Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

Pionii :D Et ole ensimmäinen! olis pitänyt kirjoittaa SadEyes. Nicki tulee siitä kun yhdellä koiristani, cockerspanielilla oli niin surulliset roikkusilmät. Tyhmä mutta enpä parempaa keksinyt :ROFLMAO:

Melinda sullakin LA mun syntymäpäivänä! :) tosin eiköhän nää meidän LA:t ultrassa muutu.
 
Tiiättekö, mie just vasta hokasin, että ne keitä tähän ryhmään vielä tulee, ni ne kaikki ei oo ees vielä raskautunnu! :O <3 Tää on niin hassua, kun esikoisen aikaan liityin tähän ryhmään niin myöhään, että täällä oli jo vaikka kuinka paljon ihmisiä! :D
 
Pionii totta! Itsekin olin ryhmän viimeisiä esikoisen kohdalla kun hän syntyi joulukuun viimeisinä päivinä :D osalla kyllä onnisti ja meni yliajalle Tammikuun alkuun.

oireet loistaa poissaolollaan onneksi, pahin painajainen olisi oksentaminen, koska minulla on oksentamisfobia :sick: Nännit on hieman kipeät, siinäpä se. Oikea tissi oli kipeä, kuten aina ennen menkkoja mutta tänään se on jo kivuton!
Pitäis keksiä tälle asukille joku työnimi :D
 
Meidän työnimi on niinkin kekseliäs kuin Viiva :D Miullakaan ei ole mitään oireita, edellisessäkään raskausessa ei ollut MITÄÄN oireita koko raskausaikana, paitsi rv20 tienoilla oksensin 2 kertaa, yhtäkkiä ihan puskista tuli paha olo ja oksennus ja se meni sillä ohi :D
 
Pionii täällä sama juttu! Mulla oli ihan järkyttävä flunssa 2päivän ajan, meni kaks jättipaketillista nenäliinoja ja sit se loppui kun seinään :eek: ei ole ikänä ollut noin lyhyttä flunssaa. Edes yskää ei tullut, mikä tulee aina. Ja seuraavana päivänä tästä flunssasta, tuli ensimmäinen haamulainen testiin.

melinda sanoit käyväsi jumbossa testiostoksilla, tänään jo katselin siellä siihen malliin, että oletkohan joku vastaantulijoista :D Tsempit pahaan oloon! Toiv mahd moni säästyy moiselta kiusalta :confused:
 


tadaa teinkin tänään testin viellä kerran.. :D näitä on toki viel yks jäljellä kaapissa että voipi olla että ylihuomenna teen vikan sitten... en tähän talouteen enää testejä osta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Neuvollan kun soittelin niin kehotti käydä ostamassa mamma vitskut tai foolihappo+d-vitamiini lisän, auttaa näin alussa sikiön aivojen kehityksessä. Mulla on kahvi jäänyt kokonaan taas pois, haisee jo niin pahalta et ei pysty, vaikka normaalisti suuri kahvin ystävä olen.
Meinaatteko alkuraskauden ultraan mennä? Me odotellaan viikolle 12 nt-ultraa niinkuin esikoisestaki, mä oon ainaki miettinyt sen niin et kesken menee jos menee eikä se ultra sitä kovinkaan muuta tilannetta. Mutta luottavaisin mielin täälä kyllä olen :)


tadaa teinkin tänään testin viellä kerran.. :D näitä on toki viel yks jäljellä kaapissa että voipi olla että ylihuomenna teen vikan sitten... en tähän talouteen enää testejä osta. :)
Kyllähän tuossa viiva näyttää olevan, että onnee Melindallekin! :)
Itelläni nyt kylmä-kuuma oireita
 
Täällä kans 2 vuoden yrityksen jälkeen saatiin toissa päivänä plussa testiin <3 Uskomatonta :)

La omien laskujen mukaan 6.4, mutta kierto ollu viimeaikoina 28-32 että tiiäsitte :p
Koskakohan sinne neuvolaan uskaltais soittaa? Esikoista siis odotan ja vähän pihalla kaikesta ^^
 
Täällä yksi uusi odottaja ilmoittautuu varovaisesti mukaan.

Ensimmäistä kertaa asialla ja eilen testasin ekan yrityskierron päätteeksi iloisen yllätyksen. Laskureitten mukaan LA 1.4. (aprillipäivänä :D) ja viikkoja 4+6. Oireita ei rintojen arkuutta lukuun ottamatta vielä ole, mutta pahaa oloa odotellessa :eek:

Ollaan sopivasti lähdössä ystävien kanssa mökkeilemään viikonlopuksi, joten paljastettavahan tämä on kun kukaan ei muuten usko mun viinilasiin syljeskelevän :p
 
Hehee meillähän on siis Joos molemmilla siis aprillipäivän lapset! Oispas kyllä hulvatonta kun lapsi vielä sallisi saapua laskettuna päivänään! :D Onnea myös sulle plussasta :) Ja mullakin piti jo hyvälle ystävälle paljastaa kun Qstokissa mulla oli ilmaiset viinat vip-passilla, mutta joinkin vain limua..... Eipä siinä paljoa tarvinnut selitellä :D
 
Onpa hauskaa kun täällä on useampi aprillipäivän odottaja mukana :) Onnittelut munkin puolesta muille plussanneille!

