Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

Katjuska yritän olla aattelematta <3 Meni onneksi ohitte! :) Varmaan oli suolistoperästä, tää krooninen vti tai jotakin. Ei onneks ollut sellasia menkkamaisia kipuja mitä keskenmenoissa mulla on ollu. Varmasti ollu järkytys kuulla että sisällä ollut vauva menehtyneenä. :oops: Vaikea ajatella edes miltä tuntuisi kuulla sellanen uutinen! Toivottavasti tällä kertaa pysyy loppuun asti matkassa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Mimssu82: Tilaa vaan! :) Minä kerkesin edellisessä raskaudessa jonkin verran hommata mammavaatteita jo alesta,ja kirppareilta..ajattelin silloinkin että jos kesken menee,niin kyllä niitä tarvii sit joskus myöhemmin! Minä tykkään että jotain konkreettista voi tehdä asioiden eteen,ja kun vauvatavaraa ei vielä viitsi ostaa niin mammavaatetta edes täytyy saada :)
 
Mimssu82: Tilaa vaan! :) Minä kerkesin edellisessä raskaudessa jonkin verran hommata mammavaatteita jo alesta,ja kirppareilta..ajattelin silloinkin että jos kesken menee,niin kyllä niitä tarvii sit joskus myöhemmin! Minä tykkään että jotain konkreettista voi tehdä asioiden eteen,ja kun vauvatavaraa ei vielä viitsi ostaa niin mammavaatetta edes täytyy saada :)
Toi on kyllä totta! :) Ehkäpä sitä yhden mekon voisi tilailla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Katjuska oikea asenne (y) Itse en uskalla tilata, olen niin skeptinen suvun naisteni historian takia, että en ole yhtään varma tuleeko lasta enää. Suht luottavaisin mielin kuitenkin. :geek:

Illalla kipeytyi tissit niin ettei siedä koskea ja ei voi maata mahallaan (olipa vaikea nukkua kun tottunut mahallaan nukkumaan).
Tein viimesen pc:n kaapista kun eilen oli niitä kipuiluja hetken aikaa. Meni n. 15sekuntia kun testiviiva oli jo tummanliila ja kontrolliviiva oli vasta hailakka haamu :ROFLMAO: Eli kyllä se tällä kertaa on ainakin kovaa tarrannut kiinni. (y) Mutta kovin on vielä pitkä aika ultraan tarkistamaan. Esikoisen kohdalla kaikki oli niin uutta ja pelottavaa että makasin yksityisellä ar-ultrassa jo 6+6 :D Nyt olen kuitenkin sen verran levollisempi, etten vähiä rahojani sinne laita. Niinkuin joku täällä aiemmin jo kirjoitti; ei se tulos siitä muutu, oli se ultra sitten rv 7 vai rv 11-12. Kuitenkin vain muutama viikko väliä tuossa. :)
 
Hei!
Täällä tehtiin plussa tiistaina ja odotellaan neljättä lasta, sikäli mikäli sinne asti päästään. Fiilis on mahtava, mutta myös niin kuin aina, jännittää, että pysyykö nyytti matkassa. Laskettuaika laskurilla ois 8.4.16, mutta mun kierto on kyllä todella epämääräinen ja mulla ehti olla 2 kuukautiset ennen plussausta imetyksen jälkeen.

Mut voisi lisäillä listalle seuraavilla tiedoilla

8.4.16 Ottilia84--neljäs--31v--KOKS
 
Täällä vuotelu loppui tai nyt tulee ihan minimaalista tuhrua. Missään vaiheessa vuoto ei ollut kyllä mitenkään kovaa.
Eikai se auta ,kuin soittaa neuvolaan ens viikolla ja kysyä ,että mitäs sit tehdään.
 
Ottilia tervetuloa mukaan! :)

Toiveita sun varmaan kannattaisi ostaa raskaustesti ja kattoa mitä viiva näyttää? Mulla tosin viime keskenmenossa viiva vahveni ja kun vuoto loppui niin sitten viiva haaleni yhtäkkiä ihan rytinällä.. :unsure: Ja vuoto alkoi 2pv päästä uudestaan. Ultraan mua ei päästetty vaikka soitin monta kertaa vuodosta ym. Sanoivat että voi olla normaalia, np-ultrassa sitten näkee onko joku vielä mukana. :cautious:

Mulle saa päivittää sen synnytyssairaalan Jorvin sairaalaksi! :)
 
Mulla alkoi eilen paha olo. Tultiin alkuillasta synttäreiltä ja autossa iski tosi ällöttävä olo, kotona oli pakko heittää vähäks aikaa maatr kun lapset kerranki leikki nätisti.

Toiveita paljon tsemppiä uuteen yritykseen! Ja halauksia!

Oon vähän pihalla tästä kaksplussan puolella olevasta keskustelusta kun puhelimella on jotenki niin ärsyttävää tätä lukea ja konetta avaan tosi harvoin.

Mulle vois päivittää tietoihin seuraavan:
Sparkle86---kolmas----29v-----K-PKS
 
Toiveita: Voi eii! Koita jaksaa <3

Me oltiin eilen vierraana häissä,ja kyllähän tuo meikäläisen juomattomuus pientä ihmetystä aiheutti.. :ROFLMAO: ei nyt ihan joka juhlissa oo kuitenkaan mulla ollut tapana kuskina olla..heh!

