*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:
Moi.
Mä nyt laskeskelin tarkemmalla laskurilla jossa jopa kysyttiin kierron pituus niin laskettuaika olisikin 4.5.. Joten menenpä vissiin ilmoittautumaan toukomahoihin niin ei tunnu sitten keväällä niin kauhealta kun kaikki täällä on jo poksunu. :D

Jonz

PS. Joannah kävitkö viime vuonna kyläilemässä elomassuissa? :)
Kyllä kävin joo, kun esikoisen laskettu aika oli 22.7, mutta syntyikin vasta 10.8.! Oli vähän jo yksinäistä siellä heinäkuisten puolella niin tulin sitte elomassuihin.

=)

p.s. vielä oli muuten lipsahtanu entinen nimimerkki edelliseen tekstiin, mutta eipä tuo vaarallista ole. Sillä nickillä löytyy muuten irc-galleriasta.
 
Allusmamma: Juuh, lounaan (+aamiaisen, päivällisen, välipalojen, iltapalan...) valitseminen tuottaa todellakin ongelmaa. Tänään sain syötyä isäni tekemää kaalilaatikkoa puolikkaan lautasellisen verran (on oikeasti minun herkkua) mutta loput piti heittää menemään. Ihan harmitti iskän puolesta kun en saanut syötyä :( Porkkanat on täällä todettu sellasiksi joita pystyy melko hyvin syömään, oonkin varmaan kohta ihan keltainen... Joku puheli siitä miten hälle tulee paha olo jos syö, en muista kyllä kuka, mutta mulla on kans niin että välillä tulee pahempi olo siitä kun on syönyt. Ja toisaalta sitten tulee paha olo jos ei syö. Monimutkaista.

Tilasin tänään apteekista ne rannekkeet ja jo huomiseksi niitä lupailivat mikäli vaan tukusta löytyy. 18,80 taisi olla hinta parilla. Tulen sitten kertomaan vaikutuksista. Kohta nimittäin pyörähtää syksyn jumppakausi aluilleen ja pitäisi pystyä juuri iltaisin (jolloin paha oloni on pahimmillaan) tekemään töitäkin. Pikkusen kyllä jännittää ja ei varmaan sekään helpota tätä oloa. Joten rannekkeet siis testattavaksi!
 
Hei taas!

Täällä edelleenkin tämä tästä kipuilua alavatsalla. inhottavaa hetkittäistä juilimista!

Koko ajan olis myöskin nälkä, ja koska joku kirjoitti edellisellä sivulla karjalanpiirakoista, niin niitähän mun nyt sitten alkoi tehdä mieli :headwall:
Tuo "kokoajannälkä" vähän huolestuttaa. Olen 6.9 kaasona ystäväni häissä ja pelkään ihan kuollakseni, että en mahdu siihen pukuun! Onneksi huomenna pääsee taas sovittamaan!
Toinen mitä pelkään on, että oksennan alttarilla :ashamed:
Taidan jännittää häitä enemmän kuin morsian itse :LOL:
 
mehiläinen
Ensin kaikille uusille plussanneille paljon onnea! Ja muille masun kasvattajille helout :)

Meillä oli se ultra viikolla 7+3 tuos 25.8. Itse jännitin sitä ihan mahottomasti, et mitä mahtaa näkyä. Yllätys oli todellakin melkoinen kun lääkäri löysikin kaksi sykettä eri pusseissa :heart: :heart: Kaksosia tässä sitten odotellaan :D Ollaan ihan onnesta hykkyrällä. Että kaksi vauvaa samalla kerralla. On se aika huikeeta. Hyvin on silti jakseltu. Välillä vähäistä pahoinvointia ja hurjaa väsymystä, mut muuten voin tosi hyvin tällä kertaa. Mahakin on alkanut jo tasaantua kun oli alkuun niin niin sekaisin. Mahan kasvua tässä vain hirmusti odotan...
 
Tervehdys kaikille!

Täällä uusi listalle lisättävä huhtivauvan odottaja, 35 vee. Saapa nähdä, syntyykö jo maaliskuun puolella - laskettu aika on 22.3. Minäkin odotan esikoista ja synnytän Kättärillä.

Flunssa uhkaa iskeä päälle, ja olenkin tänään lähinnä nukkunut ja tehnyt vain vähän töitä. Voin onneksi jäädä töistä pois, koska teen töitä oman firmani puitteissa. Miten olette selvinneet flunssasta?
 

Yhteistyössä