*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Mäkin ajattelin mennä siihen seulontaan, jonka HKI ilmeisesti tarjoaa nykyisin kaikille odottajille. 16.9. olis se äippäpolin ultra ja siinä yhteydessä kai sitten tuokin. Eikö se ole käytännössä vain verikoe? Meni osa asioista siellä neuvolassa kyllä ohi, tai en älynnyt edes kaikkea kysyä.

Mua muuten vähän ärsyttää toi Helsingin uusi(?) käytäntö, että neuvolaan pääsee vain kaksi kertaa ekan raskaspuoliskon aikana, kun se 13.-14. rv:n neuvolalääkärikin oli poistettu... Mullakin on seuraava neuvola kai vasta marraskuussa, jonne tuntuu olevan ikuisuus. Ainakin näin esikoista odottaessa olisi kiva vähän useammin päästä neuvolaan kyselytunnille ja saamaan varmistusta, että kaikki on hyvin.

Onko teillä muilla tullut jo nyt lisää painoa muuten? Mulla puntari näyttää reilua kiloa lisää, ja tuntuu et se kilo on tullut suoraan vatsaan ja rintoihin, jotka molemmat isosti turvoksissa :LOL:
 
Hei vaan kaikille...Nyt tuloo pitkä stoori.... :) Mulla on 10v. tyttö (6/98) ja 1v2kk tyttö (6/07) ja sitten tämän pikkuneidin syntymän aikaan erosin miehestäni...siis lasten isästä..Ja nyt kesäkuussa löysin rinnalleni uuden miehen ja hups...tulin raskaaksi ekasta kerrasta...toki oli ajateltu että lapsi saa tulla jos vaan tulee...kun mun kroppa ei oikeen pelitä niin aattelin että hyvin on pieni mahdollisuus tulla raskaaksi...mutta kuinkas kävi..oikeat siemenet...tai siis oikea mies ja tässä sitä ollaan...heh heh!!! j
Ja tulikin tää uutinen tosii tosii äkkiä...eli vielä vähä sekavin tuntein matkassa mut ajattelin tänne ketjuun kumminkin tulla mukaan... :) Pahoinvointi on ollut nyt viikon aikalailla kovaa aamuisin...tosin sitä on ollut mulla molemmilla tytöillä et tuttua on....tällä kertaa se paha olo yllättää päivisinkin kyllä...kun ei oikeen tahdo ehtiä syödä tuolta pikkuneitiltä...
Niin itestäni voi kertoa että olen 35v. ja miesystäväni 41v.
Laskettua aika on "oman raskauskiekon" mukaan 7.4. mutta kattoo nyt mitä neuvolassa siitä sanotaan ens viikolla kun eka aika...ilmoittelen sitten jos muuttuu aika...Niin ja synnytyssairaala ois SeKS...kolmatta kertaa... :)
Ollaan kuulolla...halit kaikille!!!! :hug:

P.s. Kaikille kesämassuille 2007 eritysterkut.....kiva tavata taas teitäkin samassa ketjussa... :hug: Kuten kaikkia muitakin teitä huhtimassuja.... :)
 
uusille lämpimästi tervetuloa! :flower:

