Huhtikuun lapsettomuushoidot!

Hei !
Huhtikuun pinoon tulen minäkin, toivottavasti pääsen passiin !!
Ensin lomaillaan ja sitten siirrytään taas tosi toimiin tämän vauva-projektin kanssa. :wave:
Ivf/icsi tehtiin tammikussa josta nega, pakastimeen jäi 5 alkiota.

T:maariaa
 
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI,
maariaa, PAS,
ensikertalainen, ICSI, Punktio/ siirto vko 15-16

Nostan ja samalla kysyn:
maariaa: Missä vaiheessa on menossa PAS?

ensikertalainen: Tervetuloa mukaan! Kahden alkion siirto on niin hoitopaikoista kiinni. Kahta ei mielellään siirretä, kun siinä on omat riskinsä. Mutta mä oon päättänyt pyytää seuraavaksi siirrettäväksi kaksi alkioo otan vastaan sen tuomat riskitkin.

 
ensikertalainen
Ilmottaudun mukaan pinoonne, jos huolitte!
Olemme menossa ensimmäiseen icsi-hoitoon huhtikuussa, punktio ja siirto viikolla 15 tai 16.....
Meillä lapsettomuutta takana 4,5v, syynä miehen siittiöiden epämuodostumat ja siittiöiden määrän vähäisyys...
Muuten kaikki pitäisi olla kunnossa...
Olen pitkään lukenut sivusta kirjoituksianne javasta nyt oman hoidon lähestyessä uskalsin hypätä mukaan!

KYSYMYS:
Missä tapauksissa harkitaan kahden alkion siirtoa yhtä aikaa???
Olisiko jollakin tietoa??
 
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI,
maariaa, PAS,
ensikertalainen, ICSI, Punktio/ siirto vko 15-16
maari, IVF, punktio vko 14

maari: Tiedätkö tuosta hemakromatoosista kuinka paljon? Vaikuttaako lasten saantii ym??
Mulle voi laittaa myös meiliä Ibiza79@luukku.com, kaikki halukkaat.
 
Heipä hei kaikille !

Olen menossa passiin heti kun vain pääsen, olemme lähdössä lomamatkalle ja heti sen jälkeen ! Sain siksi aikaa e-pillerit kun täytyy noita naistenvaivoja siirtää. Vähän kyllä huvitti alkaa syömään niitä, kun meillä on kahden vuoden lapsettomuus takana. Ei olla saatu yhtään kertaa kahta viivaa tikkuun.
Mulle kuulemma tehdään lääkkeellinen pas, mitä sitten tarkoittaakin ??
Tsemppiä kaikille ja paljon plussa säteitä !!!!!
:heart:

T:maariaa
 
maari
sen verran tiedän että ei pitäisi vaikuttaa lasten saantiin, ainoa hoitokeinohan tuohon on periaatteessa veren luovutus, niin että veri vaihtuu ja pysyy hieman ohuempana, isänä on noin 50v ja luovuttanut verta jo yli 50kertaa, hänen hb on normaalisti yli 160-170 eli kärsii kyseisestä sairaudesta. muut lähisukulaiseton testattu, löytyi yksi serkku, jolla pos.tulos. hemakr. saa vain jos sekä isä että äiti ovat kantajia.
 
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI,
maariaa, PAS,
ensikertalainen, ICSI, Punktio/ siirto vko 15-16
maari, IVF, punktio vko 14

Mulla oli lääkkeellinen PAS kp1 aloitin zumenonit ja siteen 3 päivää ennen siirtoo siihen lisäksi luget. Molempia jatkettiin testipäivään asti, tulos nega ja lääkkeet lopui siihen.
 
pikkuenkeli67
:wave: Hei Maariaa!

Kyllä vakaa tarkoitus ois toteuttaa vanha sananlasku "kolmas kerta toden sanoo" ;)
Pääsen tän viikon perjantaina ekaan ultraan munakorin tarkastukseen ja maanantaina 13. päivä vielä kertaalleen sama homma. Usko on vahva sen suhteen, että munikset kyllä kasvaa Gonalilla. Nythän mulla ei oo sitä Estradot -laastaria ollenkaan mukana hoidossa, muuten on sama lääkearsenaali ku tammikuullaki eli Gonal-F, jarruna Estradot ja Pregnyl + Luget.

Auringonpaistetta ja :heart: räiskettä lomareissulle!
 
Hei

Clomifeneillä 2 raskautta ja keskenmenot 10(04 ja 6/05.

Nyt huhtikuulla menossa 1. Ivf. Kertokaa mitä sivuvaikutuksia olette saaneet Gonal F, Orgalutron, Pregnyl lääkkeistä? Mitä em. lääkkeet maksavat?
 
Kai mä sit hyppään tähän pinoon kun vihdoin soittivat naikkarilta, että seuraavista menkoista olen taas mukana aloittamassa kolmatta ivf-hoitoa. Eli taidan olla sekä huhti että toukokuun pinoissa mukana =) Menkat alkaa tän kuun lopussa tai ens kuun alussa.
 
Taidan minäkin siirtyä tänne, kun on ihan maaliskuun lopulla tuo munasarjojen UÄ, 30.3., eli mahdolliset hoidot tulee kysymykseen vasta huhtikuun puolella.

Nyt on kovin raskautunut olo; rinnat kipeät, ruoka ei maistu, tupakka maistuu kamalalle, alamahassa jatkuva painontunne... :/ Tätä on jatkunut mahdollisen oviksen ajankohdasta lähtien... En vaan uskalla edes jännittää, ettei taas pety. Ja on noita "oireita" ollut aikasemminkin ja negaa on näyttänyt, joten mieli taitaa taas keppostella kustannuksellani :ashamed: Kun sitä niin kovasti haluaisi....
 
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI,
maariaa, PAS,
ensikertalainen, ICSI, Punktio/ siirto vko 15-16
maari, IVF, punktio vko 14
Unelma, IVF,
minttu, PAS, suunnittelukäynti
CarnevalGirl, IVF
mimoniandra, munasarjojen ultra 30.3

mimoniandra: Missä vaiheessa sun kierto on menossa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 10:16 Ibiza79 kirjoitti:
mimoniandra: Missä vaiheessa sun kierto on menossa?
Tänään kp1.. Menkat ne vaan alko 5pv aikasessa, siitä nuo "kummalliset" oireetkin johtu. Menee vissiin uusiksi sen takia tuo UÄ aikakin.. :( plääääh
 
Soitin tänään naistetaudeille ja pitihn se aikaa vaihtaa noiden menkkojen takia. Pelkäsin, että menee kuukaudella eteenpäin, mutta....

Siirsivät meiät viikkoa aikasemmaksi :D :attn: Niin hienoa, piinailuaika putosi puoleen :) Eli uusi aika follikkeliUÄ:hän on nyt 23.3. :heart:
 
Piinistelijät:
mimoniandra, ultra 23.3, kp2

maari, IVF, punktio vko 14

ensikertalainen, ICSI, Punktio/ siirto vko 15-16

Ibiza79, IVF/ICSI,

maariaa, PAS,

Unelma, IVF,

minttu, PAS, suunnittelukäynti

CarnevalGirl, IVF

 

Yhteistyössä