Meille tulee ikäeroa aika tasan 2vuotta ja ajateltiin tuossa keväällä ennen vauvan syntymää siirtää esikoinen isojen lasten jatkettavaan sänkyyn, ettei tuu kaikki muutokset sitten kerralla ja vauva saa tarvittaessa pinniksen käyttöön, vaikka jonkunlainen ensisänky hommataankin alkuun. Esikko nukkui melkein 4kk ikäiseksi äippäpakkauksen laatikossa, mutta nyt en ole sittenkään varma, että haluanko sitä, kun on niin paljon tavaraa säästössä kuitenkin. No, katsoo sitä sitten, kun on sen aika.

Oma olo on vähän sekava, napsahtelen miehelle ihan pienistäkin asioista, vollotan keskimäärin varmaan neljä kertaa päivässä ja välillä tulee ihmeellisiä energiapuuskia (oon siivonnut kohta kaikki kaapit ja laatikot, seuraavaksi on kai vuorossa vintillä olevat vauvakamat) ja seuraavassa hetkessä nukahdan melkein pystyyn :rolleyes: No, kaipa tää tasoittuu tästä kohta.

Nanski + toukka 13+5
 
Huomenta kaikille,

Felicialle ja Miimalle jaksamisia :hug:

Mulla on huomenna ultra ja pelottaa ihan kauheesti meno sinne, mieskään ei vielä osaa sanoa pääsekö mukaan vai ei. On ollut huhtikuisissa niin paljon huonoja uutisia että pelottaa lähteä kuuntelemaan oma "tuomio". Meille siis kolmas lapsi tulossa ja ei yhtään keskenmenoa/tuulimunaa oli ikinä ollut niin mietinkin että voiko olla niin hyvä tuuri että kaikki menee tänänkin raskauden kanssa hyvin...

Tänään on nuorimmaisen neuvola käynti, jos kysyis terkalta että voidaanko kuunnella sydänäänet, jos niillä selviäis huomiseen ultraan asti.

House
 
Voimia surun kohdanneille :hug: :'(

Olot on edelleen ihan kauheat, vielä pahemmat kuin ihan alussa...Pahoinvointi vaan lisääntyy ja päänsärkyä lähes jokaikinen päivä! Ja tähän sit vielä lisätään täydellinen uupumus ja työt niin yhtälöhän on valmis! :LOL:

Noh, yritetääs mammat jaksaa! Tsemppiä kaikille!:heart: ((JA eikun töihin! -_-))

Jonna & Pikku-siili 13+3 :heart:
 
Miullakin ollut niin hirveää päänsärkyä, että alkaa oksettaa ja jos sattuu oksentamaan niin sitten koskee päähän vielä enemmän.

Onko täällä miten hormonihirmuja? Itkettää hirmu helposti ja hermokin menee tosi pienistä asioista esim. mies tiputti eilen miun kuulokkeet vahingossa dippiin ja soppa oli valmis. Piti ihan mennä vessaan istumaan etten raivoa..Ja sitten kun ei anteeksipyyntöä kuulunut niin alkoi harmittaa, että eikö tuo ukko edes sitä tajua!
Oikein ärsyttää kun hormonit heiluttelee näin! :D

Onneksi viikonlopuksi pääsen vanhempieni luokse ns. hermolomalle <3

Ja huomenna sokerirasitukseen, yököttää kun en ole kuullut kuin karmeita kokemuksia siitä. Mille se neste maistuu?

Napppi ja mönkijäinen 13+2 <3
 
NaappiAinakin Helsingissä se litku oli ihan vettä johon oli liuotettu sokeria. Ei sitä nyt huvikseen joisi, mutten pitänyt niin pahana. Määrä oli kuitenki aika pieni, sellainen tavallinen kertakäyttöinen muovimuki. Kyllähän siitä syömättömyydestä vähän heikko olo tuli, mutta pärjäsin. Mulla oli eväät mukana ja söin heti, kun oli lupa, ennenkuin lähdin mihinkään.
 
VOimia kaikille menetyksen kokeneille. Jaksamista!

lasketun ajan sais korjata 25.4.2013
Ultrassa käyty parikin kertaa. Ekalla kerralal viikot eivät täsmänneet ja oli liian pieni niskaturvotuksen ottamiseen. Nyt maanantaina kävin uudestaan ja saatiin sekin mitattua vaikka pikkuinen vastarannankiiski siel tuntui asuvankin. Ei millään tahtonut liikkua vaikka sai aikamoista karusellihoitoa ;)
Vointeja on ollut, etoo edelleen aika helposti, ei onneksi ole tarvinnut oksentaa kertaakaan. Selkä ja lonkat vaivaavat mut niin teki kahdessa aikaisemmassakin raskaudessa juuri näillä viikoilla.

Outi ja toukka rv 11+6
 
Nappi: Se sokerirasituksessa juotava neste, jota täällä käytetään, maistuu ylimakealta kokikselta, ja sitä on hiilihapotettu vähän ettei olisi niin ällöä.

Mulla kans sokeriraistuskoe parin viikon päästä sukurasitteen vuoksi ja sitten myöhemmin toinen.

Karen 15+1
 
  • Tykkää
Reactions: Napppi
Miima ja Felicia Pahoittelut!

Pahoinvointi on alkanut helpottaa. Hirveä päänsärky on vaan tullut tilalle. En tiedä johtuuko orastavasta flunssasta vai liittyykö raskauteen. Nyt sitten vaan odotellaan rakenneultraa. Tuntuu, että siihen on ikuisuus..

Hanne_ ja Hippu 12+3
 

Yhteistyössä