Tervetuloa uudet!
 
Pitäiskö listaa päivittää, kunhan Vilmuska kerkeät! :love:

Tuo ensimmäinen neuvola on aina sellainen,että sitä odottaa kuin kuuta nousevaa, vaan eihän siellä sit loppujenlopuksi tapahdu yhtään mitään mikä edes todistaisi että on raskaana.. papereiden täyttöä vaan...monelle taitaa olla vähän pettymys,varsinkin ensimmäistä odottavalle. Kun ei taideta oikein missään neuvolassa sydänääniä edes yrittää kuunnella ennen kuin rv10+. :)
 
Juu, eipä siellä ekassa neuvolassa oikein mitään tapahdu. :p Mulla ensimmäinen neuvola 4.9 ja sillon neuvolan laskujen mukaan rv 9+5 ja saa luvan tämä rouva kuunnella kuuluuko mitään! :LOL: Mulla on taaksepäin kallistunu kohtu joten voi olla ettei kuulu, viimeksi kyllä kuului rv 10 ja jotain. o_O
 
Toiveita otan osaa :unsure: Voimia teille ja onnea uuteen yritykseen!!

Sparkle86
sama juttu, mulla puhelimella pätkii tää Kaksplussan keskustelu mutta käyn täälläkin kuitenkin lukemassa ja kommentoimassa. Facebookissa myös.
 
Mulla ois se eka neuvola tosiaan nyt vasta parin viikon päästä ja oottelen ku kuuta nousevaa... Laskeskelin ite olevani silloin yhdeksännellä viikolla, toivottavasti nyt sentään edes tutkisivat jotain ku oon ihan paniikissa siitä että onhan toi alkanut raskaus nyt varmasti ees oikeassa paikkaa... Sanoin neuvolantädillekin aikaa varatessani huoleni siitä että pelkään kohdunulkoista raskautta mut sieltä tuli vaan että kyllähän sen sitten huomaa kivusta jos se sellainen on. Höh... Onhan mulla vähän kipuja ollut, mutta aika mitättömiä. Menkkakipuihin kun vertaa ni nää on olleet 1/5 siitä kivusta mitä menkkojen aikaan eikä verta oo tullut ni eiköhän kaikki ole ihan OK. Oon kumminkin jo 5+2 vähintään omien laskujeni mukaan :)

Tosta papereitten täyttelystä neuvolassa tuli mieleeni että mulle ainakin sanottiin että lähettävät paperit mulle etukäteen täytettäviksi ettei sitten mene ite käynnillä aikaa raapusteluun vaan voidaan sitten ottaa jotain näytteitä ja katsoa että kaikki on ok. Voiskin tästä kohta kävästä postilaatikolla josko siellä ois jotain täytettävää... :D
 
Aigle: joo kyl siellä verenpaineet, hemoglobiini, ja paino katsotaan. Ja sit saa kaikenlaista valistusta. Jos haluaa saada varmistusta että kaikki on kunnossa niin sit täytyy mennä yksityiselle ultraan. Mitään varmistusta siihen että ylipäätään edes on raskaana ei ekassa neuvolassa selviä :( minä en oo kiirettä pitänyt soitella vielä edes! Ehkä ensi viikolla sit..
 
Minut saa poistaa listalta. Vaikka enpä kerinny paljoa tänne kirjotella, kun koko ajan vaistonnu ettei kaikki ole hyvin. Tänään oletettavasti rv 5+3 ja vuoto starttailee ja testiviiva haalistumaan päin.

Oikein ihanaa odotusaikaa kaikille! :)
 
Moikka

Yritin päivittää nyt etusivua, joskus saattaa mennä viikkokin ennen kuin olen ehtinyt päivittää mutta päivitän kyllä! :)

Kauhun hetket koettiin lauantaina, tytön synttäri kutsujen jälkeen, alamahaa pisteli ja kramppasi. Ajattelin että nämä on nyt näitä asiaan kuuluvia kipuja, muutaman tunnin päästå tiputti pari tippaa kirkasta verta, ei sekään vielä pelästyttänyt, yöllä tuli rusehtavaa vuotoa ja alamaha kramppaili. Kello tuli 3.30 yöllä ja krampit muuttui aika kivuluaiksi ja samalla verta tihkutti. Soitin 4.45 aikoihin äitiyspolille ja pyysivät tulemaan käymään. 5.15 oltiinkin jo perillä ja toivoin vaa että ei kohdunulkoista. Lääkäri oli hiljaa ultratessaan ja minä tärisin pelosta. Kunnes hän sanoi " Täällähän on kaksi pikkuista" olin että ":Mitä?" Itkeä vollotin miehen kanssa." Tämän perusteella kaksosraskaus kyseessä"
Miehen kanssa jäätiin ihan suu ammollaan ja itkeä pillitettiin. Haaatetta tuo nyt toisen pikkuisen sijainti, itsellä kun on niitä isoja kasvaimia kohdussa joten tässä ei nyt vielä juhlita ja edelleen pelkään hullun lailla..

Vilma ja Minit 6+3
 

Yhteistyössä