Huhtikuun hurmurit 2017

Heippa. Ilmoittaudun äärimmäisen epäuskoisin ja varovaisin mielin mukaan. Tänään tein testin, ja vahvaa plussaa näytti. En vaan usko tätä ollenkaan, kerran miehen kanssa jätettiin ehkäisy pois. Mutta kai tämä on uskottava, kun oireitakin on. Haluaisin mukaan fb-ryhmään, laitan viestiä tulemaan.

Listalle 27.4.2017 la /Röllineito /29v/ OYS / 5.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Voimia kans täältä kaikille keskenmenon saanneille :(

maanantaina ois neuvola, koitan jos neuvolatäti suostuis koittaan kuunnella sydänääniä :oops: Onko täällä muilla aamusin sitä että kun juo niin tulee ihan hirvee oksettava olo.. Muutama päivä sit tuli teet ylös ja esikoinen nauro vieressä ja sano " varo ettei pikku vauva tipu vessanpönttöön " :D Oon kanssa tässä miettiny kun pari päivää sit alkanu pieni alaselkä jomotus että onkohan normaalia.

Hyviä vointeja kaikille! 8+5
 
Osanotto ja voimia kaikille suru-uutisia saaneille! <3

Pumpuli mä en ainakaan pysty juomaan teetä (enkä varsinkaan kahvia) aamuisin, tulee tosi huono olo. Ilmeisesti mun elimistö luokittelee moiset hirveeksi myrkyksi tässä tilassa!

Hei nyt kun ollaan jo syyskuun puolella menossa, niin vois varmaan kohta alottaa uuden pinon? Päivittelin tuon etusivun nimilistan nyt kuntoon (tervetuloa uusille!), niin sen voi siitä kopioida suoraan, josko joku muu haluaisi olla vuorostaan ylläpitäjänä...

Trillian 10+0
 
Hei, ehkä mäkin uskaltaudun mukaan joukkoon, kun oon teidän keskustelua seurannut jo jonkin aikaa. Eka neuvola ohi ja nyt jännitän ultraa. Saa viimein varmistuksen siitä että masussa asustaa joku ja (ehkä) sitten uskaltaa kertoa raskaudesta jo vähän useammalle.
Rv 9+6
 
Olen tosi pahoillani iiel :(

Itselläkin on koko ajan pieni menetyksen pelko, vaikka eihän siihen itse voi vaikuttaa. On vaan toivottava parasta.

Syssy^^ Soitin neuvolan ajanvaraukseen. Täällä entiedä terkkojen numeroita joten piti tuota kautta varata aika.
Kai sä voit soittaa ihan suoraanki haluamallesi terkalle jos teillä on sellanen systeemi.

En millään muista että mitä ekassa lääkäri äitiysneuvolassa tehdään?? Mulla se on tuossa reilu viikon päästä ennen ultraa.

Ultraan eivät halua lapsia joten mun on mentävä yksin kun mies jää nuorimman kans kotiin. Olis ollu kyllä hyvä saada mieskin mukaan, tulis sillekkin todellisemmaks tää raskaus.
Onkohan Oulussa 4d ultra mahdollisuutta ja maksaako se maltaita?
Viime raskaudessa kävin siinä myöhemmässä ultrassa 4d ultrassa joka tosin oli ilmainen entisessä kotikaupungissa.

Kath 10+0
 
Pahoittelut keskenmenon kokeneille <3

Laitoin kenkelle viestiä faceryhmään liittyen:).

Mulla on aivan koko ajan huono-olo.. Kertaakaan en ole oksentanut, mutta oksettaa kuitenkin lähes koko ajan. Edellisissä raskauksissa on helpottanut kun olen syönyt jotain pientä, mutta nyt en kyllä huomaa siitä olevan mitään apua, lähinnä olo vaan pahenee kun syö.. No jospa tää tästä pian helpottaisi, toisaalta onneksi on oireita kun muuten on niin suuri epäusko tätä raskautta kohtaan :)
Mulla on maanantaina eka neuvola, ja jännittää mitä saan kuulla painostani.. Olen ihan reilusti ylipainoinen, ja se kyllä ärsyttää itseäni kamalasti! Toivon todella että painonnousu raskausaikana pysyy inhimillisenä!