(.) muokataanko taas meitsin la:ta? neuvolassa päättelimme lähimmäksi oikeaa 13.4.2009. joten tällä mennään taas toistaiseksi. hauskaa kun sai itse päättää koska on la... B) sanoin ettei 28 kierto pidä paikkansa kohdallani joten laskettiin normin oman kierron mukaan. tosin kyseli multa että millä la:lla haluan mennä. =) turku tarjoaa tää vuonna 2 eri vaihtoehtoa alkuraskauden ultriin, joko menee rv 10-11 jolloin keskitytään sydämmen sykkeekseen, rakenteeseen, liikkeisiin jne... taikka sitten rv 12-14 jolloin keskitytään niskaturvotuksen mittaamiseen. toki silloinkin syke katsotaan. valitsin tuon aiemman koska vaikka vauvalla olisi niskaturvotusta en olisi valmis raskautta keskeyttämään enkä lähtisi jatkotutkimuksiin. joten kohdallani se oli helppo päätös. soitin toki miehelle myös ja varmistin hänen kantansa, ja oli samaa mieltä. joten meillä onkin jo seuraava ultra 19.9.
vuoden 2009 alusta turku rupeaa kustantamaan myös veriseulan. vielä kun päättäisivät maksaa koko synnyrillä+osastolla olo ajan, tällä hetkellä maksavat muistaakseeni 2-3 päivää.
toisaalta haemme koko ajan isompaa asuntoa, joten paikkakuntakin saattaa raskauden aikana vielä muuttua joten en hyödy ko eduista mitään. meillä kun on oman talon rakennusprojketi alullansa, mutta valmista tulee vasta joskus piiitkän ajan kuluttua, mies kun rakentaa sitä ennen muille pari taloa ja sitten omaa iltaisin ja vko:n loppuisin. tarvittais isompi asunto siksi ajaksi ( + isompi auto nelosen synnyttyä... ) :whistle:

jaahas sitten ruuan laittoon
iltsu & beibe 8+2 :wave:
 
tervehdys pitkästä aikaa :wave:
tämä mamma (monen muun tapaan) on niiin loppu että ottaa voimille suoriutua esikon hoidosta...ikinä en olisi arvannu et se alkuraskauden väsymys on tällasta :ashamed: pahoinvointi pikkasen hellittäny mut tää väsymys peittoaa kaikki muut oireet. viime viikolla oli eka neuvola ja se oli lähinnä terkan toistelua et nää jututhan sä vielä muistatkin kun on viime raskaudesta niin vähän aikaa :whistle: sydänääniä koitettiin löytää mut pikkinen ujosteli eikä suostunu näyttäytyy.

Aika on menny hirmu kyytiä, koska ens ma on jo se np-ultra. jännittää taas ihan kauhiasti. onneks saatiin esikolle hoitaja niin pääsee mieskin mukaan :D

Taitaa olla muutto kuun lopussa edessä.. :eek: haettiin isompaa asuntoa ja sitä tarjottiinkin aika pian.

En tiedä miten muissa kunnissa mut täällä Espoossa on eka lääkäri siirtyny huimasti, mulla on nyt se vasta viikolla 16 :eek: :eek: esikon kanssa oli jo 10+ jotain ???

Jeps, jospa koittais taas levätä |O
 
pimuliini: Koita vielä malttaa sinne ultraan saakka. Jaksamisia sinne!

Happy 79: Miula kukkii naama ja yläkroppa. Pojasta ei ollu tämmöstä koko ootantiaikana. En ainaka muista. Tiä sit mistä johtuu - hormoneista tai syömisistä.

daisy: Työmotivaatiosta pitänee iteki sanoa, et hitto ku ois nyt tarjolla semmonen pikkuduuni puoleks vuotta. Ei ois oikeesti ku jostain 3h iltaansa ja parina iltana viikossa ni siitä nähen tuntuu, jotta ei jaksas.. Pitäs alkaa päättää, miten tekee. Niin moni asia häiritsee tuossa - lastakaan ku en hoitoon oo laittamassa. Blaaaah.

Laala: Miula pojan odotus oli täysin oireeton. Lantio vaan meni alta puolenvälin, mut muuten ei mitään öllöjä tms. Siihen nähen helppo odotus.

Piin: Se Down-seula eli np-ultra on varmaan monella mukana suunnitelmissa. Ite en haluis noihin seuloihin, mut isäntä haluaa. Jostain syystä en haluis tietää, et onko jotain vialla enkä varsinkaan joutua sen eteen, jotta jos "tuomio" ois vaikeavammainen tms., jotta keskeyttääkö vai ei. Mies vain tahtoo tietää ja varautua pahimpaan, jos uutiset oiskin jotain muuta ku hyviä. Tein esikoisen kohdalla kuten mies halusi ja niin teen nytkin.

