Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

Itsellä olen myös huomannut ikenien tulehtuvan superherkästi, kuten raskauteen kuuluu. Vaatii selvästi vielä tehostetumpaa kotihoitoa. Olen siis itse suuhygienisti ammatiltani. Mulla on myös verenpaineet olleet matalat, viimeksi 100/68 ja huimauksesta ja pyörryttävästä olosta on tullut keskiraskaudessa mulle se suurin ongelma. Tänään käytiin ostamassa miehen kanssa yhdellä rykäyksellä kaikki loput joululahjat, koska sanoin hänelle, että en uskalla yksinäni lähteä kaupungille enää. Olen nyt muutaman kerran meinannut pyörtyä ruokakaupassa ja eilen viimeksi olin polvillani koko kassajonon ajan ja sain maksamisen juuri ja juuri hoidettua tiskissä roikkuen. Paha olo alkoi jo kaupan takanurhassa ja matka kohti kassoja kesti välipysähdyksineen hyyyvin pitkään. Aiemmin viikolla otin pari juoksuaskelta kaupassa unohdettuani ostaa lihapullia ja sama tilanne, kassalla olin juuri ja juuri tajuissani.

Tuttavapiirissä on nyt syntynyt paljon lapsia lähiaikoina ja viimeksi eilen oli vanha kaverini antanut lapselleen nimeksi yhden omista nimisuosikeistani. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Kaikki parhaat pojan nimet on käytetty jo aikoja sitten ja nyt tytön nimetkin näköjään hupenevat listastani. Alkaa tulla paniikki, että ennen kesää kaikki "hyvät" nimet on käytetty :D Hankalaa kun nykyään kaikkien puolituttujenkin lasten nimet ovat facebookin takia tiedossa ja samaa ei oikein viitsisi antaa, etenkin jos nimi on yhtään harvinaisempi. Ennen tätä sosiaalisen median aikakautta eivät kaukaisempien tuttavien lasten nimet ole olleet välttämättä ollenkaan tiedossa, joten samoja nimiä on varmasi sattumalta annettu. Nyt tuntuisi jotenkin hölmöltä antaa sama nimi, vaikka sitä olisi kuinka jo vuosikausia itse miettinyt oman lapsensa nimeksi.

Keskiviikkona rakenneultra, en malta odottaa!

Karo & vauveli 19+4
 

Yhteistyössä