Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

Toiveita, toivotaan parasta!

Vilmuska, jospa se tällä kertaa onnistuisi kaikkien vastoinkäymisten jälkeen.

Tein jälleen tänä aamuna testin. Jotenkin ei meinaa uskoa että plussaa se on :LOL: Eilen illalla kyllä mies saunassa sanoi että sun hinkit on kasvanut :ROFLMAO: No tämän aamun tulos oli jo selvempi kuin aiempien, joten nyt uskallan jo uskoa että siellä jotain on. Varasin ajan jo neuvolaankin, mutta se on vasta 10.9.. Toivottavasti sinne asti nyt menee hyvin :)
 
Toukka16: Jee! :) loisto juttu :)
Mukavasti on tullut porukkaa meitä jo tänne! :) Toivottavasti ei tule pois tipahduksia.. maaliskuun ketjua seuranneena myös,kamalan paljon tullut keskenmenoja :( se kyllä pelottaa!

Oireita on. Tissit on ihan jäätävän kipeät. Ja pinkeät. Maha myös! Esikoinen kysyi eilen illalla,että olenko raskaana, kun näki mun paljaan mahan suihkun jälkeen..osaa nyt katsella sillä silmällä turvotuksia viime kerran jälkeen.Väsyttää.

Katjuska 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
Melinda en tiennyt, koska maalis/huhtikuussa kun varasin viimeksi neuvolan, sillon vielä ne merkkasi mulle naistenklinikan kun sanoin että sinne haluan synnyttämään. :eek: Tekihän ne siellä jotain isoja remppoja jo 2011 kun poikaa menin synnyttämään... Tuo Jorvi on ihan hyvä, koska pääsen sinne suoraan kehä kolmosta tästä, siellä poikakin ollut osastohoidossa kerran.. Ei tarvi palloilla Helsingissä (vihaan siellä ajamista) :p

Toukka hieno juttu (y) Minäkin tein tänään TAAS tikun kun löyty kaapin pohjalta ja testiviiva oli jo selvästi tummempi ja leveämpikin kuin kontrolliviiva. :p

Katjuska Sullapa alkanut hyvissä ajoin oireet! :p Itsekkin mietin tuota, että tuleeko paljon pois tipahduksia. Esikoista odottaessa taisi jopa parikymmentä heti ekan kuun aikana tippua. :eek: Minä veikkaisin, että itse lähden tästä pinosta ensimmäisenä pois. Mutta voihan sitä yllätyksiä tulla.(y)
 
Hei vaan kaikille! Toista viikkoa oon jo lueskellut tätä ketjua mutten ole uskaltanut liittyä. Liitytään nyt sitten, vaikkakin luulen et tipun pois viimestään varhaisultran jälkeen. En ole sitä kyllä vielä edes varannut..Tein ekan haalean plussan sunnuntaina 26.7. ja siitä lähtien testaillut ahkerasti. Huolta aiheuttaa se että vaikka viivat on vahvistuneet niin hirveän hidasta se vahvistuminen on ollut. Enkä tiedä milloin ovulaatio on ollut..normikierron (28-30pv) olisin jo viikoilla 5+6. Mutta veikkaan jo viivojenkin perusteella et menossa on 4+6. La täten 8.4.16. Näillä mennään, raskaana kunnes toisin todistetaan!

Tämä ois meidän kolmas lapsi. Esikoinen täyttää vajaa kuukauden päästä 7v ja kuopus on 1v1kk. Pikkukakkosen yritystä kesti meillä 4 vuotta ja siihen mahtui 3 keskenmenoa ja mm. laparoskopia (mulla todettu endometrioosi). Tulin raskaaksi viime syksynä kuopuksen ollessa vasta 4kk:n ikäinen, mutta se meni myös kesken. Molemmat lapset on syntyneet sektiolla. Minulla on perussairaus (joka myös osasyyllinen keskenmenoihin), minkä vuoksi raskauden seurannat tapahtuu yliopistosairaalassa äippäpolilla. Esimerkiksi ultra tehdään joka käynnillä. Vielä en ole soitellut mihinkään tästä plussasta, koska olo on niin epäileväinen koko homman suhteen. Ajattelin tosiaan varata ensin sen varhaisultran jonnekin rv:lle 7+ ja katsoa sen jälkeen onko aihetta ottaa yhteyttä sairaalaan.