Tuhruttelusta: Miula ei varmaan ees näy, jos jotain haljua on tulluki, ku käytän pääasiassa mustia alkkareita. En tiä onko tää jotain itsesuojeluvaistoa ja paniikin vähentämistä.

guess: Kuulostaa samanlaiselta ku itellä oli esikoista oottaes yks lekuri. Oli just takana keskenmeno ja viikot 9+6, ku tän tätin ronklattavaks mentiin. Isännälle eka kerta ultrassa mukana ni tää alko puhua, et "näillä viikoilla menee vielä monilla kesken". Jipii!! Tosi kiva tietää.. Hemmetti, et otti pannuun koko käynti.

Meillä muuten varmaan käy samalla tavalla noijen viikkojen kans. En tosin usko, jotta niin paljon tippuu, mitä lekuri väittää. Menkkojen mukaan alkuraskauden ultra oli 6+3, mut lekurin mukaan vastas viikkoja 5+5 (kerto eilen, ku kävin jalkaa näyttämäs, mut neuvolakortissa on siitä nähen merkattu tuo 6+3). Tosin ite laskeskelin, jotta ovis oli kutakuinkin kp 16 ja seksiä harrastettu kp 15, kp 17 ja kp 19.. Tikutin siis ovulaatiota ja sain vahvan plussan tuossa kp 16. Toisin sanoen heittoa ois kaiken järjen mukaan max. se 3 pvää. Esikoisen kohdallakin ensmäiset ultrat oli viikkoja pienempi ja sit oliki isompi, joten.. Tiä mihkä uskoa. Ens viikolla näkee.
Ite asias tää ei varmaan oo niin pitkällä mitä menkat sanos sen 28 pvän kierron mukaan (miula muutenka oo lyhyt kierto), ku katoin tuota mami87poika-04:n ultrakuvaa niin ei oo ihan samanlainen ku meijän kuva.. Tai sit lekuri ei osannu ottaa (poikaa oottaes oli vähä semmonen meininki, jotta "täällähän näitä käsiä ja jalkoja on". Hmph.. "Ai montako löytyy?!"

Selkeesti nyt alko ärsyttää tuo emäntä.

Pelko on ihan hirvee. Mie en tiä mistä tää taas nosti päätään. Jostain syystä on olo, et kaikki ei oiskaan hyvin. Pelottaa ens viikon ultrakin. Voi hitto.. Ehkä se johtuu vaan siitä, et ku olo on muutenki tän sairastelun takia ihan karmee ollu viime päivät. Jalassa on muka joku niveltulehdus ja "reumaahan siula ei voi olla, eikä tää kihtikään oo". Ai miksei voi olla reumaa? Sattuu suvussa olemaan ja aina oon ollu nivelvikanen ja nyt kylmä käy koko ajan niveliin.. Niin ja lääkärikäynnin tiimoilta määräs Para-Tabseja kuurina sekä kylmäpakkausta jalkaan. Varmaan käytän ku ei tee hyvää nivelille. Huoh.

Näyttääpä karulta tää teksti ilman hymiöitä. En vaan nyt jaksa lisäillä mitään, ku kirjotin suoraan Wordiin :LOL:

pietu- ja luomu 9+1
 
Hei vaan!
Miinulainen ilmottautuu huhtikuisiin mukaan :) .
Laskettu aika 26.4.
Olen 31v. ja edellisestä liitosta on kaksi poikaa (8v. ja 6v.), tässä siis odotellaan uusperheeseen syntyväksi uutta jäsentä :heart: . Avokille tämä on ensimmäinen biologinen :) . Ja näillä näkymin synnytän Jorvissa, niinkuin edellisetkin.
Turvotusta täälläkin iltaisin. Muuten on paino tippunut melkein 2 kiloa parissa viikossa. Ällötyksiä ei ole ollut, ainoastaan väsy painaa joka päivä klo. 15-18, sitä ennen ja sen jälkeen olo on kuin ei olisi edes raskaana. Tänään kävin ultrassa ja siellä se salamatkustajakatkarapunen oli =) , pituus huimat 5mm ja sydän löi :heart: :heart: .
Jännää muuten, että raskaaksi tultuani, olen nähnyt joka yö unta kissoista :LOL: .
 