Jotenkin on kyllä vielä epätodellinen olo tämän homman suhteen, mutta kaipa (toivottavasti) tämä joidenkin viikkojen päästä alkaa realisoitumaan. Mun piti jo tänään soitella neuvolaan, mutta arvatkaa unohdinko just sen yhden tunnin ajaksi koko asian kun sinne olisi saanut aikaa varata? Unohdin. No jos sit huomenna uusi yritys kun ei viitsisi ensi viikolla töistä alkaa pirauttelemaan ;)
 
Onnea kaikille plussanneille!

Minulla myös laskettu-aika 1.4.!

Itse menen varhaisultraan, ihan sen takia että olen 4 kertaa ollut kohdun ulkoisesti raskaana, sitä en haluaisi enää ikinä kokea. Ja haluan tietää onko siellä elämää, hintavahan tuo ultra on mutta.

Edellinen raskaus meni kesken joskus 9+0 viikoilla joten siihenkin on vielä matkaa. Tunteet vaihtelee hirmu onnellisesta todella pelokkaaksi.
Neuvolaan en soita nyt ainakaan viikkooon.. Jos sitte vaikka.. 10.8 soittelis tai edellisenä perjantaina jos raskaus on jatkunut.
Rv 10-12 voidaan kertoa muille, molempien vanhemmat tietävät lapsettomuus ongelmista ja keskenmenoista. Lisäksi parhaimmat ystävät tietää ehkä heille tulee kerrottua tai katsoo nyt.

Vilma 4+6?
 
Jos haluaa ar-ultraan ja ei ole varaa maksaa niin aika kyseenalainen keino on soittaa perheneuvolaan ja sanoa että haluaa abortin, ultraavat viikon sisällä, että tietää mikä rv ja paljonko aikaa tehdä keskeytys. Tiedän yhden henkilön joka näin teki ja ilmoitti heti ultrassa, että ei haluakkaan aborttia. :eek:
Itse en mene, esikosta maksoin yksityiselle, mutta nyt jotenkin kaikko jo "tuttua" niin ei ole samanlaista jännitystä. En myöskään aio dopplerin kanssa leikkiä tällä kertaa vaikka se varastosta löytyykin.

Neuvolaan päätin soittaa 6+0, jos sinne asti päästään :)

Sadeyes & Puikula 4+2
 
Haluaisiko/osaisiko joku tehdä listan meistä odottajista? Pysyisi paremmin kärryllä minkä ikäisiä, missä synnyttäviä ja monettako odottavia täällä on :)
Minä en vvoi ainakaan toistaiseksi kun esikko rikkoi läppärin ja kännykällä joudun näpyttelemään kunnes uusi läppäri saapuu.
toiv tälle ryhmälle ei käy niin että kaikki pakenee facebookkiin. Minä en ainakaan tykkää siellä kirjoittaa, palstalla on enemmän tunnelmaa :geek:
 
Mä voin ruveta päivittämään ku kerta tämän aloitinkin :)

Laskettu-aika--nimimerkki--monesko lapsi--ikä--synnytyssairaala?
Päivitettäviin tietoihin, mielellään tummennetulla taikka muuten erottuvasti!

Päivittelen viikonlopun aikana sitte :) Nyt kuitenkin töihin ja niin tänään 5+0!


 
Heippa,täällä uusi huhtikuinen ilmoittautuu.Laskettu aika näillänäkymin myös 1.4 kuten muutamalla muullakin:) Ennestään löytyy 2 lasta joten kolmas pikkuinen tulossa. Alkuraskauden ultran olen varannut kahden viikon päähän.Edellisissä raskauksissa on ollut voimakas pahoinvointi,tässä raskaudessa ei ole vielä alkanut.Mukavaa päivänjatkoa kaikille huhtikuisille :) t.Alianna ja Miloiiris 5+0
 
Onnea kaikille plussanneille :)
En aio käydä alkuraskauden ultrassa. Neuvolan olen jo varannut elokuun puoleen väliin suunnilleen.
Haaveilija@/Ensimmäinen/20v
Laskettua aikaa en vielä tiedä, se selviää sitten neuvolassa kai :)
 

Yhteistyössä