Monilla täällä kuulostaa olevan kovasti oireita..minulla oikeastaan ei ole mitään. Hyvin pientä rintojen arkuutta jos oikein kuvittelee. Kaikki oireet, mitä oli heti alusta lähtien kjopusta odottaessa, loistaa poissaolollaan.

Elikkäs päällimmäisenä on huoli ja epäusko vallannut mielen..mutta mut saa lisätä listalle ja nähtäväksi jää, pitääkö mun fiilikset kutinsa. Toki toivon koko sydämestäni, että oisin kerranki väärässä ja saisimme keväällä perheemme lapsiluvun täyteen! :love:

MiNalo--kolmas--30v--OYS
 
Sadeyes: Mulla on normikierto noin 28pv, ja nyt meni tissit tosi kipeeksi jo kp12, ja minähän plussasin jo selkeän viivan kp22,eli 3+1, Ja digi sanoi silloin raskaana 1-2. Joten epäilen että mulla on ollut aikainen ovulaatio, ja raskaus ois muutaman päivän pidemmällä. No se selviää sitten varhaisultrassa,jos sinne asti päästään.
Eikös se oo jotain 10-15% mitä menee kesken viikolla 4-12. Eli väistämättä tiputuksia tulee :( Kurjimpia tietysti ne mitkä kerkee sinne pidemmälle vielä mennä, itse en sitä riskiä ota että np ultrassa kuulisin kyseessä olevan esim. tuulimuna,haluan tietää aiemmin jo!
Viime raskaudessa oksensin ekan kerran 5+2..saas nähdä kuin nyt käy!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Minutkin voisi lisätä listoille, eli Joos / LA 1.4. / ensimmäinen / 31v / TAYS

Täälläkään ei tissikipua ja yleistä turvotusta suurempia oireita ole, mutta yritän ajatella positiivisesti, että kyllä niitä ehtii vielä tulemaan. Foolihappoa olin onnekseni syönyt B-vitamiinin mukana jo parin vuoden ajan ja nyt on vielä varmuuden vuoksi Solgarin mammavitskut käytössä (kaikkien muiden pillereiden lisäksi ;)). Et ei pitäis siitä jäädä kiinni..:giggle:
 
Täällä se ruske vuoto muuttui veriseksi vuodoksi :( ei kyllä edelleenkään vuoda siteeseen asti,mut nää kivut plus vuoto ei lupaile kauheen hyvää.. Taidan siirtyä takas taustailemaan ja toivomaan, et tää ois mahdollisimman pian ohi.
 
Heippa kaikille!
Uusi huhtikuinen ilmoittautuu varovaisin mielin joukkoonne. (y)
Haamu saatu 24.7. Ja 1.8. erittäin vahva plussa.
Täällä toisen lapsen yritys aloitettu viime syksynä ja saldona yksi ainoa raskaus joka kuitenkin harmillisesti päättyi tuulimuna diagnoosiin 05/15. No siitä on selvitty ja nyt näköjään annettu uusi mahdollisuus. Ihanaa :love:
Kierrot olleet kovin epäsäännölliset 29-63, joten LA arviointi on kovin hataralla pohjalla. 19.7. r-testi oli kuitenkin selkeä nega, niin mahdollisen hedelmöittymisajankohdan tietäen laskettu aika on huhtikuun ekoina päivinä.
Kovasti haluaisin varhaisultraan, mutta järki sanoo että ultra ei muuta lopputulosta. o_OVoihan se keskenmeno tulla siitäkin huolimatta, ja tuulimuna on jo kerran todettu aika "myöhään" ja siitäkin selvittiin. Jännitän siis np-ultraan,jos sinne asti nyt päästään.