pimuliini joo, tajusin sen vasta sitten kun olin jo postannu viestini... Mutta siis jos ei oo ollu kipuja sen vuodon kanssa niin se ei välttämättä siltikään merkkaa viel mitään. Toivotaan parasta! :hug:

).( Oli pakko viel yks testi tehdä tänään... :LOL: Ekat plussatestithän tein joskus kolme viikkoa sitten... :D Liian oireetonta... No tein Predictorilla, ja tuli ihan tummanvioletti viiva (siis punainen mutta niin tumma että enemmän muistutti violettia), joten olen taas turhia huolehtimatta pari päivää. :LOL:

Laala ja Punkero 6+5. vielä 6 yötä ultraan! :D
 
Iltoja... uusille tervetuloa!!!

Paljon oli hyviä ultrauutisia taas :heart: :heart: :heart: :heart:

Mä oon nyt jotenkin ihan pysähtyneessä tilassa täällä... väsymys on ihan järkyttävä!!! Itkettää jo ajatuskin siitä, että huomenna pitää olla töissä taas 7.15-22... tosi laadukasta hoitotyötä tässä väsymyksessä. Sitten perjantaina vielä iltavuoro ja sitten lomailen pari viikkoa ja nukun univelat pois.

Tänään kävin verinäytteissä kun meillä ei enää neuvola ota mitään näytteitä vaan pitää käydä labrassa. Samalla sitten reippailin ja varasin np-ultraan ajan ja se on nyt sitten 25.9. Sit sain aikaiseks varata myös hammaslääkärin ja kampaajan.

Mulle on iskenyt ihan hillitön kutomisvimma. Itelle sain just villasukat valmiiksi

nyt pitäis alkaa väsätä miehen ja pojan sukkia. Jos illalla hetken jaksais kun mieskin on pikkuveljensä varpajaisissa.

hapamperi & Frank 9+0
 
Hola Kaikille!!!

Kauheesti on tullut tekstii ja aina kun oon tulossa äkkii kirjottaan kuulumisii niin aika meneekin lukiessa teidän kanssa siskojen vointeja ja kuulumisii! =)

Mulla oli se ultra Satamakatu 17 tampereella ja ajattelin kyllä tehdä valituksen siitä, ens viikolla neuvola jossa kyllä aijon asiasta mainita. :kieh:

Mun mies lähtee viikoks työmatkalle huomenna ja mä jään yksin kotiin ilman autoo..ahdistaa ihan sikana ja kun ei pääse täältä mihinkään liikkumaan, mä oon sit varmaa super paljon täälä kirjottelemassa ku ei töitäkää oo ku huomenna ja perjantaina. :)

Pimuliini
, nyt et tosiaankaan luovuta, sieltä tulis kyllä köntsejä jos se olis kesken meno ja voithan vaikka tehdä raskaustestin uudestaan, eikös ne hormonit aika nopeeta laske sen keskenmenon jälkeen?? Paras olla murehtimatta etukäteen kun ei ole vielä varma, se on parhaaksi sulle ja pikkuselle! :heart: Kuuntele myös vaistojasi, jos tuntuu et ei tää voi olla mahdollista niin tuskin se sillon onkaan! :hug:

Koska kaikilla on muuten alkanu pahimmat pahoinvoinnit? Mulla on meinaa kaks vikaa yötä menny niin huonon olon pauloissa että ei ole pystynyt nukkumaan, posliinipenkkiä on käyty moikkailee, mut onneks vaa moikkaileen ettei oo viel oksuu tullu (koputtaa puuta)...
:whistle:

Nyt lähdetään kauppaan ja miekkonen lupas tehdä jotai hyvää ruokaa nyt vikana iltana..menee taas valovuosi ku tietää mitä huvittaa syödä..nooh..onneks se ymmärtää! :p

7+2 (uskon kyl et on enemmän ;) )
 
Moi täältä tiskauksen ja pyykin ripustamisen välistä. Hapamperi, ihanat sukat! Taitavaa, ihailee nimim. kädetön...
Pimuliini tsemppiä nyt vielä, ja iso :hug:
Vielä uusille ilmoittautuneille :flower: tervetuliaiskukkasia! Meitä on aika sakki jo!

