Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Täällä taitaa hiivaa Pukata kun alakerrassa sen verran kutisee eli taidan huomenna lampsia apteekkiin hakemaan jotain apua. Toivotaan vaan ett menisi pian ohi eikä takaisin tulis. Muissa raskauksissa ei mulla oo ollu hiivaa mutta toivotaan että tämäkin ois vaan se ainoo kerta
 
Hui miten paljon tekstiä tullut vajaassa viikossa! :) täällä kuume vei voiton ja kaikki raskausoireet jäi flunssaoireiden varjoon, mutta still alive and getting well :)

Uusia paljon, hienoa! tervetuloa :flower:

Voisin liittyä fb-ryhmään neuvolan jälkeen, jos vielä mahtuu.

Täälläkin turvottaa ja väsyttää todella paljon. Sohvalle ei voi istahtaa niin ettei vähän torkahtaisi. Mahaa ei vielä hirveästi turjota mutta rintojen seutu on kasvanut viikossa niin että liivikauppaan pitää varmaan lähteä :D

Nanija & muru 6+1
 
aotearoa selkäpakarakipu kuulostaa issiakselta, mie sain sen vaivakseni edellisessä raskaudessa miltei heti plussan jälkeen ja nyt se oireilee jälleen, melkein lähtee oikea jalka alta kun säteilee kipu välillä :(

MULLA ON HUOMENNA ULTRAAAAA!


Adalie & pikku 6+1
 
Täällä kans ihan järkky turvotus ja tissit on kipeet. Väsymys ja pahoinvointi on jo ihan kamalaa. Onneks esikoinen nukkuu kahdet pitkät päikkärit niin saa ite levätä. Pelottaa tää oahoinvointi et kuinka paljon sitä saa taas oksentaa? Esikoisesta jouduin olemaan sairaslomallaki sen takia.

Iskiasoirekki on palannut..

Bluedreams ja pöntiäinen 6 +2
 
Adalie ja Bluedreams, voiko iskias tulla näin aikasin?? Mulle tuli esikoisesta puolen välin tienoolla kun maha alkoi kasvaa ja hermoon alkoi painaa. Eihän siellä vielä pitäis olla mitenkään ahdasta :) turvotusta tosin hurjasti! Toivottavasti tää helpottaa, on tosi kurja vaiva ja vaikuttaa töiden tekoon.

T. Pirun kiukkunen pillittävä ja turpea aotearoa
 
Heips!

Uusi ilmoittautuu mukaan!

Testiä tehty viime viikolla ja arviolta LA on 11.4. :) (muutamalla päivällä vikaan omista synttäreistä) Toinen lapsi kyseessä ja ikäeroa tulee n. 3,5v.
Jonkinasteista tuhruvuotoa tullut ja siks ihan huvikseen lähdin testiä tuolloin tekemäänkin. Ja heti näytti selkeää plussaa. (odotettu ja haluttu plussa siis kuitenkin) Ite hiukan olen ihmeissäni tuosta vuodosta, kun ekasta ei lainkaan tuota tehnyt. Josko kuitenkin olis ihan normi tiputtelua näin alkumetreillä.

Olotila muuten täysin normaali, kuten aiemmassakin raskaudessa. Ainut mitä nyt osaa jo laskea raskausoireeksi on jonkin asteinen väsymys. (ekassa sitäkään ei tajunnu, et oikeesti johtui siitä :) ) Muuten tuntuu kuin ei edes olis raskaana. Toisaalta tylsää, kun olis nyt jotain kiva jo kokea, mut en kyl silti mitään jäätävää pahaaoloakaan halua. Tarvii siis olla tyytyväinen :)!

Voisin sinne FB:n liittyä mukaan. Laitan siis viestiä Adalie.

Niin ja eka neuvola on 29.8.

Meidän rivi näyttää tältä:

Karko/30v./toinen/TYKS


Karko ja Pötkis 5+5
 
Huomenta täältäkin! Tänään poks poks 5+0 vasta :p Vielä ei mitään kummempia oloja. Hiukkasen väsyttää ja turvottaa iltasin sekä välillä on ihan kauhee vilu! Pitää ihan kotonakin hakea viltti ympärille :)

Kyllä varmasti kaikki on kunnossa Yönenkeli! Kai noissa testeissäkin voi olla eroja, toiseen tulee vahvempana vaan viiva.