Mut voi lisätä listalle näillä tiedoilla, muutetaan jos tulee tarvetta;
1.4. / HaamuAamu15 / 29v / 2. / KOS tai JS
 
Hei,

Tänään uskalsin liittyä foorumille ja ehkä minutkin voi tänne listalle lisätä. Hieman pelottaa, sillä oireita ei juurikaan ole ja meillä tärppäsi jo ensimmäisestä yrityskerrasta. Jotain pahaa on pakko tapahtua, sillä näin hyvä tuuri meille kävi. Pari testiä on tehty ja viikoloppuna ajattelin tehdä pari lisää. Mikäli kaikki näyttää vielä hyvältä niin ensi viikolla ajattelinkin soitella aikaa varhaisultraan sekä neuvolaan, jotta saa mielenrauhan. :) Kovasti tuo tuleva isimies on jo suunnittelemassa ensi kevättä ja kiireellä laskeskelee asunnon loppuremontin aikataulua.

Eli tiedot olisivat:

irelia 11.4. esikoinen 21v OYS

edit. muokkasin tiedot punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on nukuttu pari edellistä yötä todella huonosti. Heräsin eilen&tänään aamulla puoli kuudelta (olis tarvinnut puoli 7) enkä todellakaan ole normaalisti mikään aamuvirkku, ja nytkin kyllä väsytti herätä,mutta en vaan saanut unen päästä enää kiinni. Viime viikolla kun olin lomalla,niin huitelin kymmeneen asti monena aamuna.. Mikä lie, ärsyttävää kun sit väsyttää koko ajan, ja yölläkin heräsin useamman kerran.

Toiveita: Jospa olis harmitonta vuotoa,toivotaan parasta!

Debis: Tuulimunaraskaus oireilee ihan samallalailla kuin tavallinen raskaus..eli oireita voi olla paljonkin,tai olla olematta :) ei pysty oireiden perusteella arvailemaan,että oisko tuuimuna..
 
Toiveita, voi harmi. Voimia!

Katjuska87, mulla sama tilanne. Alku viikosta väsytti aivan kamalasti, mutta eilen ja tänään oon ollu hereillä viidestä asti.

Herättyäni pohdiskeli tuota synnytyssairaala asiaa. Ennen ei oo tarttenut sitäkään pohtia, kun edelliset ovat syntyneet P-HKS:ssa ja TAYS:ssa, joihin matkaa oli max 10km. Nyt kyllä hiukan jännittää, mikäli sinne asti päästään, kun matkaa sairaalaan onkin 300km.

Kyllä tein tänään taas testin ja plussa se oli vieläkin. Yksi testi olisi vielä jäljellä, mutta jätän sen sunnuntaille tai maanantaille. Sisko tulee tänään miehensä kanssa kylään ja olis tarkoitus lähteä Tenolle. Saas nähdä selviänkö viikonlopusta ilman paljastumista.
 
Viimeksi muokattu:
Toiveita, voi ei! Tsemppiä!

Mulla on kans kauhee pelko nyt tuolla jossain piileksimässä että tässä on jotain pielessä. Mikään ei sinällään viittaa siihen, oireina ollut pientä kuumotusta, tissit ovat arat mutteivat varsinaisesti kipeät (useimmiten menkkojen aikaan ovat kipeämmät mitä nyt), menkkamaisia kipuja tuntuu aina välillä, mutta huomattavasti lievempinä kuin kuukautisten aikaan, koko ajan on muka nälkä... :D Pissinkin kyllä koko ajan mutta mä olen aina ollut semmonen pissatruutta joka ei voi olla missään kahta tuntia pissimättä... :p Mutta joo, me tosiaan yritettiin se noin 8kk tätä raskautta ja nyt kun se onnistui niin pelkään kaikkea mahdollista. :D Neuvola-aikakin on vasta elokuun viimeisen viikon lopulla niin tässähän kerkeää irtoamaan tukka päästä ennen sitä... Ressasin aluksi raskautta yrittäessämme kun mun lähipiirin naisista kaikki raskautuvat suurinpiirtein miehen katseesta, mutta miksi meidän piti yrittää niin kauan... Nyt sitten vastaavasti mietityttää se, että muilla läheisillä naisilla on ollut sekä kohdunulkoisia raskauksia, tuulimunia ja keskenmenoja... Ei kai mullakin?

