Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

3.4
Debis--toinen--28v--TAYS

Mä koitan perustaa sen face-ryhmän nii saadaan se aluilleen. Tuun tähän ketjuun ilmottelemaan asiasta kun saan sen tehtyä (ihana vuoden ikäinen termiitti vie kaiken ajan:ROFLMAO:) mun ei tuu ite käytettyä näitä keskustelupalstoja kovin innokkaasti niin sen takia tahdon siirtyä facebookin puolelle, ja myös siksi että sielä saa keskustella salassa toisin kuin täällä kaikki julkista kaikille..;)
 
Onko teillä muilla mitään tuntemuksia/oireita nyt ollu? Ja ootteko vielä testailleet? :D mun oli pakko tänään testata.... :D Digillä aattelin kans, että tulisko se 3+...
Vähä on mulla ollu kylmä-kuumaa ja kurkkukipuu, väsyy ja välillä mahasta nippailee..
 
anscu: Mulla on lähinnä nännit kipeenä ja vatsassa aina välillä jotain tuntemuksia. Nännit on olleet kipeenä koko ajan.

Oon ite kanssa miettinyt että pitäisikö vielä testailla lisää, mutta yritän vakuuttaa itseni siitä, että ei se ehkä ole hirmu hyödyllistä, niin säästyisi rahaa :D
 
Heippa vaan mammat! :)

Täälläkin yksi huhtikuisen hurmurin kantaja ilmoittautuu! Minulla on ennestään kaksi lasta: 6-vuotias poika, joka aloittaa pian eskarin ja 1v 5kk ikäinen tytär. Kolmatta ja tältä erää viimeistä tässä siis odotellaan joten iloisin ja samalla haikein mielin..

Oireita tällä hetkellä päänsärky, turvonneet ja kipeät rinnat ja etova olo. Alavatsa ja alaselkä myös hieman kipeät.

Face-ryhmään voisin myös tulla kirjoittelemaan mutta toki tännekin.

Minutkin voi siis lisäillä listaan:

Mimssu82/ La 7.4. /33v/3.lapsi/KOKS

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Miulla on jotenki tosi epävarma fiilis tästä raskaudesta :"( Jotenki ihan sellanen olo, että ketään ei oo mukana... Ei miulla esikoisesta tällasta fiilistä ollu, vaikka muuten silloin stressasi kaikkea mahdollista raskauteen liittyvää :/
 
Hyvää huomenta!

Ajattelin ilmoittautua porukkaan vaikka taitaakin olla vielä hyvin aikaista. Eilen tein haalean plussan ja tänään toisen. Hiukan vielä arkailen, koska viikkoja on kuitenkin vasta 3+2, ikää on jo riittävästi ja riskit vaan kasvaa.

Tuntemukset on kuitenkin olleet tosi vahvat jo viime viikosta asti. Mahaa on nippistellyt ja rinnat olleet arat. Eilen alkoivat sitten myös kunnon repivät vihlaisut alavatsassa ja tuli hiukan punertavaa vuotoa, jonka päättelin olevan kiinnittymisvuotoa.

Ennestään minulla on kaksi lasta 01 ja 03, joten iltatähdestä olisi kysymys.

Toukka16/La 17.4./39v/3.lapsi/LKS
 
Hyvää huomenta!

Ajattelin ilmoittautua porukkaan vaikka taitaakin olla vielä hyvin aikaista. Eilen tein haalean plussan ja tänään toisen. Hiukan vielä arkailen, koska viikkoja on kuitenkin vasta 3+2, ikää on jo riittävästi ja riskit vaan kasvaa.

Tuntemukset on kuitenkin olleet tosi vahvat jo viime viikosta asti. Mahaa on nippistellyt ja rinnat olleet arat. Eilen alkoivat sitten myös kunnon repivät vihlaisut alavatsassa ja tuli hiukan punertavaa vuotoa, jonka päättelin olevan kiinnittymisvuotoa.

Ennestään minulla on kaksi lasta 01 ja 03, joten iltatähdestä olisi kysymys.

Toukka16/La 17.4./39v/3.lapsi/LKS
Onnee Toukka16! :) ja Pionii: jokainen raskaus on varmasti erilainen, elä murehdi<3
Tosin helpommin sanottu ku tehty ;) itekin nimittäin tänään digillä testasin, tuli tulos raskaana 2-3. Viikko sit tuli sama, ja mun laskujen mukaan ois 5viikko menossa. En tiiä uskallanko ens viikolla testata jos näyttää vielki 2-3.. siis toi on niinku hedelmöittymisestä..
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
Tervetuloa Toukka16. Minäkin plussasin jo aikaisin,viime viikolla 3+1. Nytkin viikkoja vasta 3+6 :ROFLMAO: Olen tehnyt joka aamu raskaustestin sen jälkeen, ja komea rivi on kyllä, ekassakin jo ihan selvä viiva,ja siitä joka aamu tummentunut!

Mulla torstaina tarkoitus tehdä digi, jos näyttäis sen 2-3 silloin, kun siitä viikko takaperin tuli 1-2. Raskausviikot ois torstaina 4+1.

pionii: Onhan tää alku tosi inhottavaa kun ei voi oikeesti tietää. Onneks muutaman viikon päästä jo voi mennä ultraan,niin varmistuu asia!
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
melinda tänään 4+6 jos laskettu on 6.4 ! Minäkin aattelin tänään ostaa digin kun viikko sitten näytti sen 1-2.
Tässä tämän aamuinen: (pahoittelut koiran kuolista, niitä löytyy kattoa myöden)


Liuskoilla testailu loppu nyt, koska ei tuo tuosta enää vahvistu :D

Raskaana ollessa sitä saattaa olla kaikenlaisia oloja tai olla olematta. Ja varsinkin mielialat ja ajatukset voi olla mitä sattuu, edellisessä raskaudessa tuli huomattua...
Itse olen ajatellut asian näin: Turha murehtia etukäteen, koska se voi mennä täysin hukkaan ja sitten jos tapahtuu jotain pahaa niin sitten olet murehtinut tuplasti (ennen kun oli syytä ja sen jälkeen kun on syytä). Jos joku nyt ymmärsi mitä tarkoitan. :D
Koitan kovasti näin alussa keskittyä muihin asioihin ja pitää itteni kiireisenä, töissä käynti onneksi auttaa asiassa.

Tsemppiä kaikille, älkää vaipuko epätoivoon turhaan! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16

Yhteistyössä