Jaksamista kaikille ja onnittelut vielä hyvistä ultrakuulumisista teille jotka olitte käyneet :)
 
Adalie on aika jännää oisin luullu et ois ollu sama tai vahvempi aamusta mut jos nyt alkaakin n. 1h tunnin pidätykset oleen tujumpia :D

Eltsar kyllä minäkin uskon kaiken olevan kunnossa =) kunhan kokeilin kun oli se toinenkin tuolla kaapissa
 
Ainaki testeissä on eroja. Precheckit mulla vahvistu noin kahden päivän välein. Tein yhteensä kuusi :) ja sit rfsu:n testit näytti vaan hailakkaa. Niitä tein sen kaks. Clearbluen digin jälkeen en oo tehnykkään kun sain sen 3+ eikä nyt ultran jälkeen enää tarvikkaan :) mäki muistan et esikosta sain päiväpisusta tummemman ku aamupissasta :)

Joku täällä kirjoitto et ottaako nyt raskauden rennommin ku toka tulossa. Mä sain rauhan tiistain ultran jälkeen ja toki nämä oireet on noon selkeät että sekin vahvistaa tunnetta että kaikki menee hyvin :)

Mulla onki 25.8 sit neuvolaultra niin taas näkee pikkutyyppiä :)

Nyt pakkp alkaa nukkuun ku esikoinenki nukahti.

Bluedreams ja pöntiäinen 6+3
 
Tervetuloa uusille, tänne tulee tekstiä niin ettei meinaa perässä pysyä! :D

Viivan vahvuudesta, mäkin testailin vikan kerran pari päivää sitten eli 6+0. Olin jo 4+6 saanut ihan tasavahvasti viivat testiin, mutta nyt tosiaan n. viikko myöhemmin testiviiva jäi pikkuisen haaleemmaksi kuin kontrolli. Mäkään en nyt mitään hirveää paniikkia jaksanut siitä repiä, muistan että esikoisesta kävi täsmälleen samalla lailla. Mulla on muutenkin aika rauhallinen suhtautuminen tähän raskauteen, eli että käy niinkuin on tarkoitettu käyväksi, jos meille on tarkoitettu huhtikuun pikkuinen tulevaksi niin hän tulee, jos ei niin ei.

Muakin kiinnostaisi tuo fb-ryhmä mutta toisaalta pelottaa ehdinkö sinne melkein joka päivä kirjoitella, mä kun pyrin vähentämään tietokoneella roikkumista, ettei kaikki vapaa-aika menis nenä kiinni ruudussa. Toisaalta ois kiva kyllä siellä kirjoitella... Ehkä mä nyt kuitenkin pistän Adalie sulle viestiä ja katson miten lähtee käyntiin, ehdinhän mä vaikka parin viikon päästä luovuttamaan paikkani vielä poiskin jos tuntuu että en ehdi tuottamaan tekstiä tarpeeksi :)
 
Viimeksi muokattu:
Kova tahti teillä! Ei ole ollut itsellä paljoa aikaa lueskella juttuja samalla kertaa, ja seuraavalla kerralla on taas monta viestiä lisää. :D

Tervetuloa kaikille uusille!! :wave:

Etova olo on, joskin tuntuu edelleen helpottavan pikkuhiljaa. Välillä on hetkiä, kun ei ole huono olo ollenkaan. :)

Yhtä paljon taidan stressata tästäkin raskaudesta, mutta tästä minun oli vieläkin vaikeampi uskoa, että olisin raskaana. Nyt vain odottelen kuvotuksen kaikkoamista ja nt-ultraa :)
 
Ultrassa käyty! Viikkoja nyt siis menkoista laskettuna 6+2 mut ovis oli vasta 19.7 niin viikkoja onkin nyt 5+jotain ja eihän siellä vielä sykettä näkynyt. Käsittääkseni ihan tavallista ettei tämmösillä viikoilla näy? Ruskuaispussi ja munapui oli näkyvillä ja kuulemma just oikeen näköiset, ja pikkutyyppi 2,1mm näkyi myös. KOLMEN viikon päästä uus aika kun ultraaja jäi nyt kesälomalle, kiva aika ootella.. Mut sain nla-ajan ja jotain raskausajan ruokaohjeita jne niin eiköhän tässä raskaana vahvasti olla :) Millä viikoilla muilla on näkyny syke?
 
Heipähei, Minäkin voisin vihdoin uskaltaa tulla mukaan, rv7+2 :) Testiä tehty 3 viikkoa sitten (yks ainoa testi ja hailakka viiva ;)), ja la on 1.4. Ensimmäinen neuvolakin on jo takanapäin. Oksettava olo on ihan koko ajan ja oksentaakin on kyllä saanut.. Tänään kävinkin hakemassa aamusta pahoinvointirannekkeet eikä ole tänään oksettanut/ällöttänyt yhtään! Esikoisesta en oksentanut kertaakaan, eikä ollut kuin pientä kuvotusta.

Minäkin voisin haluta facebook ryhmään jos vain vielä sopii!


Merlina/22/Toinen/L-PKS
 

Yhteistyössä