Ja vielä omaa napaa: paremmilla yöunilla on pysynyt huono olo siedettävissä rajoissa, yököttää kyllä, mutta pönttö on saanut olla rauhassa.
Painoa alkaa olla +3kg, ei mikään ihme tällä syömisellä. Hieman olen onnistunut järkeistämään tätä jatkuvaa nassutusta, mutta nälän ei voi antaa tulla tai tulee ihan törkeen huono olo. :x
Täällä ollaan säästytty tuhruilta, huh, muuten olisin aivan paniikissa. Nytkin on välillä epäuskoinen olo. Pitäisköhän seurata Laalan esimerkkiä ja ihan vaan varmuuden vuoksi testailla... :LOL:
No, tänään tuli tehtyä koko 9:n viikon liikunta- ja aktiivisuusennätys: kaikki työmatkat kävellen yht. 8km, tiskausta urakalla ja pyykinpesua, ja lisäks ei mennyt kertaakaan hermot iki-ihaniin teineihin eli oppilaisiin tänään.
Nyt ripustamaan pyykit jos vaikka jaksais käväistä vielä suihkussa sen jälkeen, ja pääsis ajoissa nukkumaan.

:hug: pönttöjen kavereille ja flunssaisille, ja kaikille epäuskoisille ja hermoilijoille kans!

ventti. 9+1 (tarkemman arvion saanen vasta 2.10. ultrassa...)
 
Moi pitkästä aikaa! Oon niiiiiin väsyny ja pahoinvoiva (en ole oksentanut kumminkaan) ettei jaksa käydä täällä... :( Välillä kuitenkin yritän käydä ilmoittautumassa. Toivottavasti pahoinvointijakson jälkeen tulee se energiajakso mikä tuli pojan odottamisen aikaankin. :)

Joo ja finnejä on tullu naamaan ja jopa pe*seeseen! :eek: Siksi luulinkin aluksi että menkat sieltä on alkamassa. Yleensä mulla ei finnejä ole juurikaan.

Himppu kun tuo BB alkaa, pitää mennä sitä katsomaan..

Ai niin, pääsin yhteen "lyhytelokuvaan" :D Se on tuon meiän teatterin joku juttu, se esitetään jossain missä lie.. oon ihan ulalla koko hommasta kun mut hälyytettiin siihen niin nopealla aikataululla kun yks näyttelijä oli joutunut perumaan. Mulla onkin tavallaan päärooli sit.. :/ Kauhea hässäkkä opetella vuorosanoja pitkästä aikaa. Ihmeen kaupalla muistin kaikki. Mutta vielä pitää ens viikolla kuvata. Pirun kylmä vaan tuolla ulkona.

Tässä ollaan muuten minä ja Veeti, käytiin kerran kuvaamassa yhtä opetusvideota. Veeti oli vasta 3kk ja minä vielä raskauden jäljiltä pyllerö..

http://www.terve.tv/helistin/masennus_320x180.htm

 
Hapamperi: aivan ihanat sukat! Ei oo koskaan tullut tuollaista lankaa vastaan, että tulee kuviotkin valmiiksi. Mistä ostit? Vois itsekin alkaa kutomaan iltaisin, mutta jos pitäis itse vääntää kuvioita niin sitten menee jo vaikeeks. :)

Nyt nukkumaan! |O
 
:wave: Tervetuloa uusille

Itse voin kahta kauheammin pahoin, mitä esikoista odottaessa. Oksennus kurkussa jatkuvasti. Yskän refleksi tuo oksennuksen suuhun ja sitten voin pitkään pahoin. Ja sitä yökkimistä on jatkuvasti. Tänään piti olla yhdessä palaverissa ja oli hiukan hankalaa olla.

Nyt on turvotusta tullut reilusti. Toki syönytkin olen enempi, mutta silti liikun päivittäin ainakin sen 7km ja vielä rattaita lykkien mäkiä ylös ja alas. Pakko repiä itsensä lenkille tai muuten olen aivan naatti.