Joku kyseli aiemmin ummetuksesta, mulla se on kanssa alkanu.. Inhottava vaiva kun muutenkin on jo niin turvonnut olo. Mulla tulee veden juomisesta todella huono olo tällä hetkellä, mutta olen koittanut sitä litkiä siitä huolimatta silloin tällöin jos siitä olisi apua..

Ei muuta kun paksuja vointeja kaikille! :)

Haave31 ja papu 8+4
 
Voimia iiel ♥ :cry: Tulee aina itsellekin suru, kun lukee muiden menetyksistä.

Olen huomenna menossa siihen varhaisultraan ja jännittää todella paljon. On ollut niin oireetonta ja koko ajan unohdan olevani raskaana, niin pelottaa, ettei sieltä löydy mitään. Toivottavasti kaikki olisi hyvin.

Kävin perjantaina kirpparilla ja nyt se kävi mullekin.. Lähti kolme vauvanvaatetta mukaan, kun olivat niin söpöjä... Ei kai se toki mitään haittaa, että on aikaisin liikenteessä :LOL:
 
Heippa! Täällä on 2lapsen äiskä Oulusta. Kolmas odotetaan saapuvaksi 17.4.17 ☺ maaliskuussa tuli keskenmeno viikoilla 8-9 ja nyt ollaan 7+6 joten nyt stresaaan että pikkuinen jaksaa loppuun saakka.

Varhais ultrassa on käyty viikkoja oli 7+4 ja syke näkyi samalla käynnillä kätilö katsoi sikiöpussia ja sanoi että paksu pussi ja hän ei näe syytä miksei raskaus jatkuisi normaalisti, joten se käynti sai toiveet nousemaan normaalista raskaudesta. ☺

Listalle Marilliini/la 17.04.17/ 31v/2 lasta/OYS
 
Tervetuloa uusille. Iielille osanotto

Kävin torstaina neuvolassa, ihan hyvä fiilis jäi siitä. Ihmettelen kun hän antoi mulle lääkäri ajan jo ensi keskiviikoksi, jolloin vasta reilu 9 viikko. Onko muilla ollut yhtä aikaisin?
 
Torstaina nään th ekan kerran ja silloin on 8+ viikot ja uskon että saan lääkäri ajan viikon kahden sisään. Koska eikö lääkäriaika yleensä ole viikoilla 9-12? Jotta saa äiti osallistua sikiöseulatutkimuksiin?? Mä oon osallistunut viime rakkaudessa, ekasta en muista mutta tais olla -10/11 sama tutkimus??
 
Minäkin voisin hieman arkaillen liittyä tänne... Kyseessä ensimmäinen raskaus, ehkäisyn poisjätöstä jo 5 vuotta josta hoitojakin oli vajaa 2 vuotta ilman tuloksia. En tiedä mitä on tapahtunut mutta tänään rv 9+1 ja ihan luomuraskaus kyseessä :geek:

La 10.4. / Myytta / 24v / 1. lapsi

Käytiin miehen kanssa ultrassa 7+2 kun raskauden alkamisesta ei mitään tietoa, sieltä löytyi yksi alkio ja vahva syke :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hipppu ja oskama
Täällä ollut viikon aikana jo kolmeen kertaan ruskeanpunaista tuhruttelua. Kipuja ei ole ollut. Tänään tullut selvästi punaista tuhruvuotoa. Toivotaan, että kyseessä on vain harmiton alkuraskauden vuoto.. Onneksi huomenna on ultra, niin saan selvyyttä asiaan. Oireet ovat kyllä viime viikon aikana vain lisääntyneet, mm. pahoinvointi, oksentelua ja närästys ovat saapuneet lähes päivittäiseksi vieraaksi.

Minttumar & mini rv 7+2
 
Viimeksi muokattu:
Minä voin päivitellä listaa nyt ainakin syyskuun ajan. Katsotaan sitten ensi kuussa uudelleen löytyykö innokkaita. :) Tässäpä olisi uusi ketju huhtikuisille: http://kaksplus.fi/threads/huhtikuun-hurmurit-2017-syyskuussa.2481139/

Marilliini Tarkistan vielä.. Onko tämä tuleva siis 3. lapsenne?