Aloin muuten miettiä et onkohan mun koira seonnut raskaudesta jotenkin, kun se alkoi yhtäkkiä vähentää syömisiään suurin piirtein mun ovulaation aikoihin, ei maistunut pöperöt enää sillon kun annettiin ruoka kippoon (vaikka ennen enemmänkin ahmatin vikaa) ja sitten jossain vaiheessa käy närimässä ruuat jos käy. Ei se kyllä silti laihtunut ole.. :O Sitten se on pari viime viikkoa seurannut mua kuin hai laivaa. :D Aina sohvallekin kun meen istumaan niin koira käpertyy joko jalkoihin lattialle tai sitten viereen. Onkohan sillä joku myötätuntoraskaus? :D

Niin joo mut voipi lisätä;
9.4 / Aigle / esikoinen / 22v / SatKS
 
Aigle eikös ne koirat haista ihmisten hormonit? :) Pystyyhän ne haistamaan syövänkin ihmiseltä! Meijän koira ollut ihan oma ittensä. :p

Toukka huh mikä matka! :eek: Mä varmaan muuttaisin loppuraskauden ajaksi asumaan telttaan sairaalan pihalle. :ROFLMAO:

Täällä on ollut iltapahoinvointia. Eilen oli hyvin lähelä ettei tullut ylös kun posket puutui, kylmänhiki tuli ja sylkeä alkoi erittymään. Onneksi fobiani takia olen oppinut pidättämään oksennusta todella hyvin ja selvisin siitä. :confused: Tissit on kasvanut ja kipeät. Ja finnejä tullut. Ja tää hiivatin hiivatti josta haluan eroon ja heti!!! :mad:
Tänään ollut alavatsalla sellaisia tuntemuksia, että veikkaisin keskenmenon tulevan parin päivän sisällä. Nuoriahan tässä ollaan, mutta meidän suvun naisilta on kaikilta kohtu poistettu (endometrioosi, myoomat, kystat, kohdunkaulansyöpä jne...) Äitini ei olisi voinut saada lapsia enää 28vuotiaana ja kohta olen saman ikäinen... Tiedä sitten saako tässä enää itsekkään sitä toista lasta vai jäänkö äitini tapaan yksilapsiseksi. :unsure: Näillä vaivoilla kun on vahva perinnöllisyys...
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
Oireet alkanut täälläkin kahvin juonti aiheuttaa huonoa oloa. Miehen suihkugeeli haisee järkylle, leivän hajut aiheuttaa myös huonoa oloa..Tulee tunne että oksennus lentää mutta ei. :sick::censored: Ja voi tsiisu tätä väsymyksen määrää vaikka yön nukkuu hyvin väsyttää siitä huolimatta. pieniä nippailuja olen tuntenut aivan kuin menkkojen aikaan. EHKÄPÄ hän vihdoinkin ilmottaa itsestään ja voin olla relax ultraan asti
 
Viimeksi muokattu:
Sadeyes: Kohtu kasvaa!..ei nyt heti pahinta aatella <3 Mulla ei muuten ollut km mitään kipuja,vaikka runsasta vuotoa oli ollut jo pari päivää, ja alkio menehtyneenä jo pari vk..vasta siinä vaiheessa kun raskausmateriaali tuli pihalle,niin tuli kipuja. Esikoista odottaessa oli enemmän kipuja alkuraskaudessa,ja se raskaus päätyi hyvin :) Mut tiiän fiiliksen että aina sitä pahinta ajattelee..
 

Yhteistyössä