Väsy on niin järkyttävä, että otin jo lisäksi c-vitamiinit käyttöön. Ja syön päivittäin hedelmiä/vihanneksia ja kaikkia tuoreita reilusti, että ei pitäisi olla siitä pulaa. SIlti väsyttää hirmuisesti |O

En ymmärrä kuinka selviän kaikista töistä, joita on edessä. Esikoinen aloittaa päiväkodissa ja siinäkin on oma rumbansa näin alkuun... Kaikkia uusia asioita ja muistamisia jne. Kun saisi vaan vetää peiton päälleen ja kuorsata aamusta iltaan.

Ja se ummetus :headwall: :'( Oikein kipeetä tekee ja silläkin turvottaa niin paljon, kun vatsaa ei saa toimimaan kunnolla. Oikein nauratti, kun piti töiden vuoksi antaa salmonella näyte (jos joku ei tiedä, niin otetaan ulosteesta pieni "lusikallinen" näytepurkkiin ja toimitetaan tutkituttavaksi). Mä sain "työn"takaa sinne pienen jäniksen papanan, joka kauniisti kolisi näytepurkissa näytettä kiikuttaessa labraan :LOL:

Anteeksi vaan näin ällöt jutut, mutta mä todella kärsin pahasta UMMETUKSESTA!!! Lääkkeetkään ei auta, eikä mikään. Sattuu, koskee ja pakottaa.

Eli turvotusta :| , pahoinvointia 24/7 :x , ummetusta :( :whistle: , väsymystä |O , ehkä hiukan kärttyisempikin olen :/ Mutta silti onnellisesti raskaana. Toivottavasti kaikki menisi hyvin jatkossakin =)

Ja vielä, naama kukkii. Esikoisen aikaan ihoni oli tosi kaunis ja kuulas, oikein unelma. Nyt kukkii kuin pahemmalla teinillä. Mä olen tehnyt oman johtopäätöksen = tulossa on tyttö. Esikoinen oli poika. Silloin ei pahaa oloa näin, eikä finnejä. Nyt just päinvastoin..... Eiks hyvä?

Voimia kaikille :hug:
 
Et sä oo pimuliini käyny missään lääkärissä? Siis jos epäilee keskenmenoa, niin sithän pitäis heti ottaa yhteyttä johonkin, että se tutkitaan se tilanne. Mulle ainakin sanottiin, että jos alkaa sellainen vuoto että epäilee keskenmenoa, niin pitää heti ottaa yhteyttä niin pääsee sitten ultrattavaksi, ja jos se on keskenmeno niin sitten esim kaavintaan. Ei tarvitsis elää noin montaa päivää epätietoisuudessa. :hug:

).( Mulla on ihan kamala olo aamuisin nykyään. Ei siis varsinaisesti pahoinvoiva, mut sellainen että ei kyl mitään saa syötyäkään. Kai se sit kuitenki on jotenki pahoinvointia vaikkei ees tee mieli halata pönttöä. :p Olenpa selkeä. :LOL: Itse asiassa iltaisinkin on aika kurja olo. :LOL: Sit mä aina meen hirveen aikasin nukkuu, tietty järkyttävän väsymyksenki takia, mut myös että ei tarvii kestää sitä oloa. :whistle:
No joo, onpa sekavaa. Pitäis laittaa itsensä kuntoon ja lähteä yliopistolle.

Laala ja Punkero 6+6 (huomenna vaihtuu viikko, jee! :D )
 
Heippa mukavaiset! :flower:

Kävin eilen Femedalla siis varhaisultrassa ja kaikki oli ihanasti!! Olen niin onnellinen, kun siellä oli 13,7mm pikkuinen tyyppi, jonka sydän nopsaa pomppi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ja oli niin tärkeää ja lohdullista kuulla, että kohdun sisällä se on eikä ole tuulimuna. =) Menkkojen mukaan pitäisi olla 8+4 nyt mutta liäkär sanopi että 7+6 nyt sitten ois tänään.. no mutta pikkuheitto! :whistle:

Tuli niinnnn HYVÄ olo kun tietää että pikku pähkinäinen voi hyvin ja rauhassa kasvaa :heart:

Hiukan pahaoloista masussa välillä, huomaan nyt, mutta ei okseta ja se väsymys tosiaan vaivaa mutta ei se haittaa :D ja vähän on muuten nänneröisten arkuus helpottanut.