-Käpy- Jos haluat mukaan etusivun listalle, niin laitatko tietojasi tulemaan, niin saan lisättyä sinut listalle. :) Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys
 
Minä voin päivitellä listaa nyt ainakin syyskuun ajan. Katsotaan sitten ensi kuussa uudelleen löytyykö innokkaita. :) Tässäpä olisi uusi ketju huhtikuisille: http://kaksplus.fi/threads/huhtikuun-hurmurit-2017-syyskuussa.2481139/

Marilliini Tarkistan vielä.. Onko tämä tuleva siis 3. lapsenne?

-Käpy- Jos haluat mukaan etusivun listalle, niin laitatko tietojasi tulemaan, niin saan lisättyä sinut listalle. :) Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys
On kyllä, kolmas lapsi :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Hei kaikille! Täällä yksi myöhäisherännäinen äiti! Olisin kiitollinen jos pääsisin Facebook ryhmäänne mukaan, haluaisin jakaa tätä raskautta toisten samassa tilanteessa olevien kesken ja saada mahdollisesti uusia tuttuja ja ystäviä!
Ultrassa käyty ja kaikki kunnossa.

6.7. / asdf12 /
 
Hei kaikille! Täällä yksi myöhäisherännäinen äiti! Olisin kiitollinen jos pääsisin Facebook ryhmäänne mukaan, haluaisin jakaa tätä raskautta toisten samassa tilanteessa olevien kesken ja saada mahdollisesti uusia tuttuja ja ystäviä!
Ultrassa käyty ja kaikki kunnossa.

6.7. / asdf12 /
Tervetuloa mukaan! Facebook-ryhmä on jo valitettavasti suljettu, sinne ei ilmeisesti enää oteta porukkaa mukaan, mutta täällä foorumillakin on aktiivista keskustelua. :) Joka kuukausi tulee myös huhtikuisille uusi ryhmä, eli keskustelu siirtyy uuteen ryhmään kuukausittain. Lokakuun keskusteluryhmä on tämä: http://kaksplus.fi/threads/huhtikuun-hurmurit-2017-lokakuussa.2482531/
 
Tervetuloa mukaan! Facebook-ryhmä on jo valitettavasti suljettu, sinne ei ilmeisesti enää oteta porukkaa mukaan, mutta täällä foorumillakin on aktiivista keskustelua. :) Joka kuukausi tulee myös huhtikuisille uusi ryhmä, eli keskustelu siirtyy uuteen ryhmään kuukausittain. Lokakuun keskusteluryhmä on tämä: http://kaksplus.fi/threads/huhtikuun-hurmurit-2017-lokakuussa.2482531/
Tätä juuri pelkäsinkin. Harmittaa todella paljon. Olemme muuttaneet toiselle paikkakunnalle jossa minulla ei ole tukiverkostoa eikä kavereita, joten tälläinen henk.koht. ryhmä olisi ollut lottovoitto! Esikoiseni vauva ryhmä facebookissa on ollut aivan mahtava! Tämän esikoiseni ja järkyttävien raskausoireiden vuoksi ei ole jäänyt voimia ja mahdollisuutta perehtyä näihin tulevan vauvan ryhmiin aiemmin, mikä on todella harmillista
 
Tätä juuri pelkäsinkin. Harmittaa todella paljon. Olemme muuttaneet toiselle paikkakunnalle jossa minulla ei ole tukiverkostoa eikä kavereita, joten tälläinen henk.koht. ryhmä olisi ollut lottovoitto! Esikoiseni vauva ryhmä facebookissa on ollut aivan mahtava! Tämän esikoiseni ja järkyttävien raskausoireiden vuoksi ei ole jäänyt voimia ja mahdollisuutta perehtyä näihin tulevan vauvan ryhmiin aiemmin, mikä on todella harmillista
Meillä oli kyllä puhetta tuolla ryhmässä, että myöhemmin (esim. kunhan kaikilla nt-ultrat ohi), perustaisimme uuden fb-ryhmän, johon me muut nyt vielä fb-ryhmättömät voisimme kokoontua. :) Sitä odotellessa tule toki juttelemaan tuohon linkittämääni ryhmään meidän kanssa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: oskama

Yhteistyössä