Hyvää torstaita joka äidille! :wave: :flower:


 
Alkuperäinen kirjoittaja hapamperi:
ventti, sen verran tunnustettakoon että tuo lanka on tuollaista mikä valmiiksi tekee montaa väriä, raitaa ja kuviota :D eli mun tehtävä oli vaan kutoo sukat :D
Kädentaidottomana ihailen silti sukkasiasi! Joskus koulussa oon yhden vauvan sukan saanut aikaiseksi, siinäpä se. Siis ei edes paria, vaan yhden sukan. :saint: Onneks tuolta tulevista mummuista löytyy taitavampaa porukkaa, isomummusta puhumattakaan. :D
 
Tervetuloa uusille :flower: ! Aina mahtuu mukaan.

Oltiin tänään neuvolassa, ja aika sarjatulena se täti pisti tulemaan kysymyssarjaaa ja ohjetta. Oli kyllä mukava täti, sen luokse menee ihan mielellään toistekin. Tosiaan, ei lääkärin tapaamisesta tietoakaan. Seuraavaksi on kaksi ultraa, ja vasta joskus viikolla 20 tai niillä main seuraava neuvola-aika. Huh. Luulin että sitä saa koko ajan rampata hoitoloissa, mutta ei se nyt siltä näytä. Paitsi että labrassa pitää kävästä ja hampaatkin saa käydä tarkistuttamassa. Se on kyllä hienoa, että hampaat suositellaan koko perheeltä (mieheltä siis myös) hoidettavaksi raskauden aikana, ja että voisi jotenkin päästä jonon ohi, tai ainakin ohituskaistalle. :LOL:

Illalla on vielä varhaisultra, jännää.

Mullakin on neulomisvietti taas käynnissä. Nyt kyllä on yksi takki tulossa, mutta enköhän mä jo sen jälkeen siirry johonkin vauvanvaatteisiin..... Paitsi että ehkä itselle täytyy lämpimät töppöset tehdä, kun on koko ajan kylmä. :|

Iloista torstaita kaikille! :xmas:

Tilia ja katka 8+2
 
AAM
Neuvolassa käyty eilen... sanoi ettei laitteet siellä anna kuuluviin vielä noin pienillä viikoilla kuin rv8 olevan pikkasen sydänääniä joten turha on kuunnella tai yrittää kuulla.. harmi. enkä sit varhikseen mene näin päätettiin puolison kanssa kun kuite on jorvissa kahden viikon päästä se np ultra :)
vähän on mieli maassa oman päätöksen takia (tiedän ihan tyhmää ) mutta eipä sille mtn voi.. ! TM kutittaa takaraivossa ei siitä mihinkään pääse... :ashamed: |O

tämmöi fiiliksillä...

AM & hippunen 8+3
 
Ihan sama meininki ku pietu-lla. Mä oon tänään jo parkunu vaikka mitä. Jo ihan sitä kun sisko sanoi 8kk-ikäiselle tytölleen että "sano tädille että se käyttää pyöräilykypärää jotta se pystyis leikkii sun kanssa viel myöhemminki".. (eli siis mulle).
Ja mä aloin parkumaan... :LOL: Kas kummaa, lupasin myös käyttää kypärää. :whistle:

Kuluis jo tämäkin päivä niin olis vähän lähempänä varhaisultraa!
Ostin tänään muuten Vero Modasta sellaisen ihanan villakangastakin, missä on ihanat vähän pussimalliset hihat ja ite takki on sellainen niin reilun A-mallinen että sinne mahtuu vaikka millainen maha jos sikseen tulee! :D Hih. Eikä oo ees odotusvaate virallisesti. ;) Talvitakkiongelma siis ratkaistu!

Laala ja Punkero 6+6 edelleen.......
 

Yhteistyössä